Скільки символів в Інстаграм пості можна і потрібно писати?

Створення гарного поста — запорука успіху будь-якого блогера або бізнесмена. Від тексту буде залежати те, як аудиторія сприйме запис і приділить їй час на прочитання, чи зверне увагу на товари і т.д. На ньому буквально тримається весь бізнес / блогінг. І, на жаль, при створенні поста багато приділяють час тільки ретельного вибору зображення. Це, звичайно, добре, але не потрібно забувати про текст, адже саме через нього ви і несете всю інформацію і спонукаєте своїх передплатників зробити цільове дію. У пості мало, хто приділяє йому увагу, хоча від нього, як і від фотографії, багато що залежить. Тому тут ми поговоримо про те, скільки символів в Інстаграм пості і про те, як правильно його писати.

Розмір поста

Якщо говорити про ліміт, який встановив Інстаграм, то писати можна максимум 2200 символів, якщо вкладення лише одне. А якщо кілька, то близько 500-1000. Знаки вважаються без пробілів.

Якщо ж ви користувач IOS, тоді вам пощастило, тому що ви зможете бачити кількість символів, яке вже ввели і ваша думка не закінчиться на півслові. При натисканні на додавання тексту з’явиться клавіатура. А над нею буде сіре віконце, в якому і будуть вказуватися цифри, а точніше кількість знаків, набраних вами пропозицій. Навіть якщо ви не будете звертати уваги на це віконце і просто друкувати, програма все одно призупинить вашу друк, тим самим оповіщаючи вас про те, що ліміт вичерпано.

Яка оптимальна кількість символів для поста повинно бути?

Потрібно пам’ятати, що максимум — це не оптимальна кількість, особливо для читабельності. Оптимальність — це коли вашу запис можна прочитати і при цьому не втомитися від надлишку інформації або монотонною подачі. Пост повинен чергувати в собі короткі і довгі речення, щоб читач не втомився. Додайте, якщо це доречно, список. Взагалі рекомендується все перерахування (якщо там більше 3-х пунктів) оформляти списком. Стаття стає легшими для сприйняття і читачеві легше знайти потрібну інформацію.

Але якщо ж вам все-таки необхідний довга запис, то ви можете розділити запис на два поста. Цей підхід може навіть зіграти вам на руку і заінтригує читачів. Ще один спосіб опублікувати дліннопост — продовжити його в коментарях. Але не захоплюйтеся занадто сильно, читачі втомляться, а може навіть одпишуть, вважаючи вас черговим графоманом.

Як вже говорилося вище, текст обов’язково повинен бути структурованим. Крім списків використовуйте підзаголовки, в якості маркера для списку ставте підходящі смайли. Загалом, грайте з текстом і перетворите його з сірого полотна в цікаву розповідь.

Головне, що потрібно пам’ятати — інтригуючий початок. Якщо вам потрібно написати багато інформації, то однозначно потрібно задати інтригуюче вступ. Від нього залежить, чи будуть читати ваші старання або пройдуть повз. Але це не означає, що сам текст повинен бути ні про що. Звичайно ж, щоб передплатник надалі взагалі хотів читати вас, ставити лайки та інше, доведеться постаратися.

І зараз буде банальний рада, але він дійсно працює — «Стислість — сестра таланту», про це говорив великий класик і був абсолютно правий. Чи не розпиляйтеся на довгі описи товару, все, що можна вирізати — вирізуйте. Пам’ятайте, чим коротше пост, тим більше шансів, що його прочитають.

Питання наших читачів


# 1. Що робити, якщо не додається текст до посту і у мене Андроїд?

Швидше за все, ви перевищили свій ліміт. Щоб уникнути таких помилок пишіть краще в ворде або в будь-якому текстовому редакторі, де можна подивитися кількість знаків.


# 2. Чому не рекомендують писати максимальну кількість знаків?

Всі ми знаємо, що текст в 2000 символів ми читаємо близько 3-7 хвилин. Однак статистика говорить, що майже 20% користувачів читає до кінця, інші перегортають після пару пропозицій і закривають запис. Подумайте, а побачили вони за кілька секунд основну думку, яку ви розписали на 2 тисячі знаків? Скоріш за все ні. Тому ми і рекомендуємо писати короткі пости, де коротко відображена вся суть.


# 3. Якої довжини має бути опис профілю?

Оптимальною довжиною для опису профілю буде його максимум — 150 знаків. Не потрібно відразу бурхливо реагувати. Після того, як заповніть поле «Про себе», ви зрозумієте, що розробники не дарма зробили такий ліміт. Так ви зможете коротко написати про себе основну інформацію (наприклад, сферу вашої діяльності), свої контактні дані і залишити велика кількість посилань, при цьому, не перетворивши опис в автобіографію. До того ж це виглядає естетично.

Залишилися питання? Постав їх у коментарях! А також дивись відео по темі!

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector