Як просувати Інстаграм через фейсбук грамотно і без помилок?

Пару років назад Фейсбук офіційно викупив Інстаграм. Багато про це навіть не здогадувалися, але саме тому вони мережі тепер тісно пов’язані. Розвиваються вони, звичайно, по-різному. Але для розвитку Інстаграм Фейсбук робить багато. Деякі функції профілів Інстаграма можливі тільки, якщо аккаунт прив’язаний до сторінці Фейсбук. Саме про те, як просувати Інстаграм через Фейсбук, буде і йти мова.

Інстаграм офіційно створив можливість для користувачів створювати робочі акаунти і просувати свій бізнес на цій платформі. У бізнес-профілів є явні переваги, їм доступні сервіси статистики, кнопка для зв’язку з клієнтами та інше. Функціонал стає доступним після перемикання особистого профілю на бізнес-аккаунт.

Як створити бізнес-аккаунт в Фейсбук?

Щоб отримати всі плюшки від прив’язки ИНСТА до Фейсбуку, перейдіть на бізнес-профіль. Для цього перейдіть на сторінку компанії і зверніть увагу на верхній правий кут, де буде написано «Створити Сторінку».

Далі на вибір запропоновано 6 категорій, ви вибираєте потрібну, тобто, іншими словами, вказуєте тип своєї бізнес-сторінки.

Розглянемо кожну категорію докладно.

  1. Місцева компанія. Цей тип для тих, хто має бізнес з адресою, тобто якийсь заклад і т.д. Вам потрібно буде вказати адресу, індекс і контактний номер.

Ви будете знати, скільком людям сподобалося або скільки відвідало ваш заклад, припустимо:

Для тих, у кого локальний бізнес, який надає послуги лише в своєму місті, то ця категорія ідеальний вибір!

  1. Компанія або організація. Це протилежний тип, тобто тут локація неважлива. Іншими словами, для тих, хто може або хоче надавати послуги по країні або навіть по всьому світу.

Власникам некомерційної компанії або будь-якого державної установи (школа, політична партія) краще вибирати включені в категорію.

  1. Бренд або продукт. Це буде ідеально для тих, хто хоче зробити ім’я свого товару впізнаваним. Після вибору бренду, необхідно вказати категорію, до якої належить товар.

Порада: Якщо ви хочете просунути свій блог або який-небудь сайт, то краще залишити вибір на цьому типі.

  1. Виконавець, музична група або публічна особа. Тут розібратися вже простіше: тут просувають ім’я або бренд. Якщо ж ви вирішили придбати клієнтів в Фейсбук і просуваєте своє ім’я, то вибирайте це. Ідеально підійде для блогерів, співаків і акторів.
  2. Розваги. Назва збиває багатьох з пантелику більше всіх, тому роз’яснюємо: ця категорія для тих, у кого бізнес пов’язаний з книгарнями, кінотеатрами і т.д.
  3. Спільна справа або співтовариство. А це для тих, хто вирішив створити співтовариство по інтересам.

Після вибору категорії бізнес-профілю, вам належить вибрати назву і потім клікнути на «Почати».

Після цього перед вами з’явиться порожня сторінка, там скраю можна буде помітити «Створити ім’я користувача», — це і буде вашим наступним кроком. Головні критерії для вибору імені:

  1. Воно повинно бути вільним.
  2. Бажано використання латиниці, цифр і точок.
  3. Не більше 50 символів.

Тепер переходить в розділ «Інформації» і розкажіть про свою діяльність, можете залишити контактні дані і т.д.

Далі завантажте фото свого профілю.

Порада: При розкручуванні особистості, — краще вибрати фото людини. У випадку з компаніями — логотип.

Як прив’язати Інстаграм до профілю Фейсбук?

Покрокова інструкція, як прив’язати аккаунт в Інстаграм до Фейсбук:

  1. Потрібно увійти в свій профіль Інстаграм і торкнутися значка у верхньому правому куті. На Андроїд це три крапочки, а на айФоні шестерня.
  2. Потрібно прокрутити екран вниз, і ви побачите «Пов’язані акаунти», клацніть на це.
  3. Виберете Facebook із запропонованого списку Фейсбук.
  4. Вкажіть всі необхідні дані для того, щоб увійти в обліковий запис Фейсбуку.

Переходимо до створення просування нашого Інста-аккаунта в ФБ

Просування через FB зводиться, по суті, до показу Інста-користувачам оголошень з вашим акаунтів в їх новинній стрічці. А все маніпуляції, проведені вище, були тільки лише підготовкою.

Ми вже говорили, що не можна просуватися в Facebook без всіх етсовіх складних істот бізнес-акаунтів? Ні? Ну ладно, продовжимо.

Заходимо в Facebook ADS менеджер, він знаходиться в лівій колонці.

І вибираємо, із запропонованих варіантів, мета нашого просування.

Вибираємо цікавлять нас параметри в налаштуваннях (стать, вік, місто і так далі) і налаштовуємо нашу цільову аудиторію. До цього ви повинні підійти більш уважно і знати, хто ваш потенційний клієнт і які у нього інтереси.

Далі переходимо до розділу «види плейсменту» і обов’язково ставимо галочку навпроти «редагувати». У розділі «Платформи» залишаємо свій вибір тільки на «Instagram».

Після цього нам запропоновано буде вибрати формат реклами. Тобто, що просування з себе представлятиме — у вигляді 1 картинки, відео, набору зображень в формі каруселі або добірка картинок. Вибираємо потрібне нам.

Далі завантажуємо потрібне зображення і текст для нашої реклами. Там же ви можете налаштувати заклик для переходу на ваш Інстаграм-аккаунт. В результаті ваше просування для інших користувачів буде виглядати так:

Просування профілю через Інстаграм

Зараз в Інстаграм вже створено купа бізнес-акаунтів, і щоб не загубитися в цьому натовпі, необхідно взятися за просування свого профілю.

Невелика інструкція, як потрібно діяти:

  • Вибір облікового запису. Є два види: особистий і робочий. Багато хто відразу вибирають робочий і припускаються помилки. Якщо у вас блог про різних корисних штучках, то в принципі ви спокійно можете вибирати особистий. Але якщо ж ви збираєтеся робити різні продажу, запускати проекти, то тоді він повинен бути робочим, так як туди буде входити аналітика аккаунта та інше.
  • Вибирайте якісне фото для шапки та запам’ятовується нікнейм. Все повинно бути зрозумілим і приємним для очей. Особливо це стосується ника, пишіть так, щоб люди змогли це легко прочитати і запам’ятати. Як аватарки краще вибрати логотип компанії.
  • Біо (опис профілю) грає важливу роль в сприйнятті аккаунта. Важливо викласти головну інформацію про компанію коротко, чітко і зрозуміло. Тут повинна бути написана тільки конкретика, із зазначенням посилань і контактів.

  • Використовуйте для допомоги Фейсбук. Інтегруйте всі матеріали туди, щоб збільшити популярність.
  • Контент-план. Важливо придумати стратегію, за якою читачеві хотілося бачити ваших постів все більше і більше. Придумайте щось унікальне, рекомендуємо в добу робити не більше 2-3 постів.
  • Фільтри. Застосовуйте фільтри для яскравості ваших фото, так на них буде дивитися приємніше.
  • Інтерактив. Використовуйте різні конкурси або обговорення на тему, припустимо, назви нової продукції. Зробіть так, щоб користувачі також взяли участь в розробці.
  • Хештеги. Актуальний спосіб залучення уваги різної аудиторії. Ви просто ставите хештег, пов’язаний з вашим продуктом, і користувачі можуть по ньому знайти вас.

  • Обов’язково звертайте увагу на коментарі, і намагайтеся регулярно на них відповідати.
  • Ну і, звичайно ж, стежте за новинками. Інстаграм не стоїть на місці і постійно впроваджує нові функції. Користуйтеся ними.

Ми розповіли про базові інструментах просування, але не завжди вони виявляються ефективними. Їх зручно використовувати, коли аккаунт вже більш менш популярний, і на ньому є хоч якась активність. Але що робити, якщо у вас тільки паро десятків передплатників і нові з’являються дуже повільно?

Більш просте і ефективне просування за допомогою сервісів

Розкрутка аккаунта значно прискориться, якщо використовувати ефективні сервіси для просування профілю. Ми протестували і підібрали найбільш ефективні інструменти для просування аккаунта в Інстаграм:

Likemania — сервіс по наркутке лайків, передплатників, переглядів і т.д. Послуга платна, доступна накрутка живих передплатників, головна перевага — невисокі ціни, за 250 рублів можна накрутити 1000 живих передплатників або отримує 1000 лайків за 130 рублів.

Zengram — це сервіс комплексного просування, в послуги які він пропонує входять:

  • Інсташпіон — зручна функція, щоб постежити за користувачами аккаунта, потрібно додати посилання на аккаунт і можна дізнатися, хто кому ставить користувачу лайки. Вартість аналізу 3-х акаунтів коштує 190 рублів.

  • Zengram Парсер — ця послуга дозволяє збирати базу користувачів, яку можна використовувати для подальшого просування аккаунта. Така база дозволяє істотно збільшити цільову аудиторію аккаунта.
  • Розкрутка — сервіс Zengram розкручує ваш аккаунт в Instagram c допомогою різних автоматичних дій в сторону інших користувачів від імені вашого облікового запису (лайки, відписки, коментарі) по заданих налаштувань і фільтрів. Зацікавлені користувачі відповідають підписками, лайками і коментарями.

Socelin пропонує накрутку лайків і передплатників. Ціни — 100 передплатників — 95 рублів. Перевага сервісу в тому, що якщо протягом місяця передплатники одпишуть, сервіс протягом 1 місяця безкоштовно додає нових.

Техпідтримка в чаті або по e-mail працює щодня з 8:00 до 22:00. Час надання відповіді не більше 4-х годин в робочий час, а то й дадуть відповідь протягом 4-х годин в робочий час, то сервіс подарує вам додаткові 50 лайків / передплатників. Якщо замовлення не буде виконаний або ваш обліковий запис / група будуть заблоковані з вини нашої накрутки, то сервіс поверне гроші або замінить послугу на будь-яку іншу (еквівалентно вартості) за вашим бажанням.

VKtarget — це біржа накрутки, тут можна не тільки накрутити передплатників і лайки, а й заробити, виконуючи різні завдання.

Bosslike — швидка накрутка і низькі ціни. 100 лайків = 25 рублів. 100 передплатників близько 50 рублів.

Використовуйте можливості цих сервісів, просувайте свій бізнес в Інстаграм і залучайте нових клієнтів.

Питання наших читачів


# 1. При виборі категорії не можу визначитися, що робити?

Насправді, у багатьох виникає такого роду проблема, так як мало, хто розуміє різницю між ними. Для цього є спеціальна таблиця, в якій пояснюються функції кожного і яка допоможе з вибором:

 

книги,

журнали,

бренди

і продукти

компанії

і організації

місцеві

компанії

Фільми,

музика,

телебачення

Люди, спортВеб сайти

І блоги

Короткий опис

Посилання

на сайт

послуги

Оцінки та огляди

Зв’язок по ел. поштою

зв’язок з

телефону

Адреса

Мапа

відвідування
Години роботи


# 2. Що ще може допомогти в розкрутці профілю?

Є чудовий додаток DoInsta, яке допоможе вам з розкручуванням за невисоку оплату. Ви можете вказати хештеги, за якими буде просуватися ваша сторінка або вказати профілі, які буде аналізувати DoInsta. Розкрутка проходить в автоматичному режимі і не вимагає вашої участі. Досить один раз заплатити за місяць використання сервісу і насолоджуватися результатом.


# 3. Що ефективніше природна розкрутка або просування через сервіси?

Якщо ваш аккаунт вже досвідчений вовк з мільйоном передплатників, то ви можете робити ставку на природну розкрутку. Але якщо у вас всього пара тисяч передплатників і вони не поспішають примножуватися, рекомендуємо використовувати сервіси комплексної розкрутки, наприклад, Pamagram або Zengram.

Якщо у вас залишилися питання — пишіть їх в коментарях, не соромтеся! А також дивіться відео по темі.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector