Назва аудиторії в Інстаграм для просування що писати?

Рано чи пізно у користувачів Instagram з’являється необхідність скористатися рекламними послугами платформи. Для цього нам потрібно створити окремий рекламний профіль і «підв’язати» його до основного. При заповненні анкети для просування ми стикаємося з пунктом «Назва аудиторії» в Інстаграм, і не всі знають, що писати тут. Про це ви дізнаєтесь далі зі статті.

Що писати в пункті назві аудиторії в Instagram?

При створенні реклами в Instagram ми бачимо форму, яку необхідно заповнити. Щоб система змогла якомога краще підібрати аудиторію для залучення. Назва аудиторії повинно відповідати вашій рекламі. Тут все просто: якщо ви рекламуєте заробіток в мережі, придумайте відповідне ім’я. Наприклад, «Шлях до успіху», «Ділові люди» і т. Д. Мається на увазі ім’я вашої цільової аудиторії. По суті його будете бачити тільки ви при редагуванні своїх оголошень. Тому цей пункт не має особливого значення.

Далі йдуть такі пункти:

НазваніеОсобенності
«Місця»Регіони, в яких люди будуть бачити вашу рекламу. Ви можете вибрати кілька міст, щоб оголошення побачило якомога більше користувачів.
«Інтереси»Виберіть відповідні інтереси із запропонованого списку.
«Вік»Вкажіть інтервал за віком. У цьому пункті потрібно бути уважним. Якщо ви вкажете від 13 до 65, ви ризикуєте показати рекламу «не тим» користувачам. Тобто людям, яким тематика вашої реклами буде нецікава.

Порядок дій:

  1. Виберіть кому реклама буде показана: жінкам, чоловікам чи всім. Поставте галочки на відповідних пунктах;

    Форма для настройки реклами

    Форма для настройки реклами в Instagram

  2. Після цього натисніть кнопку «Далі».

    попередній

    Попередній створеної реклами в Інстаграм

Ви в будь-який час зможете змінити ці налаштування. А також застосовувати їх для іншої акції або реклами в Інстаграм. Ні в якому разі не вибирайте автоматичні настройки цих пунктів. Так ви ризикуєте втратити грошові кошти і практично не отримати бажаного результату.

Це може бути корисним: як скопіювати невидимий пробіл для Інстаграма.

Створення реклами для просування в Інстаграм

А зараз ми розглянемо весь процес створення і налаштування реклами в Instagram за допомогою мобільного пристрою. Давайте просувати звичайне зображення в соціальній мережі. Припустимо, ви хочете, щоб ваш пост або фото переглянули якнайбільше людей.

Для цього:

  1. Виберіть потрібний пост або публікацію, яку потрібно рекламувати;
  2. Під ними внизу завжди відображається кнопка «Просувати». Її необхідно натиснути;

    кнопка

    Кнопка «Просувати» під зображенням в Інстаграм

  3. Далі система поцікавиться метою просування: ви хочете залучити користувачів зі свого регіону або заманити відвідувачів на профіль / сайт. Виберіть пункт, відповідний вам;

    Виберіть мету

    Виберіть мету просування в рекламі Інстаграм

  4. Потім з’явиться форма, про яку ми вже згадували вище. Тут вам потрібно заповнити пункти форми і, таким чином, налаштувати рекламу;
  5. У пункті «Кнопка дії» потрібно вибрати з двох пунктів надаються контакти або адреса, куди потрібно дістатися. Виберіть «Зателефонувати», щоб залишити свій номер мобільного для контакту. У пункті «Як дістатися» ви можете залишити свою адресу проживання або надання будь-яких послуг (не обов’язково);

    кнопка дії

    Пункт налаштувань реклами «Кнопка дії»

  6. Пункт «Назва Аудиторії» можна пропустити, так як що писати в назві аудиторії реклами Інстаграм для просування, ви вже знаєте;
  7. У пункті «Бюджет» налаштуйте ціну, кількість показів і інші параметри. Все залежить від ваших уподобань;

    Налаштування бюджету

    Налаштування бюджету в рекламі Instagram

  8. «Тривалість» — вкажіть час, протягом якого буде показана реклама. Можна вибрати 1, 7 і більше днів.

    Налаштування тривалості

    Налаштування тривалості показів реклами

  9. Виберіть підлогу аудиторії при необхідності. Можна вказати «Чоловік», «Жінка» або обидва пункти відразу.

    вибір статі

    Вибір статі аудиторії в Instagram

Вибравши пункт «Охоплення людей поблизу адреси», ви зможете вказати свій особистий сайт, куди будуть перенаправлені користувачі.

Читайте також: вчимося відповідати на питання в Інстаграме.

Обмеження, які не варто порушувати

Ви повинні пам’ятати про обмеження, які не варто порушувати в соціальній мережі Instagram. При перевищенні цих лімітів, аккаунт користувача автоматично блокується на строк, відповідний певному порушення.

Серед них:

  • Можна залишати тільки 50 коментарів на годину;
  • За 1 годину можна підписатися тільки на 200 профілів, за 1 хвилину — 20 підписок;
  • Не можна підписатися / відписатися від більш ніж 1000 профілів за добу;
  • Можна ставити не більше 1 000 лайків в день, не більше 200 на годину.

    обмеження

    Обмеження на активність в Instagram

Як багатьом відомо, соціальна мережа Instagram, де можна додати назву своєї аудиторії для просування, належить Facebook. Якщо ви хочете створити повноцінну рекламу з максимальними можливостями, необхідно створити її за допомогою веб-версії на Файсбуке. А після цього прив’язати майданчик до Інстаграм.

У мобільній версії просування є кілька недоліків:

  • При створенні реклами з телефону вам будуть доступні тільки 2 мети;
  • Немає параметрів настройки для схожою аудиторії, як це можна зробити через площадку на Facebook;
  • Не можна рекламувати в Stories;
  • Немає можливості вибору певних платформ для показів. Наприклад, тільки для iOS;
  • Обмежені параметри налаштування аудиторій;
  • Немає середньодобового бюджету для розрахунку;
  • Відсутня можливість вибирати час для показів (графік);
  • Відсутня ціна за клік;
  • Обмежений формат реклами.

Якщо ви хочете розмістити рекламу, ви повинні враховувати ці обмеження і зробити правильний для себе вибір платформ. У всякому разі ви вже знаєте, що саме потрібно писати в назві аудиторії для просування свого аккаунта в Інстаграм.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector