Якщо ви активний користувачів соціальних мереж, а ми в цьому практично не сумніваємося, то, напевно, вам траплялися такі записи, на які не можна не звернути уваги. Які кидаються в очі і виділяються серед тисяч постів «Не таких, як усі». Згадайте гучну рекламу Yota. Ось про таких постах ми сьогодні і поговоримо, але для початку розберемо, що таке пост в інстаграмі і з чим його їдять.
Згадали таку рекламу?
Пост або ж публікація — це те, що ви бачите в своїй стрічці, тобто фото і відео матеріали різних людей на різні тематики. Тобто всі записи, які публікують користувачі ИНСТА — це пости.
Міні-інструкція, як опублікувати запис в інстаграмі:
- Зайдіть до себе в акаунт і перейдіть до своєї стрічці (клікніть на будиночок в лівому нижньому кутку).
- Далі потрібно буде натиснути на квадратик з плюсом всередині.
- Перед вами з’явиться камера, через яку ви зможете сфотографувати щось або вибрати зі своєї галереї.
- Після вибору зображення, додаток запропонує вам його відредагувати його, використовуючи різні фільтри.
- Все, залишається чи написати текст, вказати хештеги або геолокацію, відзначити друзів або опублікувати в іншій соціальній мережі теж. Можете вказати якісь посилання і т.д. Після того, як ви все це зробите, клікайте на «Поділитися» або «Share на англ.».
Ознаки якісного контенту: як зробити пост цікавим?
Насправді, це не так просто, як багатьом здається. Багато просто викладають все підряд, думаючи «чим більше, тим краще». Ні для особистого, ні для робочого аккаунта — це рішення не буде правильним. Почнемо з робочого аккаунта. Перш ніж починати просування бізнесу в Інстаграм, потрібно дещо знати про цю соціальної мережі.
Отже, люди заходять в ИНСТА не з метою щось придбати або витратити гроші на якусь послугу, в першу чергу вони тут шукають відпочинку, розваги, насолоди красивими фото і т.д. Наведемо приклад: припустимо, ви продаєте який-небудь товар і вирішили (щоб напевно) опублікувати за один день 40 постів з вашим товаром. Як думаєте, чи з’являться у вас клієнти? Ні звичайно! Адже це потрібно робити поступово і обдумано.
Приступимо до розгляду кращих варіантів постинга:
- Публікуйте інформаційні пости. У них передплатники будуть дізнаватися корисну інформацію, і ймовірність що з’являться нові фоловерів — набагато більше. Загалом, цей вид постів потрібен з освітньою метою. Адже всі люблять дізнаватися щось нове, особливо, якщо інформація подана легко і зрозуміло.
- Реклама товару. Потрібно приділити цьому особливу увагу. Необхідно не просто рекламувати продукцію, а якісно її піднести потенційним клієнтам. Фотографуйте товар з людьми, в ідеалі при застосуванні, але це дивлячись, що ви продаєте, звичайно. Можна розповісти історію, як цей продукт допоміг комусь і т.д. Якщо це щось для будинку, то знімайте цей предмет в інтер’єрі, щоб люди приблизно зрозуміли, як це буде виглядати.
Також в рекламних постах можна влаштовувати акції та конкурси, пропонувати розіграші та багато іншого. Тим більше тепер можна закріплювати в одному пості до 10 фото або відео. Покупцям не доведеться ритися десь, вони просто зможуть перегорнути один пост-карусель і все розгледіти. Загалом, приділяйте цьому особливу увагу, просите передплатників писати свою думку і прислухайтеся до нього.
- Розважальний постинг. Тут же ви публікуєте те, що може підняти настрій як вам, так і вашим передплатникам. Це можуть бути жарти, веселі історії та інше. До цієї ж рубриці відносяться прямі ефіри.
Як зробити пост популярним?
На початку шляху просування профілю виникає питання, як швидко збільшити кількість передплатників, лайків, коментарів і т.д. Для вирішення цього питання рекомендуємо використовувати онлайн-сервіс Likemania. Інтерфейс дуже простий, працює для найпопулярніших соціальних мереж, вартість у всіх різна, але не захмарна. Likemania незамінна для всіх бізнесменів і блогерів.
Питання наших читачів
# 1. Як опублікувати фото з комп’ютера?
Для додавання поста в інстаграмі, рекомендуємо скористатися сервісами автопостінга. Наприклад, SMMplaner. Це один з найбільш поширених онлайн-сервісів відкладеного постінгу.
# 2. Як закріпити відразу кілька зображень в одному пості?
Спочатку все стандартно, як говорилося раніше: натискаємо на іконку для додавання матеріалу, натискаємо на «Бібліотеку». Вибравши одне фото або відео, з краю ви зможете помітити такий значок:
Після цього ви можете додавати до 10 фотографій або відео.
# 3. Коли краще публікувати матеріал?
Викладати бажано щодня. Проаналізуйте, коли ваша аудиторія проявляє найбільшу активність і розміщуйте пости в цей час. Розраховуйте, щоб у вас на сторінці з’являлися пости, коли люди встають на роботу, коли обідають або повертаються додому, тобто ввечері.
У тебе залишилися питання? Постав їх у коментарях! А також дивись відео по темі!