Що таке хештег в Інстаграмі і навіщо він потрібен?

З розвитком інтернет-комунікацій велику роль для спілкування людей, просування бізнесу та startup проектів у соціальній мережі Інстаграм грає комунікативний потенціал хештег. Хештег (hashtag — від англійського has символ «решітки» + tag — тег) — фраза або слово, що починаються з «#» за якою слід беспробельності поєднання дозволених символів. Вся суть інтернет-одиниці і поняття, що таке хештег в інстаграмі, буде розкрита в цьому матеріалі.

Як з’явився хештег в ИНСТА?

Вперше він з’явився в мережах IRC. Хештег маркували об’єднання повідомлень з однаковою тематикою, щоб збільшити швидкість пошуку інформації. Популярність маркувань зросла і їх стали активного застосовувати користувачі Твіттера. Тег стає формою індексування, а також виступає засобом для вираження емоцій, прояви сарказму і внутрішнього монологу автора. У 2009 році Твіттер пов’язує все хештеги гіперпосиланнями і об’єднають їх з результатами пошуку аналогічних слів. Незабаром він почав застосовуватися і в інстр. Для соціальної мережі він став способом позначення теми публікації та популярним інструментом для бізнесу (але про це трохи пізніше). Така інновація істотно змінила взаємодія людей між собою в соціальних мережах, і вона ж модернізувала знамениту грати до звичного людям формату.

Для чого потрібен хештег в інстаграмі?

Використовувати теги в ИНСТА можна, щоб позначити категорію фото і помітно просунути свій аккаунт і обзавестися новими передплатниками. інстаграмірам «решітки» потрібні для:

  • самопрезентації;
  • позначення ситуації з метою надання враження на аудиторію;
  • актуалізації тексту;
  • просування товарів / послуг.

Його ділять по функціоналу на дві групи:

  1. Виконання читача, соціальної або економічної задачі в уявлення публікації.
  2. Реалізація естетичних або творчих завдань публікації.

Навіщо додавати хештег до публікації?

Хештеги — це своєрідна гіперпосилання на каталог фото. Розуміючи, як правильно ними користуватися, користувач збільшує впізнаваність своєї публікації. Це позитивно позначиться на статистиці і розвитку блогу будь-якої тематики. Найпопулярніші мітки з’являються на основі опублікованих ЗМІ новин. Якщо користувач хоче, щоб його пост був помічений, до опису своєї фотографії він може поставити актуальну посилання.

Наприклад: # жаждаскорості (Для залучення уваги любителів гонщиків і автолюбителів) або # стівенхоккінг (для тих, хто в Інстаграм сумує про смерть великого вченого). Такий спосіб буде доречний, якщо фото або текст під ним буде відповідати мітці. Існують загальновідомі популярні хештеги. Наприклад: #Followme (близько 400 млн. Публікацій або # ЖИЗНЬПРЕКРАСНА (3 млн. Публікацій). Постановка подібних допоможе просунути пост користувача в топ.

Як використовувати гіперпосилання в тексті?

Найефективнішим способом розміщення хештегів є інтегрування його з контекстом теми, відповідної блогу. Цей прийом дозволить потенційної аудиторії, що знайшла користувача за певним тегом, проявити інтерес у публікаціям автора.

Правильне використання хештегом:

  • Підпис до фото. Прийнято використовувати один або поєднання східних по темі хештегов. # Продажаквартір # нерухомість # аренда_купляпродажа_квартір

  • Повідомлення, що зв’язують кілька однаково граматично хештегов лінійної послідовністю. Тобто письмове відображення фото. # Іспеклаторт # помаміномурецепту
  • Частина пропозиції, розташована довільно. Решітка ставиться на початку речення як його компонент або наприкінці для завершення фрази: «Бачили відмінний фільм # Времяпервих» і т.д.

Блогери з мільйонною аудиторією використовують іменні мітки як навігацію для свого блогу. Тим самим публікація залишається актуальною довгий час. Останнє оновлення додатка надало функцію підписки на хештег. Підписавшись, аудиторія блогера зможе отримувати повідомлення про публікацію поста по темі, що цікавить.

Існують негласні правила по використанню хештегів. Одне з них повідомляє про те, що тег повинен строго відповідати тексту публікації, друге — хештегов не повинно бути занадто багато. Але одночасне використання великої кількості гіперпосилань підвищує шанс на прискорене просування блогу. Рішення проблеми: хештег ставиться через 10 точок після основного тексту публікації. Так підвищується впізнаваність фотографії та тексту до неї, не рясніє в очах у потенційного покупця товару або послуги.

висновок

Ми вивчили хештеги і дізналися, що це таке. А також з’ясували, що Instagram вже давно не просто соціальна мережа, а універсальний майданчик для представлення себе і своїх послуг. Використання гіперпосилань дозволить користувачеві знайти саме той контент, який влаштує його. Автору контенту грамотне використання хештегов приносить популярність і робить його пізнаваним.

А як ти ставишся до тих людей, які ставлять полотна хештегов? Залиш свою думку в коментарях! А також дивись відео про те, як використовувати хештеги для просування бізнесу.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector