Помилка при митному очищенню в AliExpress — що це таке

Останнім часом, покупці Аліекспресс, Таобао і інших китайських популярний сайтів, при отриманні посилки зустрічають статус «Помилка при митному очищенню». Можливі й інші варіанти «Помилка митного оформлення» або «Import Clearance Failure». Що робити в такому випадку? Розберемося про все по порядку.

Помилка-прі-митної-очищення-в-Аліекспресс
Помилка при митному очищенню в Аліекспресс

Що це за статус в AliExpress?

Щоб вирішити проблему, необхідно розібратися чому насправді з’являється помилка. Виникають різні ситуації:

  • Митне очищення не пройдена (зазвичай, глюк, при перевірці). Але, бувають і реальні проблеми. Трапляються вони набагато рідше;
  • Проблеми з митницею (найчастіше виникає при контрафакт або неправильно заповненої митної декларації);
  • Товар не пройшов митницю (невірно оформлена документація);

Зазвичай, такі затримки виникають, коли митниця розгорнула доставку назад, або коли покупець не захотів оплачувати мито. Іноді це просто елементарний глюк системи або неправильний переклад з китайської мови на російську.

У більшості випадків, статус «Помилка при митному очищенню» є невірним машинним перекладом від китайців. А ваша посилка, повисівши кілька днів, відправиться далі.

Решта варіантів вважаються відповідальністю продавця:

  • відсутність належного сертифікування (ліцензії, рахунок-фактури);
  • занижена ціна;
  • контрафакт.

Але, сплатити збір митниці зобов’язані ви. До покупця відноситься, також, контрафакт. Коли ви не хочете розбиратися з документами або оплачувати збір, вам повернуть кошти, розрахувавши ціну доставки.

Аліекспресс просить вас протягом тижня показати всі необхідні документи, що пояснюють затримку. Якщо адміністрація Аліекспресс не побачить підтвердження за 7 днів, автоматично вважається — винен покупець.

Як заявляють очевидці, виконати дані дії за тиждень неможливо, адже перші сертифікати робляться 3 робочих дня, а саме оформлення всіх документів — цілий місяць.

Помилка митного оформлення часто виникає через сторони, що продає. Вона може не виконати всі умови поставки, або відправити копії плеєра / ноутбука / смартфона, що вважається контрафактом; може сильно завищити або занизити ціну на товар.

Всі можливі рішення помилок

Якщо у вашому випадку, статус не оновлюється і посилка висить на місці, потрібно пробувати вирішити цю ситуацію. Так як покупець практично завжди залишається винуватим — реального вирішення немає. Повернення грошей буде після вичитки вартість доставки. Нерідкі випадки, коли кошти діставалися продає. Це прикро. Залишається — розмовляти з продавцем і волати до справедливості.

Можемо порадити:

  • Чи не поспішати відкривати суперечка. Необхідно почекати, поки посилка повернеться в Китай і тоді продавець побачить, що відбулося повернення. В такому випадку, продавець жвавіше погодиться повернути гроші.
  • Коли дійсно вина на стороні продає, терміново просите про створення паперів, що підтверджують це. Так можна впоратися за 7-денний термін.
  • Якщо причина криється в вас — краще погоджуйтеся на повернення грошей з вирахуванням доставки. Не потрібно «наїжджати» на продавця, кричати і посилювати суперечка. Ввічливо попросіть продавця повернути гроші.

Якщо пише, що митне очищення не пройдена

Ця дивна помилка почала виникати у користувачів сервісу Аліекспресс досить часто за останні півроку. Люди, звичайно, хвилюються побачивши, що посилка затримана на митниці. Зайдіть на сайт пошти Росії і відстежити товар — не знайдете цього статусу. І лише через пару днів він з’являється. Що робити при виникненні оповіщення:

  • це може бути неправильний переклад з китайської мови на російську, внаслідок чого виникають такі неприємності;
  • при оповіщенні затримки на Аліекспресс, не переживайте. Статуси посилок на pochta.ru, track24.ru і GdePosilka завжди вірні. Обов’язково дочекайтеся статусу саме Пошти Росії. Буває, співробітники пошти просто не встигають обробляти заявки, і не внесли певні правки на сайт. Трек-статус повинен з’явитися протягом 3 днів;

    Відстежуйте-посилку-через-різні-трекінг-сервіси
    Відстежуйте посилку через різні трекінг-сервіси

  • статус пишеться, як повідомлення прибуло на митницю;
  • попросіть про продовження гарантійного терміну (посилка лежить досить довго). Чи зможете продовжувати відслідковувати товар;

Пам’ятайте, можна звернутися в сервісний центр пошти Росії — 8-800-2005-888. Там безперечно повинні допомогти.

висновок

Найчастіше, повідомлення про помилку при митному очищенню, є лише результатом неправильного машинного перекладу Але бувають і випадки реальних проблем з відправленням з вини відправляє. Пробуйте довести її будь-яким з перерахованих вище способів. Остання порада — перевіряйте трекінг через сторонні сервіси.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector