Як писати пости в Інстаграмі, щоб подобається передплатникам?

Популярна мережа Інстаграм набирає обертів за популярністю в усьому світі. Абсолютно не має значення, чи уявляєте ви компанію або ведете свою особисту сторінку, чи хочете розкрутитися і заробити або просто викладаєте фото і відео заради задоволення. Завжди важливо ділитися інформацією, яка у вас є. Адже це найцікавіший спосіб спілкування з друзями і найнадійніший варіант піару. У будь-якому випадку варто звертати увагу також і на створення текстових доповнень до своїх постах. Хочете дізнатися, як писати пости в інстаграмі? Тоді давайте приступимо.

Для зручності і вилучення максимальної корисності з представленої інформації окремо розповімо про текстах для персональних сторінок і для бізнес-акаунтів.

Як писати пости для особистого облікового запису?

Отже, поїхали. Перші на черзі особисті профілі і сторінки блогерів. У них головним елементом є привернення уваги до життя індивіда і створення атмосфери зацікавленості. Природно, нудні й довгі тексти не потрібні нікому в будь-якому випадку. Однак тематика їх визначається виходячи з цільової аудиторії.

Таким чином, перед початком написання будь-якого посту в Інстаграм визначте, хто буде читати його і чи зможе матеріал бути цікавим саме для ваших передплатників.

Також важливо бути професіоналом в обраній темі. Як ідей для текстів, наприклад, під фото, краще брати дійсно цікаву вам тему. Так для дівчат це може бути гарний одяг або косметика, а хлопці можуть писати про техніку і спорті. Якщо ви пишете про вподобаних фільмах, то можете створювати листинги. Інакше їх називають добірками. Вони дуже зручні, універсальні і улюблені читачами. Їх можна також легко відредагувати за бажанням і в залежності від реакції передплатників.

Щоб текст виглядав професійно, створюйте його до абзаців. Можете також розділяти основні думки смайлами. Це додасть читабельність тексту, а також дозволить йому придбати інтерес і красу. Зробить манеру викладу більш невимушеній і привабливою. Якщо ви можете доповнити свої записи жартами, то це лише приверне більшу увагу передплатників і зможе заручитися підтримкою вам аудиторію. Що ж, про особисте поговорили, тепер перейдемо до більш офіційною темі.

Пости в Інстаграм для бізнесу

Розглянемо, як правильно створювати текстові пости в Інстаграм для продажів товарів і послуг. Іншими словами, приступимо до розбору для бізнес-акаунтів.

Принцип написання текстів всюди один: орієнтація матеріалу спрямована на інтереси цільової аудиторії. Однак обов’язково необхідно прикладати фото товару або послуги в даному випадку. Наочність — одна з переваг мережі Instagram, так необхідно користуватися ним у всіх зручних випадках. Текст повинен поєднуватися з зображенням. Взаємна доповнюваність — ключ до успіху.

Про що ж писати, як правильно оформити текст поста для підвищення продажів? Найкраще бути ближче до вашого клієнта і самому звичайному користувачеві. Пишіть зрозумілі, прості тексти в розмовному стилі. Не варто метафорично описувати, наскільки хороший лосьйон для гоління і яка після нього гладка шкіра. Напишіть, як починає свій день з нього самий звичайний хлопець, або чим зручний «стандартний» джентльменський набір на всі чоловічі свята.

Також обов’язково використовуйте в Інстаграм найпопулярніші хештеги для своїх постів. Якщо ви не робили цього раніше, рекомендуємо відредагувати тексти. Адже саме вони допоможуть знайти ваш товар більшу кількість разів при введенні в пошук будь-яких запитів. Та й це працює. Всього пара додаткових слів під фото і ви отримаєте кілька тисяч додаткових передплатників і клієнтів.

Також не варто забивати аккаунт одними закликами до покупки або описами всіх принад вашого товару. Звучить дивно, чи не так? Однак за статистикою профілі компаній, в яких розміщені пости з додатковою інформацією та жартівливими картинками на відповідну змісту профілю тематику, швидше викликають прихильність до себе передплатників і більш популярні. Так, і це працює!

Тепер хотілося б відзначити важливу інформацію для всіх. Слідкуйте за регулярністю постинга і правильно вибирайте час публікації. З’ясуйте, коли більша частина вашої цільової аудиторії проявляє більше активності в Інстаграм. І саме в цей момент ви повинні викладати свої цікаві фото і тексти. Регулярність також необхідна для того, щоб підтримувати інтерес передплатників, збільшувати їх кількість і створювати живу атмосферу в профілі.

Актуальність — наше «все»

Є два способи бути актуальним: створювати нові і редагувати старі пости. Обидва вони діють безвідмовно.

Говорячи про тренди і модних напрямках в Інстаграм в 2018 році, відзначимо появу і розробку все більш досконалих і нових можливостей. Так всім полюбилися історії приймають інші формати. Тепер навіть у них ви зможете створювати текстові замітки.

Наступним пунктом будуть відеоролики. Ви запитаєте, як вони пов’язані з текстами? Дуже просто: за даними статистики саме вони привертають найбільше коментарів та уваги до себе. Найпопулярніші з них розповідають про враження і переживання або містять інформацію про експерименти, а також прикрашені різними ефектами або трюками. Саме тому вони ідеально підходять для написання текстів в наявному для цього просторі. Область тільки починає набирати обертів, тому у вас є можливість винайти щось нове і цікаве в текстах. Зараз безліч заповзятливих людей працюють над цим.

Далі звернемо увагу знову на хештеги. У Інстаграм активно розвивається можливість підписуватися на них. Трендом 2019 року стало включення в текст пари найбільш популярних і ефективних тегів.

Також від суворої пафосу й ідеалізації постів в наш час здійснився перехід до реалістичності і неідеальної. Тепер люди хочуть бачити прості і «натуральні» пости перед собою. Так дайте їм те, чого так хотілося б. В тренді розмовні прості тексти і записи, як завжди приправлені смайлами. Притому найкраще показувати ваш відпочинок після роботи або говорити про корпоративі в кафе, ніж шаблонно описувати товари і послуги. Ставайте ближчими до клієнта.

Також в 2019 році в моду увійшли гри з передплатниками в Інстаграм. Природно, доведеться придумати призи або дати стимуляцію до залучення в процес. Однак воно того варто. Люди самі почнуть прагнути до отримання інформації про ваш товар після декількох ігрових постів.

Дізнавшись про тренди більше, ви також можете «підігнати» під них за допомогою редагування свої попередні записи. Досить вибрати найбільш підходящі і привабливі з них і включити нові теги, або надати невимушеності стилю написання.

Наприклад, згідно з дослідженнями Яндекса, в 2018 році тренди були такими

сторонні союзники

Також звернемо вашу увагу на онлайн-сервіси по накрутці лайків і коментарів під ваші пости. Адже одного талановитого і презентабельного тексту мало. Необхідно поштовх для просування. Для створення активності відмінно підійде Likemania.

Сервіс виключає появу в ваш обліковий запис ботів, що робить його найбільш привабливим для роботи. Спробуйте самі і ви зрозумієте, наскільки здорово поєднувати талановиті тексти в Інстаграм і пости з роботою онлайн-сервісів. Likemania дуже економічний і ефективний спосіб підняти активність, привернути увагу аудиторії.

Питання наших читачів


# 1. Що важливо знати при написанні постів?

Орієнтуйтеся на цільову аудиторію. Будьте регулярними в публікаціях. Використовуйте невимушений стиль написання і хештеги.


# 2. Які поради можна дати по створенню текстів в 2018 році?

Використовуйте кілька найефективніших хештегов. Робіть текстові історії. Створюйте цікаві відео пости і реалістичні фото, щоб привернути увагу до написаної інформації. Грайте з вашими передплатниками і клієнтами.


# 3. Чи існують сервіси-помічники для постінгу?

Звісно так. Для зручності планування публікацій використовуйте SMMplaner, а для підвищення активності найкраще підходить Likemania.

Залишилися питання? Залишайте їх у коментарях! А також дивіться відео по темі!

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector