Послуга діліться гігабайтами недоступна для абонента одержувача

Уже багато абонентів Теле2 стали користуватися надзвичайно корисною опцією «Діліться Гігабайтами». Механізм переведення трафіку досить простий, однак і з ним можуть виникнути деякі проблеми. Ми розповімо як вирішити проблему «Послуга діліться гігабайтами недоступна для абонента одержувача».

Послуга-недоступна-для-одержувача
Послуга недоступна для одержувача в Теле2

Що це за блокування?

Попередження «Послуга недоступна для одержувача» при перекладі гігабайт, означає присутність обмежень на стороні одержувача. Вся справа в тому, що дана опція містить кілька основних умов, які обов’язково потрібно притримувати.

  1. Надіслати пакет трафіку можуть тільки абоненти лінійки «Мій Теле2». Отримати пакет можуть власники будь-якого тарифу, однак у них повинен бути активний власний пакет інтернету, підключений до абонентської плати.
  2. Надіслати пакет можна тільки абоненту домашнього регіону Теле 2 — по іншому ніяк, ніякого роумінгу.
  3. Одержувач може активувати лише один отриманий пакет гигов. Поки період дії отриманого пакета не закінчився — не можна отримати новий.
  4. Якщо одержувач хоче отримати ще один пакет трафіку — йому потрібно попередньо деактивувати отриманий раніше.

Як розблокувати перекладу для одержувача?

Від вас, як від відправника, нічого не потрібно робити — перевіряти всі доведеться одержувачу. Найбільш простий варіант — це звернення в службу підтримки. Благо, відповідають вони досить швидко. Отже, швидше вирішити проблему можна так:

  1. Продзвоните оператору на короткий номер «611». Він швидко проаналізує ваш тариф, підключені опції і підкаже що робити.
  2. На офіційній сторінці напишіть про проблему онлайн-консультанту, вказавши свій номер.
  3. Відпишіться в паблік Теле2 у Вконтакте. Справа буде пункт «Написати повідомлення» — нехай одержувач вкаже проблему і два номери (одержувача і відправника). Як правило, відповідають вони протягом 5 хвилин. Ви (відправник) і самі можете відписатися в паблік, але суть в тому, що вирішувати проблему доведеться все одно другого абоненту.

Звичайно, одержувач може сам увійти в особистий кабінет і проаналізувати відповідність всім умовам. Але повірте — буде це набагато довше.

підсумки

Підсумуємо: якщо ви зіткнулися з блокуванням «Послуга Діліться гігабайтами недоступна для одержувача», то вам робити нічого не потрібно. Зверніться до людини, якій ви надсилаєте пакет-трафіку, нехай він зв’яжеться з підтримкою.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector