Зміст
Інстаграм — одна із самих естетичних платформ в Інтернеті. Тому при створенні аккаунта в цьому додаток варто подумати над дизайном вашого профілю, незалежно від того, бізнесмен ви або звичайний користувач. Основа привабливого аккаунта — красиві пости в Інстаграм, про це і поговоримо.
Як створювати стильні пости?
Вибирати, що і як публікувати, досить непросте рішення. Потрібно підійти до цього питання серйозно! Є певні вимоги, за якими в принципі і визначається, наскільки у вас красиві і естетичні пости. Всі ми знаємо, що пости складаються з фото або відео, тексту і тегів. Ми розділимо і розглянемо всі ці вимоги.
фотографії
Фото — основа постів, тому важливо щоб вони були не просто якісними, а красивими і привертають увагу. Класне фото для поста повинно мати:
- Стиль. Намагайтеся завжди використовувати один стиль. Створення посади в одному стилі, зробить ваш аккаунт впізнаваним. Уточнимо, однаковий стиль — не означає, що фото повинні бути одноманітними. Вони можуть бути однієї колірної гами або містити схожі елементи. Важливо, щоб пост виглядав гармонійно і цікаво.
- Фільтри. Якщо вам кажуть, що потрібно використовувати фільтри, щоб все виглядало естетично і т.д., то це не означає, що потрібно використовувати їх все відразу. Підберіть фільтр, який підкреслить сильні сторони фото, а не забруднить все синім тоном. Особливо це стосується тих, хто займається дизайном нігтів, макіяжем і іншим, так як фільтри дуже сильно змінять відтінки об’єктів або знімки будуть виглядати неприродно.
- Якість. Обов’язково публікуйте лише чіткі фотографії, зроблені на якісну камеру. Якщо ви просто будете завантажувати картинки з Інтернету, до того ж невеликого розміру, тоді все зображення буде розмито до жаху, а таке нікого не приваблює.
- Освітлення. Навіть якщо ви не влаштовуєте професійну зйомку, все рано необхідно зверне увагу на освітлення. Знімайте краще при денному світлі, але уникайте прямих сонячних променів. Якщо дотримуватися цього, то ваші фото і відео матеріали будуть максимально природними для сприйняття.
- Тексти. Пишіть текст під фото в Інстаграм, тільки якщо це дійсно доречно і красиво виглядає. Пам’ятайте, зараз артерії з задоволенням роблять прекрасні текстові картинки.
оформлення поста
Отже, перейдемо до самого тексту під фото. Важливо враховувати:
- Кількість символів. Потрібно пам’ятати про те, що не можна писати дуже багато. У інстаграмі є обмеження, але деяких і це не зупиняє. Вони починають писати продовження в коментарях, тим самим зовсім дратують передплатників. Загалом, не пишіть багато в одному пості.
- Делите по абзацах. Бажано структурувати текст заголовками і списками. Пункти списку можна оформити доступними смайлами. Так навіть великий текст буде більш читабельним і легким для сприйняття.
- Використовуйте чернетку. Буває, що Інстаграм іноді з’їдає прогалини, це приносить користувачам дискомфорт при читанні, тому, щоб цього уникнути, використовуйте Нотатки або «Блокнот» для запису тексту, а потім просто скопіювали і вставите його під фото.
хештеги
Правильне використання хештегів важливо насправді. Отже, дотримуйтеся при розстановці хештегов, наступних правил:
- Не можна перевищувати 30 штучний ліміт для одного поста.
- Завжди використовуйте їх зі змістом для постів, не потрібно додавати все топові теги без розбору.
- Придумайте особистий тег, який буде приводити саме до вас, і в поєднанні з ним використовуйте інші відповідні теги. З ростом популярності, ваш тег почне приводити до вас на сторінку нових потенційних клієнтів і принесе більше передплатників, ніж, якби ви використовували теги з топа.
- Якщо ваш бізнес прив’язаний до певного місця — використовуйте геотеги.
Навчіться правильно оформляти, і ви значно виростите в очах своїх передплатників.
Як зробити ідеальний пост в інстаграмі?
Ідеї для тих, хто хоче зробити пости, які привертають увагу:
- Можете побажати доброго ранку своїм передплатникам, опублікувавши чашечку кави або приємного сніданку.
- Якщо ви щось продаєте, то створіть «товар дня» або як блогери, припустимо, «блюдо дня» і т.д. Використовуйте свою уяву.
- Хорошим рішенням буде поділитися думками про будь-якої книзі. І обов’язково потрібно описувати свої емоції і т.д.
- Влаштуйте питання — відповідь.
- Розкажіть про те, як ви плануєте свої дні, про те, як протікає ваше життя. Використовуючи щоденники, блокноти та інше.
- Якщо ваш товар придбали і залишили хороший відгук з фотозвітом, то обов’язково публікуйте це. Таке користувачам подобається.
- Розкажіть невеликі секрети своєї роботи.
- Напишіть про те, то зараз відбувається в сфері вашої діяльності (новини і т.д.)
- Поділіться тим, як ви зважилися на створення бізнесу і в цілому його історію.
Можете також репостнуть вподобане зображення іншої людини, особливо якщо у нього нейтральна стиль, який вам не зашкодить.
Є пости, які жодна людина зараз не сприйме приємним чином. Для наочності, наведемо приклад невдалих публікацій:
Якщо раніше до такого ніяк не відносилися, то тепер мало, хто захоче побачити у себе в стрічці таке. Це дійсно відлякують версії постинга. Уявіть: сидите ви їсте або п’єте вранці кави і бачите таке. М’яко кажучи, відчуття будуть не дуже. Навіть якщо ви рекламуєте салонні процедури — робіть це красиво.
Питання наших читачів
# 1. Якого розміру має бути фото в ідеалі?
Стандарт йде в 1080 x 1080 пікселів.
# 2. Які програми можна використовувати для якісної обробки фото?
Насправді, їх багато, але найпоширенішим серед молоді є, напевно, VSCOcam.
# 3. Як написати про свою діяльність, щоб не здавалося нудним?
Фотографуйте, припустимо робочий процес під час зйомок товару або, наприклад, коли цей товар до вас привозять так само можете це відобразити.
У тебе залишилися питання або тобі потрібна ідея? Пиши в коментарях і ми тобі дамо відповідь! А також дивись відео по темі.