Що таке пост в Інстаграмі і як зробити його цікавим?

Якщо ви активний користувачів соціальних мереж, а ми в цьому практично не сумніваємося, то, напевно, вам траплялися такі записи, на які не можна не звернути уваги. Які кидаються в очі і виділяються серед тисяч постів «Не таких, як усі». Згадайте гучну рекламу Yota. Ось про таких постах ми сьогодні і поговоримо, але для початку розберемо, що таке пост в інстаграмі і з чим його їдять.

Згадали таку рекламу?

Пост або ж публікація — це те, що ви бачите в своїй стрічці, тобто фото і відео матеріали різних людей на різні тематики. Тобто всі записи, які публікують користувачі ИНСТА — це пости.

Міні-інструкція, як опублікувати запис в інстаграмі:

  • Зайдіть до себе в акаунт і перейдіть до своєї стрічці (клікніть на будиночок в лівому нижньому кутку).
  • Далі потрібно буде натиснути на квадратик з плюсом всередині.

  • Перед вами з’явиться камера, через яку ви зможете сфотографувати щось або вибрати зі своєї галереї.

  • Після вибору зображення, додаток запропонує вам його відредагувати його, використовуючи різні фільтри.

  • Все, залишається чи написати текст, вказати хештеги або геолокацію, відзначити друзів або опублікувати в іншій соціальній мережі теж. Можете вказати якісь посилання і т.д. Після того, як ви все це зробите, клікайте на «Поділитися» або «Share на англ.».

Ознаки якісного контенту: як зробити пост цікавим?

Насправді, це не так просто, як багатьом здається. Багато просто викладають все підряд, думаючи «чим більше, тим краще». Ні для особистого, ні для робочого аккаунта — це рішення не буде правильним. Почнемо з робочого аккаунта. Перш ніж починати просування бізнесу в Інстаграм, потрібно дещо знати про цю соціальної мережі.

Отже, люди заходять в ИНСТА не з метою щось придбати або витратити гроші на якусь послугу, в першу чергу вони тут шукають відпочинку, розваги, насолоди красивими фото і т.д. Наведемо приклад: припустимо, ви продаєте який-небудь товар і вирішили (щоб напевно) опублікувати за один день 40 постів з вашим товаром. Як думаєте, чи з’являться у вас клієнти? Ні звичайно! Адже це потрібно робити поступово і обдумано.

Приступимо до розгляду кращих варіантів постинга:

  • Публікуйте інформаційні пости. У них передплатники будуть дізнаватися корисну інформацію, і ймовірність що з’являться нові фоловерів — набагато більше. Загалом, цей вид постів потрібен з освітньою метою. Адже всі люблять дізнаватися щось нове, особливо, якщо інформація подана легко і зрозуміло.
  • Реклама товару. Потрібно приділити цьому особливу увагу. Необхідно не просто рекламувати продукцію, а якісно її піднести потенційним клієнтам. Фотографуйте товар з людьми, в ідеалі при застосуванні, але це дивлячись, що ви продаєте, звичайно. Можна розповісти історію, як цей продукт допоміг комусь і т.д. Якщо це щось для будинку, то знімайте цей предмет в інтер’єрі, щоб люди приблизно зрозуміли, як це буде виглядати.

Також в рекламних постах можна влаштовувати акції та конкурси, пропонувати розіграші та багато іншого. Тим більше тепер можна закріплювати в одному пості до 10 фото або відео. Покупцям не доведеться ритися десь, вони просто зможуть перегорнути один пост-карусель і все розгледіти. Загалом, приділяйте цьому особливу увагу, просите передплатників писати свою думку і прислухайтеся до нього.

  • Розважальний постинг. Тут же ви публікуєте те, що може підняти настрій як вам, так і вашим передплатникам. Це можуть бути жарти, веселі історії та інше. До цієї ж рубриці відносяться прямі ефіри.

Як зробити пост популярним?

На початку шляху просування профілю виникає питання, як швидко збільшити кількість передплатників, лайків, коментарів і т.д. Для вирішення цього питання рекомендуємо використовувати онлайн-сервіс Likemania. Інтерфейс дуже простий, працює для найпопулярніших соціальних мереж, вартість у всіх різна, але не захмарна. Likemania незамінна для всіх бізнесменів і блогерів.

Питання наших читачів


# 1. Як опублікувати фото з комп’ютера?

Для додавання поста в інстаграмі, рекомендуємо скористатися сервісами автопостінга. Наприклад, SMMplaner. Це один з найбільш поширених онлайн-сервісів відкладеного постінгу.


# 2. Як закріпити відразу кілька зображень в одному пості?

Спочатку все стандартно, як говорилося раніше: натискаємо на іконку для додавання матеріалу, натискаємо на «Бібліотеку». Вибравши одне фото або відео, з краю ви зможете помітити такий значок:

Після цього ви можете додавати до 10 фотографій або відео.


# 3. Коли краще публікувати матеріал?

Викладати бажано щодня. Проаналізуйте, коли ваша аудиторія проявляє найбільшу активність і розміщуйте пости в цей час. Розраховуйте, щоб у вас на сторінці з’являлися пости, коли люди встають на роботу, коли обідають або повертаються додому, тобто ввечері.

У тебе залишилися питання? Постав їх у коментарях! А також дивись відео по темі!

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector