Що робити, якщо не вдається з’єднатися Ватсап на айФоні або на Андроїд

В роботі Ватсап, як і в будь-якому іншому додатку можуть виникати помилки і збої. Одним з переваг месенджера є, то що практично кожну проблему можна легко визначити і усунути. Читайте далі, щоб дізнатися про причини збоїв при підключенні Ватсап до мережі Інтернет і прості способи усунення неполадок.

Головною вимогою для використання функцій програми є наявність на пристрої якісної інтернет-зв’язку. Якщо користувачеві не вдається підключитися до Ватсап, то це може бути пов’язано з повною відсутністю інтернету, з некоректною роботою програми, з настройками і збоями в роботі самого пристрою.

Основні причини та усунення неполадок

Існує кілька причин, за якими користувач не може підключиться до Ватсап:

  1. Відсутність інтернету. Перевірте чи є доступ до інтернету через мобільний інтернет або wi-fi.
  2. Перевірте чи є сигнал на пристрій, чи не включена режим «У літаку». Для цього, перейдіть в «Налаштування» смартфона. Пошукайте розділ «Мережа та інтернет», потім деактивуйте «Режим польоту».
  3. Використання застарілої версії месенджера або ОС Андроїд. Оновлення Ватсап до останньої версії. Для коректної роботи Ватсап розробники рекомендують регулярно оновлювати месенджер. Щоб оновити додаток зайдіть в Play Market, в рядку пошуку пропишіть whatsapp. Натисніть кнопку «Оновити». На iPhone процедура аналогічна: зайдіть в AppStore, знайдіть додаток і виберіть оновлення. Встановіть останню версію операційної системи пристрою.

Поширеною причиною, по якій Ватсап відмовляється завантажуватися є відсутність зв’язку. Якщо рівень сигналу хороший, тоді перевірте інтернет з’єднання. У пошуковику браузера задайте будь-який запит. Якщо сторінка в інтернеті відкривається значить шукайте проблему в іншому. При використанні мобільних даних помилка підключення може виникати через:

  1. Слабкого сигналу. В основному повільне завантаження додатка є тимчасовим явищем. Спробуйте переміститься в інше місце, щоб поліпшити рівень сигналу.
  2. Повної відсутності інтернету. При цьому виникає збій при запуску сторінки додатка. Якщо труднощі з підключенням не зникнуть через 10-15 хвилин, зв’яжіться з оператором мобільного зв’язку для з’ясування причин неполадок в мережі. Перед цим варто перевірити мобільний рахунок. Можливо, на рахунку користувача недостатньо коштів для використання мобільного інтернету.
  3. Блокування додатки мобільним оператором. Коли інші сайти і додатки відкриваються без проблем, зверніться до свого оператора зв’язку для настройки точки доступу для програми.

Якщо користувачеві не вдається підключитися до месенджер при використанні інтернету через Wi-Fi, вирішити проблему допоможуть такі дії:

  1. Перезавантаження роутера і смартфона.
  2. Вимкніть і ввімкніть Wi-Fi. Зайдіть в «Налаштування» Android-пристрої, потім в розділ «Мережі та Інтернет» натисніть «Wi-Fi». Поставте галочку для включення опції. Приберіть галочку для відключення.
  3. Спробуйте підключиться до іншої точки доступу Wi-Fi.
  4. Переконайтеся, що Wi-Fi залишається активованим в сплячому режимі. Для цього перейдіть в «Налаштування», потім «Wi-Fi». У розділі «Додатково» виберіть пункт «Wi-Fi в сплячому режимі». Необхідно, щоб була обрана опція «Не відключати».
  5. Увімкніть фоновий режим. Увійдіть в пункт «Диспетчер харчування», натисніть «Управління у фоновому режимі».
  6. Зверніться до інтернет-провайдера, можливо він блокує деякі месенджери, в тому числі і Ватсап.

Нерідко користувачам доводиться стикатися з такою проблемою, коли у фоновому режимі не приходять повідомлення Ватсап. Існує два способи вирішення проблеми. Перший спосіб передбачає використання додаткової програми — Push Notifications Fixer. Безкоштовно інсталювати утиліту можна з Play Market для Android або AppStore для iOS. Перед завантаженням потрібно активація root — прав. Запустіть програму, потім перейдіть в розділ «Mobile heartbeat interval» і встановіть необхідний проміжок. Другий спосіб — активуйте фоновий режим в налаштуваннях програми.

Для цього треба зайти у вкладку «Передача даних», потім «Меню». Третій метод — вийдіть з усіх акаунтів в Hangouts, перегорніть сторінку вниз і виберіть «Вихід». Далі заново зробіть вхід в Hangouts. Четвертий метод — очистити кеш або скинути налаштування пристрою до заводських. Для очищення кешу необхідно в «Налаштуваннях» Андроїд-пристрої знайдіть розділ «Додатки». Зі списку програм виберіть Ватсап, потім «Очистити кеш».

Якщо повідомлення в месенджері приходять із запізненням, то користувачеві необхідно:

  1. Перевірити наявність інтернет-зв’язку.
  2. Деактивувати режим в Ватсап «Не турбувати».
  3. Видалити програму Task killer, якщо вона раніше була встановлена ​​на смартфоні.
  4. Вийти з режиму економії заряду акумулятора.
  5. Перезавантажити пристрій і програму.

У більшості випадків проблему з підключенням допомагає вирішити просте перезавантаження мобільного телефону. Для безпечної перезавантаження пристрою виконайте такі дії:

  • Знайдіть і затисніть протягом трьох секунд кнопку Power, розташовану збоку смартфона.
  • На екрані пристрою відкриється вікно з опціями: «Вимкнути», «Обновити» і «Екстрений режим».
  • Виберіть перезапуск системи.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector