Що таке Твіттер, для чого він потрібен: Twitter як соціальна мережа

Згодом соціальні мережі повинні еволюціонувати і змінюватися. Людям набридає наявність великої кількості інформації, їм хочеться простого спілкування. Саме з такою метою був створений Твітер. Ми розповімо, що таке Твіттер, навіщо він потрібен, і як користуватися ним як соціальною мережею. Все що потрібно дізнатися про даний сервіс, дізнаєтеся зі статті.

Що таке Твіттер?

Twitter — соціальна мережа, в якій можна залишати короткі текстові повідомлення (до 140 символів), використовуючи веб-інтерфейс, смс, службу миттєвих повідомлень, а також сторонні програми-клієнти.

Перше повідомлення через нову соціальну мережу було передано 21 березня 2006 року о Сан-Франциско. Його передав Джек Дорсі. Ось так і почалася епоха нової соціальної мережі.

Повідомлення, які написані в даній соціальній мережі, називають «твітами». Користувачів системи називають «твіпли» або «твітерянамі». Будь-яка людина може додавати смс і читати їх в мережі, перейшовши за адресою www.twitter.com.

Відмінні риси

Твіттер — ідеальний інструмент для листування. У кожного користувача сервісу є можливість випробувати себе в ролі творця текстових компонентів. У вашому розпорядженні буде будь-який стиль для публікації, а також будь-який формат.

Великі корпорації використовують мережу, так як з її допомогою зручно розміщувати рекламу, оповіщати клієнтів про вихід нової продукції, акціях і майбутніх новинки.

Мережа зручно використовувати для організації зворотного зв’язку, в разі розгляду скарг, пропозицій і відповідей на інші питання.

Твіттер також унікальна рекламна майданчик. Свої сторінки тут мають ресторани, нічні клуби, фітнес-центри, магазини та інші організації.

Завдяки даній мережі надається можливість ставити клієнтів до відома про найсвіжіші новини, публікаціях, бонуси і майбутніх конкурсах.

Користь мережі Твіттер — навіщо він потрібен

Все залежить від того, як людина хоче використовувати систему.

В першу чергу соціальна мережа створювалася для спілкування людей. Інформація, викладена в мережі, поширюється дуже швидко, приблизно за п’ять хвилин. Повідомлення з мережі доступні для всіх зареєстрованих користувачів, яких вже понад 200 млн.осіб, і це число постійно збільшується.

Твітер — це модна на даний час мережа, яку використовують сучасні люди, що йдуть в ногу з часом.

Всі користувачі Твітера діляться на кілька категорій:

  • Читач. Користувачі, які втомилися від пошуку інформації. Лаконічність новин в Твіттері дозволяє людям заощадити багато особистого часу. Вони тільки читають записи інших людей, а самі майже ніколи нічого не пишуть.
  • Спілкування. Це люди, які не тільки читають записи інших людей, але і активно беруть участь в листуванні. Вони мають власні сторінки, де викладають свої думки і враження, а також здійснюють ретвіти повідомлень інших користувачів.
  • Бізнес. Люди, які зареєстровані в мережі і ведуть бізнес з її допомогою. Деякі пости має суто рекламний напрямок.

Правила ведення Твіттера

Щоб ваша сторінка була популярною, необхідно дотримуватися певних правил, і тоді ви швидше досягнете успіху.

залучаємо фоловерів. Потрібно вміло публікувати пости, робити нестандартні кроки, вести гру з читачами. Тільки так можна залучити людей, які будуть регулярно ретвітів вашу сторінку.

Що можна розміщувати в стрічку.

  • Чи не викладайте промо-твіти;
  • Постійно робіть ретвіти повідомлень відомих особистостей.
  • Не ставте пости про політику і релігію.
  • Пишіть кожен пост в стрічці не менше 3-х разів;
  • Співвідношення між твітами до відповідями має бути 3: 1.

Правильно вибирайте час для постів. Пости потрібно розміщувати в той час, коли люди найбільш активні. Якщо мова йде про наш часовому поясі, то потрібно робити це з десятої ранку до дванадцятої дня.

Якщо будете орієнтуватися на користувачів з інших країн, враховуйте їх місцевий час.

Багато пишіть. Постійно оновлюйте свою стрічку, тільки так ви зможете утримувати своїх читачів і отримувати від них нових твітів.

Враховуйте тільки той факт, що в день можна викласти до 1000 твітів на добу і не більше 60 в годину.

Приховуйте зайву інформацію. Користувач може відключити відображення ретвітів окремих користувачів в персональній стрічці. Це допоможе на той випадок, якщо хто-то сильно захопиться вашої сторінкою.

Можна також замінити твіти за ключовими фразами. Це стане в нагоді в тому випадку, якщо особиста стрічка користувача змагається з іншим користувачем.

Пишіть цитати без лапок. Не використовуйте в постах пряму мову, це зробить їх простіше і доступніше.

Викладайте цитати серіями. Це дозволить зрозуміти де цитата, а де слова автора.

Остерігайтеся RT. Ретвіти підлягають тим же правилам, що і цитати: бувають іронічні, а бувають підтримують. Тут є важливий момент, існує 2 формату ретвітів. Автоматичні, коли тільки потрібно клікнути по спеціальній кнопці і поділитися даними твітів в персональному стрічці. Також є зроблені вручну твіти, коли ви цитуєте твіт, а перед повідомленням потрібно поставити мітку «RT».

Технологічно така публікація буде тільки вашим твітів, і після RT можна буде писати все що завгодно, таким чином можна розіграти недосвідчених читачів.

Чи не підлабузнюйтеся. Чи не принесете себе над іншими користувачами, так можна втратити всіх передплатників і майбутніх клієнтів.

Чи не засмічуйте стрічку. Буває так, що під час обговорення люди починають просто спілкуватися про своє, і взагалі забувають з чого все почалося. Щоб уникнути цього, відразу видаляйте коментарі тих людей, які не належать до теми.

Чи не морочитися з оформленням тексту. В Твітері не звертають уваги на розділові знаки в листуванні. Дотримуйтеся лише одного правила, не починайте пропозицію з великої літери і не ставте крапку в кінці.

Що значить Твитнуть і ретвітнуть?

Твитнуть в твітері — це значить залишити невелике повідомлення, яке не перевищуватиме 140 символів. Хочете поділиться важливими новинами, напишіть текст і натисніть на кнопку «Твитнуть».

На сторінці будуть розміщені кнопки багатьох соціальних мереж, якщо вам сподобалася якась стаття, натисніть на кнопку з зображенням птаха і написом «Твитнуть». Після цього в особистому стрічці з’явиться посилання на вподобану статтю.

ретвітнуть — значить розмістити в особистій стрічці записи, які були взяті у інших користувачів.

Щоб виконати дану дію, необхідно зайти на сторінку іншої людини і навести курсор мишки на 2 зелені стрілки, які знаходяться під повідомленням. Після того, як натиснете на кнопку «Ретвіт», яка сподобалася запис з’явиться в стрічці на вашій сторінці.

Чим цікавіше будуть ваші записи для інших читачів, тим більше людей зроблять з них ретвіт.

Ця функція відразу знайшла застосування на всілякі сервіси, які стежать за кількістю ретвітів, зроблених читачами, і таким чином створюється рейтинг популярності користувачів.

Що писати в Твітер?

Писати в мережі можна все що побажаєте. Діліться цікавими новинами і фактами, так ви зможете зацікавити людей. Якщо викладіть цікаві факти, вони зацікавлять інших читачів, які будуть стежити за новими вашими постами.

Темами для смс можуть бути такі:

  • новини бізнесу;
  • майбутні акції;
  • цікаві фото і відео матеріали;
  • посилання на корисні факти і сайти;
  • обговорення важливих питань;
  • консультації та поради з різних питань.

Якщо будете використовувати мережу правильно, інші користувачі будуть звертатися до вас за консультацією з певного питання. Люди будуть бачити, що ви викладаєте свіжі новини і постійно відвідуватимуть вашу сторінку.

словник Твіттера

Перед тим, як зареєструватися в мережі, ви повинні вивчити термінологію, щоб розбиратися, що й до чого. Завдяки цьому можна буде швидко зорієнтуватися і уберегти себе від помилок.

Список популярних термінів:

Твіт (пост) — написане користувачем повідомлення;

Ретвіт — пости, які цитують інші користувачі;

Фоловерів — користувач, який підписався на сторінку іншої людини;

Хештеги — теги, написані латинськими буквами з символом «решітка» перед ними, за допомогою яких можна знайти цікаві теми;

Стрічка — місце, де розміщені твіти та ретвіти;

Твіпли — активний користувач мережі, який кожен день залишає багато записів;

Твітеряне — це люди, які користуються сервісом.

Тепер ви знаєте все що потрібно про даної соціальної мережі, і зможете вміло її користуватися.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector