Коли виникає помилка просування в Інстаграм: реклама і розкрутка

Робота в Інтернеті — вкрай складний процес, так як необхідно постійно працювати над залученням нових передплатників / покупців. А без реклами залучити кого-небудь вкрай нелегко. В цілому просування аккаунта багато в чому залежить від реклами. Ефективно налаштована кампанія зможе допомогти придбати велику кількість передплатників, збільшити продажі і, звичайно ж, принесе популярність. Але іноді виникають якісь непередбачувані неполадки, які заважають процесу розкрутки. Тому розглянемо, які помилки просування в Інстаграм з рекламою можуть виникнути.

Досить неприємно стає, коли ви витрачаєте гроші на рекламу в Інстаграм, а вона просто не працює. Видів реклами в Інстаграм досить багато, і вартість послуг теж у всіх різна. Але, буває, що реклама просто не працює, навіть якщо ви змінили рекламну компанію на більш престижну. Спробуємо ж розібратися, як ефективно просунути профіль, використовуючи рекламу.

Ефективність офіційної реклами в Інстаграм

Є в Інстаграм офіційна реклама, яка після запуску повинна привести до потоку покупців. Можливо, якщо у вас бізнес-аккаунт, то ви вже звертали увагу на кнопку «Просувати». Так ось про неї і йтиметься. Цей інструмент для реклами досить ефективний, якщо ви дійсно можете щось запропонувати. Тобто якщо у вас якісний товар / контент, тоді ця кнопка зможе реалізувати ваші плани. Так як лише натиснувши на «Просувати», ви зможете привертати увагу людей, не використовуючи при цьому сторонні сервіси для цього.

Тобто Інстаграм надав вам можливість швидко і легко самим рекламувати свої пости, не витрачаючи на це багато часу і грошей.

Розберемося, що може піти не так:

  • По-перше, Фейсбук хоч і створив таку можливість, але не гарантує її ефективність. Тобто він відповідальний лише за її функціональність. Все інше тримається на вас. Результат буде залежати від того, як ви її налаштували, які вікові і географічні обмеження вказали, а також яка періодичність показу оголошення була задана.

Як має відбуватися в ідеалі:

  • потрібно запустити рекламу;
  • покупець бачить її, якщо його це цікавить — переходить за оголошенням;
  • виявляється на вашому сайті і робить замовлення.

Те, чого потрібно дотримуватися, щоб ця кнопка була дійсно ефективною:

  • Ставте дуже незвичайне і запам’ятовується фото, яке змогло б швидко привернути увагу. Буває, люди ставлять, перше-ліпше фото, яке, як їм здається, відображає суть їх реклами. Однак такий підхід, може бути чреватий тим, що руда рекламне фото загубиться в натовпі постів і не зробить потрібного ефекту.
  • Пост. Придумайте короткий і «чіпляє» текст, щоб зацікавити.
  • Зовнішній вигляд вашого профілю. Він повинен бути приємним і інформативним, щоб покупець відразу розібрався і вибрав те, що йому потрібно. Ще краще, якщо ви займетеся оформленням аккаунта в якомусь стилі. Наприклад, будете дотримуватися завжди одні й ті ж кольорові гами або розташуйте фото в шаховому порядку і т.д.
  • Часто виникають проблеми при переході по посиланню — стежте щоб посилання завжди була вірно вказана і працювала.

Помилки при просуванні через офіційну рекламу

Але часом буває, що виникає помилка при спробі просувати пост. Не варто переживати, вихід є завжди!

Отже, потрібно зробити в такий спосіб:

  1. Зробіть профіль знову особистим.
  2. Потім в Настройках Відв’яжіть сторінки Фейсбук і Інстаграм (ви побачите кнопку «Скасувати зв’язок»).
  3. Повторити вашу спробу через Фейсбук, він повинен не пустити (це буде говорити про те, що ви дійсно відв’язали), а значить, можемо діяти далі.
  4. Заходьте на сторінку в Інстаграм, знову переводите її на бізнес-аккаунт. Інста сама вам запропонує зв’язок між профілями. І все, тепер просування повинно працювати.

Реклама у блогера

Блогерського реклама виглядає таким чином: створюється угода, по якій власник популярного профілю як би ненароком рекламує вас. І робить це акуратно, щоб люди дійсно подумали, що це рада, а не угода.

200 тисяч. Саме стільки Ксенія просить за рекламу

Блогери, мається на увазі, якісні, зазвичай дуже майстерно рекламують. Так як багато хто з них дійсно пробують на собі товар, який і піарять після. Є навіть такі блогери, які спочатку розвідають про продукт, випробують його, і якщо він їм сподобається, лише тоді укладуть угоду. Буває, що пост може бути зупинений в просуванні через те, що він їм не сподобався. Вони складають пости про продукт набагато простіше і природніше, використовуючи свою манеру і свої матеріали, що зіграє вам на руку.

Помилки реклами у блогерів

Причини відсутності бажаного результату і ваші дії:

  1. Потрібно вміти виділятися. Не варто думати, що ви можете замовити у багато мільйонного аккаунта послугу, і в ту ж хвилину ви станете супер відомим профілем. Вас може очікувати розчарування, адже реклама діє тоді, коли товар дійсно того варто. Тобто, як би вас не піарили відомі люди, якщо ваш аккаунт нецікавий, то про яке гарному результаті варто говорити ?! Тим більше зараз, коли таких «цікавих» профілів стало тисячі. Люди не настільки наївні. Додайте родзинки профілем.
  2. Помилка при виборі. Але буває і таке, що блогер виявився не зовсім професійним, та й взагалі не блогером. Перевірити ви зможете в такий спосіб:
  • Подивіться, чи справжні передплатники у цієї людини. Часто псевдоблогери купують передплатників, з яких близько 200 осіб лише може виявитися справжніми людьми, а не ботами;
  • Можна зробити простіше: подивіться його коментарі та перегляди. Так легко можна переглянути активність.
  1. Чи не та аудиторія. Не варто забувати, що всі блогери різні, пишуть вони про різне, знімають вони всі різні! Тобто, іншими словами, серед передплатників можуть не знайтися люди, які зацікавилися б в ваш продукт / контенті. Так, можливо у цієї людини багато фоловерів, але це не говорить про те, що всі вони зацікавляться вами.

Наведемо банальний приклад: ви займаєтеся продажем дитячого одягу, а рекламує вас блогер-підліток, яка навчається за кордоном і розповідає про життя за кордоном. Вона начебто ненароком розповідає, як купила піжаму вашої фірми для племінниці і який, думаєте, буде результат? Імовірність того, що кількість ваших фоловерів зросте, буде не така висока. Так як аудиторії це зовсім нецікаво.

Реклама в паблік

Тут же схожа ситуація, як і з блогерами, тобто паблік так само є любителями накрутити побільше передплатників. Потрібно зробити те ж саме — переглянути пости, коментарі і активність. Це все, звичайно, змусить попітніти, але зате ви зможете заощадити.

Не забувайте про аудиторію. З паблік буде все набагато простіше, адже вже за їх контенту або назвою можна буде визначити, яка у нього аудиторія.

Крім того, в паблік, як правило, адміни не займаються рекламними постами, а значить, що вам доведеться самим все придумувати і підбирати фото. Тобто ви самі будете відповідальні за неефективний пост.

Сервіси комплексного просування

Якщо ви боїтеся допустити помилки просування аккаунта в Інстаграм і хочете отримати 100% результат, рекомендуємо використовувати послуги комплексного просування. Таких онлайн-сервісів досить багато, але якісними вважаються не всі.

Поговоримо про найбільш топових:

  • Doinsta. Дозволяє просуватися різними способами: по хештегом і по конкурентах. У першому випадку, програма буде шукати людей, які використовували ваші хештеги, і підписуватися на них. У другому випадку, програма буде шукати користувачів, які є передплатниками ваших конкурентів, і також підпишеться.

  • Zengram. Він займається швидким залученням уваги до вашого профілю. Цей сервіс розкрутить ваш профіль дуже швидко і ефективно. І головне — без зайвої витрати часу. Програма сама ставить лайки і підписується, може навіть писати коментарі, які ви захочете. Також присутні функції аналітики, чищення від ботів і багато іншого.

Питання наших читачів


# 1. А якщо немає бажання писати самому рекламний пост на паблік, чи можна попросити адміністратора?

Так, за окрему плату, він візьметься за це.


# 2. Ви в попередній статті писали про накрутку передплатників. Де можна це зробити?

Існує багато сервісів, що займаються накруткою. Такі, як, наприклад, Likemania або Bosslike. Ці сервіси якісно і недорого зможуть накрутити вам передплатників, лайки і багато іншого.


# 3. Чому кнопка «Просувати» так і не запрацювала після названої вище інструкції?

Значить, справа в чомусь іншому. Причини можуть бути різні. Можливо, у вас є заборгованості або ви не є адміністратором на сторінці Фейсбуку.

Залишилися питання — постав їх у коментарях! А також дивись відео по темі.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector