Транспортування скасована на Аліекспресс що означає

Придбавши будь-який товар на торговому майданчику AliExpress ми починаємо ретельно відстежувати етапи його доставки. Після того, як очікуване нами відправлення отримає статус «Очікується передача перевізникові» ми може подумати, що наш товар ось-ось відправився в Росію. Але не тут-то було. Раптово, без будь-яких причин, статус нашої посилки змінюється. Що значить «Транспортування скасована» на сайті інтернет-магазину Аліекспресс, і як вчинити в даній ситуації? Давайте розбиратися.

Що значить статус «Транспортування скасована» на AliExpress?

Згідно вимог адміністрації Аліекспресс, з 2017 року кожен товар повинен мати свій обов’язковий трекінг-номер, що дозволяє відстежувати його доставку на відповідних сайтах. Після оплати товару продавець упаковує його, і зв’язується з компанією-перевізником. На цій стадії посилка часто отримує статус «Очікується передача перевізникові», свій трекінг-номер, і стає доступною для відстеження на трекінгові сайтах.

Якщо ж продавець у відведений час (зазвичай це кілька діб) може не передає упаковану посилку перевізнику, то посилка отримує статус «Транспортування скасована».

сервіс відстеження

Зазначений статус на сервісі відстеження

Причини для такого скасування замовлення на AliExpress можуть бути наступними:

  • Продавець банально не встиг відправити посилку в задані терміни. Це може бути викликано великим завантаженням продавця, його недбалістю, різними форс-мажорними обставинами і так далі;
  • Є логістичні проблеми по лінії самого перевізника. У цьому випадку продавець скасовує транспортування у зазначеного перевізника і вибирає іншого перевізника. Або визначається з більш надійними способами доставки у проблемного перевізника.

В англійському варіанті ми розглядаємо статус найбільш подібний зі статусом «Shipment cancelled» (або «Відправлення скасована»).

Читайте також: Що значить Прибуло в офіс доставки Аліекспресс.

Схожі статуси, пов’язані зі скасуванням замовлення

Після того, як ми розібрали, що означає «Транспортування скасована» на відомої торгової майданчику AliExpress, розберемося також зі схожими статусами скасування замовлень. Як відомо, доставка товарів на Алі володіє величезною кількістю статусів, виконаних російською, англійською, китайською та іншими мовами.

  • Returned to Sender — посилка відправлена ​​назад відправнику. Причинами виступають некоректно вказану адресу одержувача, пошкодження упаковки, помилки поштової компанії, непроходження посилкою митниці;
  • Returned to Lodger — посилка повернуто назад на склад зберігання. Часто пов’язано з різними логістичними проблемами, помилками в адресації посилки etc;
  • Unsuccessful delivery. Incorrect Address — Item returned to sender. — Неуспішна доставка. Неправильний адресу. Посилка повернута відправнику. В даному статусі все зрозуміло і без роз’яснень;
  • Returning to sender by carrier — посилка повернуто відправнику перевізником. Причини зазвичай схожі з уже переліченими вище;
  • Return — повернення;
  • Returned — повернуто;
  • Unsuccessful delivery Unclaimed Item returned to sender. — Невдала доставка. Незатребуваний товар повернутий відправнику. Зазвичай означає, що товар з Аліекспресс був доставлений по необхідному адресою, але одержувач так за ним і не з’явився. У цьому випадку після закінчення необхідного терміну (зазвичай близько місяця) посилка відправляється назад відправнику.

Що ж робити, якщо ваша посилка з AliExpress отримала статус про скасування транспортування або схожий з ним? Давайте розбиратися.

Рекомендуємо до прочитання: Aliexpress Standard Shipping — відстеження поштових відправлень.

  • Замовлення висланий — статус означає, що продавцем з Aliexpress були завершені всі етапи оформлення вашої посилки для відправки. Ви вже виконали всі дії на сайті магазина, тому від вас нічого не потрібно. Вам не слід натискати на кнопку про підтвердження отримання товару до його прибуття, які б статуси ви не бачили камері не вдається відстежити. Більшою мірою це стосується користувачів мобільного додатка;
  • Очікування оплати / Обробка оплати — після оплати вашого товару при відстеженні можна побачити статус «Обробка оплати». Зазвичай він триває не довше доби, після чого зміниться іншим;
  • Угода завершена — в статусах відстеження з’являється такий рядок, коли ви підтверджуєте, що отримали свій товар. Він також з’являється в інших ситуаціях. Наприклад, ви відкривали суперечка і всі сторони задоволені його рішенням. Або пройшов період підтвердження;
  • Прибуття в транзитний пункт — цей статус в Аліекспресс часто означає, що посилка була доставлена ​​в митний пункт Китаю. Після того, як оператору в руки потрапить ваш товар, статус ізменітся.Статус посилки з Aliexpress.

статус посилки

Що значить статус «Митна очистка»

Після статусу «Транзитний пункт» часто можна помітити, як він змінюється на статус «Розпочато митне очищення при імпорті». Його значення в Аліекспресс (Standart Shipping) наступне: ваша посилка прийнята в обробку і проходить відповідний огляд. Це стандартна процедура, яка супроводжує будь-яку посилку з Китаю. Але в цьому виді камері не вдається відстежити повідомлення відображається не завжди. Наприклад, при перевірці митницею більш дрібних посилок, статус виглядає інакше. Або він може зовсім бути пропущений.

Як бачимо, нічого поганого в цьому повідомленні на Aliexpress немає. Часто цю процедуру називають простішим і звичним словом — «розмитнення». І вона неминуча для будь-якої посилки, незалежно від її розміру або виду.

Що робити, якщо транспортування посилки з Аліекспресс скасована

Отже, ваша посилка отримала статус скасування. Рекомендуємо зробити наступне:

  1. Якщо ваша посилка не має терміновий статус, то варто почекати гарантованого терміну доставки, і в кінці його закінчення відкрити суперечка через «закінчення захисту, при цьому посилка ще в дорозі».

    Детальніше

    Виберіть «Детальніше»

  2. Якщо ж чекати ви не бажаєте, тоді рекомендуємо зв’язатися з продавцем через сайт Аліекспресс. Перейдіть на сторінку замовлення, натисніть на «Детальніше». Врахуйте, що лист продавцю необхідно буде писати англійською мовою (при необхідності скористайтеся послугами онлайн-перекладача). Відповідь зазвичай приходить протягом тижня. Якщо ж термін захисту закінчується, краще відразу відкрити суперечка.
  3. Відкрийте суперечка з продавцем. Суперечка варто відкривати, якщо закінчується термін захисту або продавець так і не відповів на ваше попереднє лист. При необхідності прикладіть скріншоти, що підтверджують, що продавець не відповідає на ваші запити, або ніяк не вирішує проблему.
  4. У суперечці очікуйте його загострення і підключення адміністрації Аліекспресс.

висновок

У нашому матеріалі ми розібрали, що означає статус «Транспортування скасована» на відомій китайській торговельній площадці Аліекспресс. У разі, якщо адресується вам відправлення отримало подібний статус, рекомендуємо зв’язатися з продавцем, і з’ясувати долю замовлення. Якщо продавець не відповість на ваш запит, варто відкрити суперечка і вимагати повернення витрачених вами коштів.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector