Зміст
Повідомлення з коротких номерів — це, в більшості ситуацій, підключення платних послуг або розсилки від офіційних організацій. Особливе місце в цьому списку займають банківські організації, які таким чином інформують власників власних продуктів про можливі зміни в роботі.
Якщо користувач не знає точного призначення смс, ігнорувати їх не рекомендується. Даний матеріал розповість про приходять SMS повідомленнях з номера «700» від Совкомбанк. Ми розпишемо, що це прийшло, яка послуга підключена і чи потрібно відповідати?
SMS з номера 700 від Совкомбанк
Що це за повідомлення?
СМС з номера 700 від Совкомбанк — це повідомлення про підключенні опції «Захист платежу», що приходить користувачам карти розстрочки «Халва» на території Російської Федерації.
Текст повідомлення може відрізнятися, але в більшості випадків містить інформацію про підключення додаткової послуги, яка є платною і передбачає надання деяких корисних можливостей при оформленні розстрочки. Наприклад, «У вас підключений пакет послуг Захист платежу».
Варто роз’яснити, що за опцію банк намагається запропонувати і чи розумно взагалі відповідати на отримане смс.
Карта Халва представлена в РФ і Білорусі
Призначення SMS з номера 700
Головним посилом відправки є просування бонуса «Захист платежу», який може бути корисний користувачам халва. Функції послуги досить прості і дозволяють відстрочити платіж у разі неможливості оплати щомісячного боргу по покупці.
Пояснимо на простому прикладі:
- Ви купили річ вартістю 30.000 рублів в розстрочку за допомогою Совкомбанк. Термін погашення становить 6 місяців, що передбачає поділ суми на рівні частки — по 5.000 на місяць.
- На жаль, іноді в житті людини відбуваються непередбачені обставини, що може привести до фінансових труднощів.
- Не платити відсотки за прострочення — основна причина використання «Захисту платежу», що дозволяє перерозподілити 5.000 р. рівними частками на наступні місяці.
Вартість подібної опції — 299 р. / Місяць, які будуть додаватися до основної суми заборгованості. Списання стартує при відкритті кредитного ліміту, іншими словами як тільки ви зробили покупку в магазині-партнері.
Повідомлення від Совкомбанк — що робити далі?
Дане повідомлення приходить автоматично і передбачає подальші маніпуляції з боку користувача. Є 2 варіанти розвитку подій:
- Ігноруємо пропозицію — пільгова послуга підключається автоматично і знімає гроші після старту дії розстрочки. Використання бонуса не має значення, тобто якщо ви тепер платите в термін — гроші не повернуть. На даному прикладі діє принцип «мовчання — знак згоди».
- Відмовляємося від послуги — додаткові кошти списані не будуть, однак володілець не буде застрахований навіть від мінімальної прострочення.
Для довідки — «Халва» надає можливість безпроцентної розстрочки на 2,3,6,9 і 12 місяців відповідно. Але є одна цікава особливість — якщо виставлений рахунок не погашається в строк, подібна пропозиція перетворюється в жорсткий кредит, відсоткова ставка нараховується на залишок боргу.
Грубо кажучи, якщо вам залишилося погасити 10.000 рублів, але ви не внесли належну суму в термін, включається «множник відсотків». Мало хто знає, але він значно вище звичайного споживчого кредиту — від 30% щомісяця, залежно від ліміту користувача.
У підсумку, за місяць прострочення — +3.000 рублів, що досить неприємно при будь-якому достатку. З такого ракурсу «Захист платежів» здається непоганим виходом із ситуації.
Відключення Захисту платежу через номер 700
Якщо вирішили не користуватися пропозицією, згодом відключити послугу — відправляємо у відповідь повідомлення з текстом «0» (без лапок) на 700. Відправлення не тарифікується на території Росії. У відповідному смс прийде звіт про відключення послуги.
висновок
Використання подібних пільгових послуг — справа кожного. Ніхто не примушує вас підключати опцію за непотрібністю, обов’язкової «Захист платежу» по халва від Совкомбанк стає тільки при оформленні відповідної карти в офісі організації. Остання має підвищений кредитний ліміт, що буває корисним при великих витратах.
Сподіваємося, цей матеріал допоміг вам розібратися з призначенням SMS з короткого номера «700» від Совкомбанк.
- Уточнити умови по «Захисту платежу» у офіційної підтримки можна за номером: 8-800-200-66-96 (дзвінок безкоштовний).
- Другий варіант — дзвінок на 700. У більшості випадків, відповідають швидше, не тарифікується у операторів МТС, Мегафон, Білайн і Теле2.