Служба підтримки Виберіть — як звернутися в тих підтримку

Додаток Виберіть набуло широкого поширення у всьому світі. Основна суть цього додатка полягає в організації безкоштовного спілкування між кількома людьми. При цьому є можливість створювати груповий чат, що немало важливо при вирішенні комерційних і інших завдань.

Служба підтримки Виберіть дозволяє вирішити виниклі проблеми з програмою, які зустрічаються досить рідко. Розглядається додаток оптимізували під різні платформи та операційні системи.

Тих допомогу Вайбера
Тих допомогу Вайбера

Мінімальні системні вимоги

Незважаючи на те, що програма не займає багато виробничих можливостей телефону або планшета, все ж мінімальні системні вимоги присутні. Певна невідповідність може призвести до помилок, тому перш ніж звернутися в службу підтримки Viber, рекомендується звернути увагу на наступні дані:

Звернутися за допомогою в Viber
Звернутися за допомогою в Viber

  • При установці на мобільну операційну систему Android потрібно перевірити, щоб її версія була не менше 2.3.6. В іншому випадку установка буде проведена некоректно.
  • Для телефонів і планшетів, які працюють на iOS, версія операційної системи повинна бути не менше 5.0.
  • Також є можливість провести установку додатка на Windows Phone 8. У даному випадку обмеження полягає в обсязі встановленої оперативної пам’яті — її має бути не менше 512 Мб. Інших обмежень за версією операційної системи немає.
  • Blackberry також має свою версію програми. Версія прошивки повинна бути не менше 10.2.1. При цьому робота програми гарантована тільки на повністю сенсорних варіантах виконання телефонів і планшетів, а не з частковим функціоналом.
  • При установці на комп’ютері операційна система Windows повинна бути версії XP, 7, 8, 10. Також підходять операційні системи Mac: OSX 10.7 і вище, Linux: 64 біт.

Тих допомогу додатки Вайбер
Тих допомогу додатки Вайбер

Для повноцінної роботи біля комп’ютера повинен бути мікрофон і веб-камера. Також можуть виникнути проблеми при установці на дуже старі машини.

Що робити, якщо проблема пов’язана не з мінімальними системними вимогами?

Якщо мінімальні системні вимоги були враховані, але все є проблеми, можна скористатися допомогою: техпідтримка Вайбер працює за встановленими правилами, які далі розглянемо докладніше. До основних моментів встановлених правил використання технічної підтримки можна віднести:

Кому писати про допомогу якщо тебе заблокували?
Кому писати про допомогу якщо тебе заблокували?

  1. Переходимо на спеціальну сторінку відправки форми, де представлені різні форми для заповнення.
  2. Всі форми заповнення, помічені як обов’язкові для заповнення, слід заповнити відповідним чином.
  3. Потрібно вказувати тільки корисну і реальну інформацію, так як це спростить обробку заявки і зменшить час, необхідний для пошуку рішення.
  4. Є можливість провести прикріплення файлу до форми. Якщо у вас виникли проблеми з додатком, які складно пояснити в описі, можна зробити скріншоти і відправити їх.
  5. Намагайтеся давати повні і розгорнуті описи причини звернення, що дозволить також прискорити процес обробки звернення.
  6. Перевірте правильність контактних даних, за якими служба підтримки зможе з вами зв’язатися.

Вікно для заповнення
Вікно для заповнення

НАПИСАТИ ЛИСТА В ТИХ ПІДТРИМКУ VIBER — посилання
Перед тим як звернутися в технічну підтримку варто спробувати вирішити проблему самостійно. Прикладом можна назвати пошук інформації про те, як зберегти листування Виберіть самостійно. Численні тематичні форуми і сайти, які присвячені використанню розглянутого месенджера, наповнені корисною інформацією. Рекомендується використовувати техпідтримку для вирішення проблем, на які не дано відповіді.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector