Як в Інстаграм зробити кнопку зв’язатися?

Інстаграм став однією з найпопулярніших соціальних мереж в світі. Сьогодні його вважають повноцінної майданчиком для торгівлі товарами і продажем послуг. Студенти, молоді матусі, модниці, підприємці, будівельники, бізнесмени щодня шукають товари або послуги. Тому тим, хто займається комерційною діяльністю в Instagram варто додати кнопку зв’язку, яка допоможе потенційним клієнтам швидше з вами зв’язатися. Для цього розглянемо, як в Інстаграм зробити кнопку зв’язатися і кому вона потрібна.

можливості кнопки

Для чого потрібна ця кнопка? Ця функція стане в нагоді тим, хто просуває свій бізнес в інстр. Вона допоможе клієнтам зв’язуватися з ними, щоб дізнатися необхідну їм інформацію про послугу або товар і поспілкуватися з представником. Ця кнопка знаходиться вгорі меню, поряд з написом «підписатися».

При натисканні кнопки «Зв’язатися» відкривається меню, яке пропонує зателефонувати або написати на пошту продавцеві, ще в цьому вікні вказується за якою адресою знаходиться організація або наочно продемонстрований маршрут на карті.

для чого потрібна кнопка зв'язатися в instagram

поетапне керівництво

Перед тим як зробити в інстаграмі кнопку зв’язатися, виконайте кілька простих дій, які крок за кроком описані нижче:

  1. Перше — зв’яжіть свій аккаунт в Instagram зі своєю сторінкою в Facebook.
  2. При оновленні Інстаграма з’явиться вікно, яке пропонує зробити аккаунт профілем фірми. Якщо його немає, то зайдіть в настройки і виберете пункт «переключитися на сторінку компанії».
  3. Після того як ви виконали всі дії, у вас з’явиться той самий вікно «Зв’язок». У ньому вкажіть номер телефону, електронну пошту, адресу і маршрут до своєї організації, якщо такий є.
  4. Після створення кнопки, з’явиться нова опція «Статистика», вона показує, скільки чоловік скористалося можливістю написати або зателефонувати вам.

Як додати кнопку «Зв’язатися» на iOS?

Принцип дій при додаванні її на пристроях від Apple не надто відрізняється від дій, які робить користувач Андроїда. Але про всяк випадок надаємо покрокову інструкцію:

  1. Необхідно увійти в додаток.
  2. Прив’язати свою сторінку до аккаунту в Facebook.
    прив'язка фейсбук аккаунта до інстаграм сторінці
  3. Натиснути на «ОК», коли Інстаграм запросить доступ до управління вашими сторінками.
  4. Переключити сторінку на аккаунт компанії через спливла вікно або настройки.
    перемикання на профіль компанії
  5. Налаштувати профіль компанії, тобто відзначити необхідні пункти.
  6. Переконатися, що всі зробили правильно.

Як заповнити контактні дані?

Коли клієнт натисне на кнопку зв’язку, то він побачить тільки ту інформацію, яку користувач додав в самому кінці, коли налаштовував свій бізнес-аккаунт. Тобто при відкритті вікна, де знаходяться дані, йому будуть доступні адреса електронної пошти, номер телефону та адресу фірми. При натисканні на слово «подзвонити» у користувача на смартфоні відкриється стандартний додаток для здійснення викликів з номером компанії. А коли людина натисне на посилання «відправити електронний лист», то на його пристрої відкриється додаток, для відправки електронних листів, а адреса фірми буде вже доданий в адресний рядок нового листа.

Коли ви відкриваєте екран зв’язку клієнт може дізнатися адресу вашої фірми. Сервіс надає можливість наочно побачити адресу компанії і маршрут до неї на мапі. Більшість підприємців, що використовують Інстаграм для просування своїх товарів або послуг, вважають за краще зв’язуватися зі своїм клієнтами за допомогою електронної пошти. З цієї причини сервіс не дозволяє зв’язуватися з представниками фірми з допомогу повідомлень в інстаграмі.

Якщо необхідно змінити дані, які показуються при відкритті екрану «Зв’язок», можна зробити це через настройки сторінки. Потрібно ввести нову інформацію в розділі «контактна інформація фірми».

настройка бізнес аккаунта в instagram

Що потрібно зробити, якщо кнопка зв’язку не працює?

Якщо кнопка «Зв’язатися» не працює, значить, ви допустили помилку при налаштуванні комерційної сторінки. Спочатку перезавантажте пристрій. Якщо це дало результат, то можливі декілька причин неполадки. Розглянемо їх нижче:

  1. Підприємець не має сторінки в Facebook або просто не прив’язав свій профіль у цій соціальній мережі до профілю в Instagram.
  2. Підприємець давно не оновлював додаток Інстаграм. Вирішується простим оновленням до останньої версії.
  3. Підприємець зіткнувся з технічними неполадками. В цьому випадку потрібно звернутися в службу техпідтримки.

Що робити, якщо на кнопку зв’язатися клікає мало користувачів?

Якщо користувач все налаштував правильно, кнопка працює, і вже навіть надійшли перші заявки, але масштаб дзвінків і листів дуже малий. З чим це пов’язано? Відповідь проста.

чому мало користувачів натискають на кнопку зв'язатися

Найімовірніше, ваша цільова аудиторія занадто мала, щоб її розширити — займіться розкручуванням аккаунта. Для цього доступні природні способи просування аккаунта, але ми рекомендуємо скористатися сервісами по розкрутці Інстаграм, такий метод значно швидше. Редакція Інставед протестувала і відібрала сервіси, які дозволяють ефективно накручувати передплатників для бізнес-акаунтів.

Ознайомтеся з ними нижче:

  • Zengram — в сервісі доступна накрутка живих передплатників, що дозволяє розширити аудиторію справжніми передплатниками і уникнути накрутки пошукових роботів. Крім того, сервіс має захист від бана, а значить, ваш аккаунт не заблокують за перевищення добових лімітів. Zengram просто зупиняє накрутку, після того, як добовий ліміт вичерпано і продовжує її на наступний день.
  • Cashbox.ru пропонує накрутку передплатників за гроші, виконуйте завдання, і таким чином, збираєте бали, які пізніше можна витратити на просування свого аккаунта. Головна перевага сервісу — живі підписки, так як Cashbox активно бореться з ботами.
  • Likemania і Pamagram мають тарифи дорожче, але відрізняються якістю залучених передплатників, серед них ви можете забезпечити приплив клієнтів, і ваш аккаунт буде захищений від блокування за накрутку ботами. Варто зазначити, що ці два сервісу відрізняються низьким відсотком відписок.

Якщо у вас обмежений бюджет, ознайомтеся з сервісами, які пропонують безкоштовні лайки в Інстаграм.

висновок

Спочатку може здатися, що створення кнопки зв’язку — це складний процес. На ділі все робиться просто і швидко, інструкції вище — прямий доказ. При роботі з комерційним аккаунтом, користувач бачить статистику активності. А наявність контактних даних для зв’язку серйозно розширює цільову аудиторію.

А які способи залучення клієнтів в ИНСТА знаєш ти? Поділися своїм досвідом і думками в коментарях! А також дивись відео інструкцію про те, як додати собі таку кнопку на смартфоні.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector