Перейти до контенту

Невдала спроба доставки на Аліекспресс – що це значить

Можливість відстеження посилок на всіх етапах проходження – відмінне перевага і спокій для любителів закупитися на AliExpress. Однак, не всі статуси зрозумілі одержувачу, а деякі викликають тривогу і паніку. Даний матеріал розповість про один з подібних випадків, а саме про статус «Невдала спроба доставки» у відстеженні Алі. Що це означає і що робити при відображенні такого повідомлення?

Невдала-спроба-вручення-на-Аліекспресс
Невдала спроба вручення на Аліекспресс

Що цей статус означає?

Невдала спроба доставки в Аліекспресс – це статус відправлення, що означає неможливість передачі посилки одержувачу в зв’язку з рядом обставин. Цей напис може з’являтися в особистому профілі Алі, або на сайті відстеження посилок по трек-коду.

Також існує кілька варіацій даного повідомлення, серед яких:

  • Невдала спроба вручення посилки.
  • Доставка не виконано.
  • Невдала доставка.

Кожен з варіантів висвічується в залежності від зворотного зв’язку поштової служби сервісу, машинного перекладу системи.

Причини невдалої спроби доставки в Аліекспресс

Переживати за збереження вашої покупки з інтернет-магазину не варто – в даному випадку посилка практично дійшла до кінцевого пункту призначення (вашого відділення пошти), проте не змогла бути передана безпосередньо одержувачу. Далі прямуємо по підпунктах з зразковими визначеннями проблеми від «Пошти Росії».

Тимчасова відсутність адресата

Банальна ситуація – ви оплатили кур’єрську доставку, яка була реалізована під час вашої відсутності. Тобто, одержувач не був присутній за місцем призначення відправлення, а значить не зміг розписатися за отримання.

Підсумок – кур’єр відправився назад в офіс, передавши відповідну інформацію в систему. Рішення – дзвонимо в службу доставки, пояснюємо ситуацію, домовляємося про повторному отриманні в зазначений час.

самовивіз

Іноді статус «Невдала спроба доставки» виставляється при усної домовленості працівників пошти і одержувача про особистому візиті до відділення.

Деякі підрозділи «Пошти Росії» і зовсім ставлять цей пункт «за замовчуванням», ігноруючи ZK-сповіщення. Якщо дзвінок з поштамту був – просто йдемо в нього і забираємо посилку. В іншому випадку – дзвонимо за контактним телефоном для уточнення ситуації.

Статус-Адресат-забере-відправлення-сам
Статус: Адресат забере відправлення сам

Технічні неполадки

Одна з найпоширеніших причин неможливості доставки – в районному відділенні пошти сталися деякі труднощі з доставкою додому, відправкою повідомлення про отримання.

Яскравий приклад – зупинка подачі електропостачання, що може викликати збої в системі. Вихід все той же – дзвонимо у відділення і дізнаємося причини затримок, домовляємося про дату і час зручної доставки / візиту за адресою відправки.

відмова одержувача

Подібний варіант актуальний при простроченні терміну придатності посилки на пошті – зазвичай цей період становить близько 1 місяця. Це означає лише те, що вам було надіслано повідомлення про отримання, проте воно було проігноровано. Рекомендується негайно зв’язатися з оператором – після закінчення строків зберігання відправлення висилається назад, на адресу відправника.

Рекомендуємо наш матеріал про роботу трекінг-сервісу Алі – Помилка при митному очищенню.

Неправильна адреса доставки

Також частий випадок, враховуючи до сих дає збої машинний переклад AliExpress. Тут доведеться постаратися – приходимо до відділення особисто, з паспортом або іншим засвідчує документом.

Головне – не лаятися, спокійно пояснити ситуацію, так як за документами посилка з неправильним адресою технічно належить не вам. Випадків відмови при сприятливому розташуванні – одиниці, адже всі ми люди і розуміємо ціну помилок.

Звірте-адрес-доставки-в-картці-замовлення
Звірте адресу доставки в картці замовлення

Відкладена на прохання адресата

Якщо кур’єра / листоноші на порозі зустрів ваш близький родич і вказав на відсутність через відрядження / подорожі / відпустки – посилку просто-напросто відкладають до особистого отримання.

Таке прохання можлива і безпосередньо ще до отримання – перед терміновим від’їздом дзвонимо у відділення і просимо не відзначати відправлення як «незатребувана», встановлюємо дату самостійного отримання.

висновок

Сподіваємося, цей матеріал допоміг вам розібратися зі статусами «Невдала спроба доставки» і «Невдала спроба вручення», які з’являються в Аліекспресс. Без паніки, варто було тільки трохи розібратися в ситуації! Від себе ще хочу додати, що останнім часом на вбудованому сервісі відстеження Алі, спостерігаються збої в машинному перекладі. Тому може бути і такий варіант – що ваша посилка просто прийшла на Пошту і вам просто слід піти і забрати її.

Залишити відповідь