Просування інтернет магазину в Інстаграм по уму

Чому так актуально просування інтернет-магазину в Інстаграм? Вся справа в тому, що з ери телевізорів люди перейшли в століття комп’ютерних технологій. Соціальні мережі замінили передачі. Однак фінансові кошти все ще знаходяться у споживачів, звичайних людей. У той же час, не всі підприємці довіряють бізнесу в інтернеті, і ще більше з них відмовляються від роботи в віртуальному світі. Саме тому користувачі соціальних мереж не сильно втомилися від рекламних пропозицій.

Ви можете скористатися моментом і створити свій власний магазин прямо в Instagram. Вибравши для реалізації своїх ідей саме цей майданчик, ви дозволите цільової аудиторії побачити ваш товар в самому привабливому світлі. Візуалізація надаються також підвищить їх популярність. Чого, власне, і потрібно досягти. Хочете спробувати створити і розкрутити інтернет-магазин в інстаграмі? Давайте зробимо це разом.

Перші кроки на шляху до успіху

Якщо ще не знаєте з чого почати здійснення свого задуму або мрії, то створіть акаунт в Instagram. Коли ви тільки що зареєструвалися, то отримали базовий варіант сторінки. Для збільшення переліку можливостей і ефективної роботи, необхідно перевести його в бізнес-профіль. Варто виконати всього пару рухів.

Отже, зайдіть в настройки. Зробити це можна, буквально, одним натисканням на відповідну іконку на сторінці. У меню, вибираємо параметр «Перейти на бізнес-аккаунт».

І автоматично переходимо до дії. Далі ви можете ознайомитися з можливостями бізнес-аккаунт, свайпа вправо або просто клікаючи кілька разів на кнопку «продовжити».

В черговий раз тиснемо «продовжити» і переходимо до вибору категорії.

Вводимо адресу електронної пошти і тепер перед вами пункт «прив’язати до Facebook». У ньому відбувається злиття двох соціальних мереж. Натискайте «вибрати сторінку».

Відмінно! Вже на половині шляху до мети. Якщо у вас немає електронної пошти або Фейсбук, то Інстаграм пропонує вам створити їх прямо в процесі прив’язки. Скористайтеся зручними можливостями, або введіть вже наявні дані акаунтів і переходите знову до налаштувань. У них необхідно ввести інформацію про ваш бізнес і написати контакти, за якими потенційні покупці зможуть зв’язатися з вами.

Впоралися з останнім пунктом? Молодці. Тепер ви в справі!

Заповнення профілю для інтернет-магазину в інстаграмі

Зараз потрібно грамотно заповнити профіль. Виберіть назву. Воно повинно бути простим і зрозумілим для всіх. Фахівці в області просування радять, якщо ви хочете просунути Інстаграм самостійно, то дотримуйтесь наступних принципах:

  • Використовуйте тільки одну розкладку, щоб написати назву. Користувачі, як правило, ледачі і зайняті люди, перемикатися, наприклад, з англійської на російську і навпаки, їм буде складно. Вони швидше відмовляться від пошуку, ніж зроблять зайві рухи.
  • Гра словами завжди привертала увагу. Цю виверти використовують всюди: коли придумують заголовки статей або при написанні книг.
  • Включіть в назву найпопулярніші пошукові запити. За допомогою цього прийому ваша сторінка буде з’являтися кожен раз, коли люди будуть шукати щось схоже.

Далі зверніть увагу на аватар. Логотип магазину повинен бути читабельним навіть при зменшенні його розміру. Також слідкуйте за формою: всі знаки і символи повинні вписуватися в коло і виглядати лаконічно.

А це хороший приклад. Назва — видно, тематику — зрозуміло

Якщо ж вам не вдається так зробити — не біда. У нас є ще одна приваблива рішення для вас. Ви можете вибрати найбільш вдалий фото одного з товарів, який збираєтеся продавати, і поставити його в якості аватара. За допомогою такого прийому ви зможете одночасно рекламувати свою продукцію і красиво оформити аккаунт.

Також однією з обов’язкових для оформлення річчю є опис. Воно дозволяє коротко розповісти про вас. Напишіть адресу фірми і контакти для зв’язку. Можете описати свою продукцію або висловити ваше унікальна пропозиція.

Щоб опис виглядало лаконічно, і відразу привертало увагу, використовуйте смайли, вирівнювання і розподіл на рядки в залежності від вмісту.

Допомога стартує: як отримати перші продажі?

Отже, ваш аккаунт готовий. Тепер можемо почати працювати вже з безпосереднім наповненням і просуванням. Відразу відзначимо, що для швидкого старту в Інстаграм, вам знадобиться допомога. А надати її може сервіс для накрутки передплатників Likemania.

На сьогоднішній день він є найефективнішим сервісом накрутки з пропонованих в інтернеті. Тільки уявіть, ви тільки заповнюєте аккаунт, а люди вже активно підписуються на ваш Instagram, лайкають записи і залишають коментарі. Не вірите, що таке можливо? Тоді накрутите 100 лайків від Likemania всього за 13 рублів і здивуєтеся результату! Там же можна отримати і додаткових передплатників, 100 передплатників стоять 20 рублів.

Як контент впливає на появу нових клієнтів?

Однак щоб залучити потенційних клієнтів вашого магазину, необхідно також викладати якісний контент. Весь матеріал повинен бути оригінальним. Для створення якісних фото налаштуйте правильно світло, підберіть колірну гамму і експозицію.

Якщо ваш товар рухається або переміщує щось, то відзняте відео з тест-драйву або знімок речі в русі, будуть кращими способами прорекламувати вашу пропозицію. Крім того, подібна хитрість дозволить скласти гарне враження про ваш магазин в цілому. Адже в наш час більшість людей (а можна сказати, що і всі) — візуали, тобто їм простіше один раз побачити, ніж сто разів прочитати.

Часто видно і рекламні публікації, в яких крім красивого виду міститься ще і текст з описом властивостей, назвою конкретного товару і ціною. У цьому випадку важливо не перевантажувати композицію: використовуйте тільки найголовніше, що хотіли б сказати за допомогою поста.

Якщо ж ви хочете більш барвисто презентувати ваш товар, то можете зробити це за допомогою опису близько фото або відео. У ньому ви можете написати характеристики кожного окремого предмета, вказати переваги його покупки в вашому магазині.

Досвідчені фахівці дотримуються фірмового стилю не тільки при виборі та оформленні фото і відео, але і при написанні текстів. У Інстаграм особливо яскраво виражено спостереження єдності стилю, оскільки при переході до аккаунту видно цілий блок ваших постів.

Отже, щоб зберегти тематику написання характеристик або коментарів до товарів, необхідно враховувати позиціонування бренду як такого. Наприклад, домашні вафлі повинні бути завжди хрусткими, солодкими, з приємним ароматом.

Розкручені фахівці з маркетингу радять також складати списки слів, які характеризують вашу продукцію. Вони допоможуть вам при роботі з регулярним описом товару і створенням якісного контенту.

Дотримуючись представленим радам, ви зможете швидко і якісно заповнити аккаунт вашого магазину в Інстаграм.

Б’ємо точно в ціль: допомога в залученні цільової аудиторії

У цьому пункті ми розповімо вам про те, які програми, сайти або сервіси стануть в нагоді вам в просуванні інтернет-магазину в соціальних мережах. Перш ніж перейти до сторонніх джерел, звернемося до вбудованого пропозицією від Інстаграм: кнопці «просувати». Після переходу на бізнес-аккаунт ви автоматично отримуєте можливість користування даною послугою.

Давайте разом натиснемо на привабливий блакитний прямокутник під одним з постів. Зробили? Тоді у вас теж з’явилося меню «заклик до дії», в якому ви можете вибрати або відвідування веб-сайту компанії, або дзвінок у фірму. Після визначення необхідного дії, з’являється меню для вибору параметрів.

Ви можете задати будь-які обмеження, щоб чітко визначити межі вашої цільової аудиторії. Після здійснення вибору дій, оплатіть їх, і результат не змусить себе чекати.

Реклама у блогерів

Якщо ви хочете швидше отримати результат і готові на це витратитися — замовте рекламу у початківців блогерів. Принцип їх роботи такий же, як і у більш популярних особистостей, тільки вартість послуг значно нижче, але і ефект не такий сильний. Суть полягає в тому, що вони пропонують товар з вашого магазину в Instagram, знімають з ним ролики, залишають посилання на ваш аккаунт в описі відео або фото.

Ви вже зрозуміли, що чим менше розкручений блогер, тим менше вартість його послуг. І якщо зоряна особистість, така як Ксенія Бородіна візьме за роботу 200 тисяч рублів, то у початківця блогера ви можете замовити рекламу вже за 15 тисяч рублів. Різниця в ціні в десять разів істотна, особливо якщо ти — початківець інтернет-підприємець.

А для того, щоб всі сплачені рекламні ходи були дієвими, вам обов’язково потрібно підтримувати зворотний зв’язок з передплатниками. Пишіть свої коментарі у відповідь на їх реакцію на фото продукції або відео про товар. Зв’язуйтеся особисто. Залишайте відповідь лайки на пости з вашою продукцією. Загалом, всіляко взаємодійте з вашою цільовою аудиторією.

Боїтеся або не знаєте, як це зробити? Не біда. Всі дії повинні бути невимушеними і лаконічними. Спілкуйтеся з передплатниками, як зі старими друзями. І тоді вони будуть відповідати вам взаємністю.

Налаштувати і забути

Якщо ж вам до душі все-таки сторонні сервіси. І на початку роботи магазину в інстаграмі ви віддаєте перевагу гарантовану накрутку.

Тоді скористайтеся кращими сервісами по просуванню в інтернеті:

  • Zengram;
  • Pamagram;
  • Doinsta.

Вони дозволяють за низьку вартість додавати реальних користувачів, які відносяться до вашої цільової аудиторії і отримувати від них лайки і коментарі. Проникнення в акаунт ботів повністю виключено. Для любителів експериментів, в кожному сервісі ви знайдете приємні сюрпризи у вигляді тестових періодів. Оформіть магазин в Instagram, виберіть свій спосіб просування і почніть отримувати прибуток!

Питання наших читачів


# 1. Чому варто заводити інтернет-магазин в інстаграмі?

Користувачі цієї соціальної мережі ще не втомилися від реклами, тому охочіше вірять тут в щирість реклами і більш простіше розлучаються з грошима. Крім того, ви зможете візуалізувати уявлення свого товару, що грає тільки на руку в продажах.


# 2. Якими сервісами скористатися для розкрутки інтернет-магазину, що потрібно накручувати?

Ви можете скористатися вбудованою кнопкою «просувати» в Instagram або популярними сервісами: Zengram, Pamagram, Doinsta і Likemania. Накручувати потрібно передплатників, так як саме вони і є вашою цільовою аудиторією.


# 3. До кого звернутися для реклами товарів?

Початківці блогери найкращий варіант для тих, хто недавно створив свій інтернет-магазин.

Якщо залишилися питання — пишіть їх в коментарях! А також дивіться відео по темі!

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector