На сьогоднішній день, онлайн магазин Pandao за темпами зростання обійшов популярний Joom. Щедрі бонуси, у вигляді халявних балів і низькі ціни погнали покупців використовувати саме цей магазин для покупки товарів з Китаю. Однак, сам онлайн-сервіс пандал ще досить сирий і має безліч недоліків. Наприклад, вже давно існує проблема з реальним відображенням статусів трекінгу і товарів в списку. Також, багато користувачів пандал отримують статус замовлення анульовано. Далі ми розповімо, через що він висвічується і що означає.
Статус замовлення «Анульовано» в Pandao
Що означає статус Анульовано?
Буквально, статус замовлення «Анульовано» говорить про те, що продавець односторонньому порядку скасував його, він має на це повне право. Схожим за значенням є і «Скасовано» в описі. Найчастіше причина анулювання полягає в наступному:
- Найчастіша — замовленого лота просто немає на складі.
- Чи не пройшла оплата. Причому гроші можуть списатися сервісом, а ось до продавця не дійти.
- Продавець з технічних причин не вкладається в термін.
- Відправник не може доставити товар саме в ваш регіон. Наприклад, не всі логістичні служби працюють з Кримом.
Багато обурюються, що замовлення скасовується, а ось гроші все одно списуються. Слід розуміти — оплата через магазин проходить відразу, а ось зворотний процес може займати кілька днів. В середньому, повернення коштів або балів проходить за 3 дні, але може бути і довше — все залежить від вашого банку.
В ідеалі ланцюжок статусів повинна виглядати так: «Створено» — «Збирається» — «Чекає відправки» — «Відправлений». Причому на збірку продавцеві дається 24 години, а на відправку 7 діб. В середньому за 1-2 доби лот відправляється.
Статус «Скасовано» є схожим за значенням
Що робити в такому випадку?
В принципі, від вас тут нічого не залежить. Вам потрібно дочекатися зворотного нарахування грошей на рахунок. Далі ви можете спробувати знову замовити саме цей товар, або трохи змінити деякі характеристики замовлення — колір, розмір, кількість. Не намагайтеся зв’язатися з продавцем безпосередньо — такої опції у сервісу немає. Все потрібно робити через офіційну підтримку — help@pandao.ru. У мобільному додатку є кнопка — «Зв’язатися з нами».
Повернення здійснюється в перебігу декількох днів
На жаль, відповідають хлопці з підтримки дуже довго, тому краще відмовитись в офіційний паблік ВК — vk.com/pandao_app.
підсумок
Тепер ви знаєте, що означає статус анульований в пандал і що потрібно робити при його появі. Також слід пам’ятати — статус буде завжди висіти в анульованих, так як це потрібно для відстеження історії замовлень. Користувачі дивуються, якщо товару немає, то чому він може бути перелічений асортименті? Відповідь на це проста — онлайн магазин Pandao ще не до кінця опрацьоване і ось такі затримки в оновленні з’являються досить часто. Від цього нікуди не дітися.