Як додати історію в Інстаграм з галереї?

Stories — відносно нова функція в інстаграмі, яка полюбилася багатьом. А деякі соціальні мережі навіть скопіювали ідею історій собі. За статистикою Інстаграм більше 60% користувачів соціальної мережі використовують stories. Незважаючи на популярність, багато хто не знає особливості роботи цієї функції і не зовсім розбираються в ній. Раніше, коли ця опція тільки побачила світ, в розповіді можна було опублікувати тільки ті фото і відео, які були зроблені не більше ніж 24 години тому. Все змінилося, і тепер туди можна завантажувати що завгодно. Розглянемо, як додати історію в Інстаграм з галереї.

Чи можу я викласти в Сторіс те, що у мене є галереї?

Зрозуміло, можете. Щоб викласти в Сторіс, щось зі своєї галереї, не потрібно робити нічого складного. Перейдіть в свій профіль і натисніть на аватарку. Це меню завантаження вашої історії. Відкриється камера, ви можете створити новий знімок або відео, а можете завантажити, щось зі своєї галереї. Досить просто провести пальцем вгору (як на скрині), і відкриється галерея, де ви можете вибрати будь-яке зображення або відео.

Не забудьте, знімати відео горизонтально, інакше користувачам доведеться ламати шию, щоб подивитися вашу історію. І дивіться, щоб фото і відео були хорошої якості.

Можливості оформлення своєї сторі

Кожен хоче чимось виділитися, і Інстаграм робить крок вперед, пропонуючи вам таку можливість. В історіях ви можете додати емоджі, картинки, капелюхи і окуляри, хештеги, своє розташування, час, температуру погоду, опитування і всяке в цьому роді. Це може зробити будь-який новачок. Інтерфейс ИНСТА зроблений просто і зрозуміло. Тому, перш ніж вантажити гугл запитом «як зробити красиву stories», скористайтеся інтуїцією і спробуйте вирішити цю задачу.

Як використовують історії бізнес-акаунти?

Stories — є дуже потужним маркетинговим зброєю. Власники компаній або ті, хто займається розкруткою і просуванням акаунтів (наприклад, за допомогою VKtarget, Soclike, Pamagram і т.д.) викладають справжній витвір мистецтва у вигляді instastories. Все це робиться, щоб глянули історію користувач, захотів відразу перейти до них в профіль.

У Сторіс можна завантажити пропозиції про знижки, оголошення або просто внутрішню кухню своєї компанії. Розповіді можуть виступати засобом зворотного зв’язку від передплатників. Так як часто в розповідях публікуються опитування, де ви можете проголосувати і дізнатися результати. Це робиться, щоб компанія знала, яку продукцію або послуги вам пропонувати.

InstaStory: збірник Хайлайт

Зовсім недавно, Інста оновила свої функції і додала «збірник кращий історій». Якщо раніше всі історії віддалялися через 24 години, тепер їх можна зберігати.

Якщо вам сильно сподобалася ваша історія, то просто додайте його в хайлайти. Вона буде висіти у вас на сторінці під описом вашого профілю і його можуть дивитися всі ваші відвідувачі.

Бізнес-акаунти можуть використовувати цю опцію в своїх цілях. Наприклад, щоб розмістити кілька оголошень. Не потрібно кожного разу додавати нові історії, зробіть це один раз і збережіть його.

висновок

Соціальні мережі, зокрема Інстаграм, завжди будуть йти назустріч своїм користувачам. Щоразу вони будуть додавати нові функції і можливості і важливо використовувати кожну таку фішку по максимуму. А в просуванні бізнесу завжди є фахівці, які стежать за оновленнями, щоб бути на голову вище конкурентів. Намагайтеся і ви не відставати від прогресу.

Будь в курсі всіх останніх нововведень — стеж за нашою рубрикою «Новини«. Залишай питання і зауваження в коментарях! А також дивись відеоінструкцію по темі.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector