Рано чи пізно у користувачів Instagram з’являється необхідність скористатися рекламними послугами платформи. Для цього нам потрібно створити окремий рекламний профіль і «підв’язати» його до основного. При заповненні анкети для просування ми стикаємося з пунктом «Назва аудиторії» в Інстаграм, і не всі знають, що писати тут. Про це ви дізнаєтесь далі зі статті.
Що писати в пункті назві аудиторії в Instagram?
При створенні реклами в Instagram ми бачимо форму, яку необхідно заповнити. Щоб система змогла якомога краще підібрати аудиторію для залучення. Назва аудиторії повинно відповідати вашій рекламі. Тут все просто: якщо ви рекламуєте заробіток в мережі, придумайте відповідне ім’я. Наприклад, «Шлях до успіху», «Ділові люди» і т. Д. Мається на увазі ім’я вашої цільової аудиторії. По суті його будете бачити тільки ви при редагуванні своїх оголошень. Тому цей пункт не має особливого значення.
Далі йдуть такі пункти:
«Місця» | Регіони, в яких люди будуть бачити вашу рекламу. Ви можете вибрати кілька міст, щоб оголошення побачило якомога більше користувачів. |
«Інтереси» | Виберіть відповідні інтереси із запропонованого списку. |
«Вік» | Вкажіть інтервал за віком. У цьому пункті потрібно бути уважним. Якщо ви вкажете від 13 до 65, ви ризикуєте показати рекламу «не тим» користувачам. Тобто людям, яким тематика вашої реклами буде нецікава. |
Порядок дій:
- Виберіть кому реклама буде показана: жінкам, чоловікам чи всім. Поставте галочки на відповідних пунктах;
Форма для настройки реклами в Instagram
- Після цього натисніть кнопку «Далі».
Попередній створеної реклами в Інстаграм
Ви в будь-який час зможете змінити ці налаштування. А також застосовувати їх для іншої акції або реклами в Інстаграм. Ні в якому разі не вибирайте автоматичні настройки цих пунктів. Так ви ризикуєте втратити грошові кошти і практично не отримати бажаного результату.
Це може бути корисним: як скопіювати невидимий пробіл для Інстаграма.
Створення реклами для просування в Інстаграм
А зараз ми розглянемо весь процес створення і налаштування реклами в Instagram за допомогою мобільного пристрою. Давайте просувати звичайне зображення в соціальній мережі. Припустимо, ви хочете, щоб ваш пост або фото переглянули якнайбільше людей.
Для цього:
- Виберіть потрібний пост або публікацію, яку потрібно рекламувати;
- Під ними внизу завжди відображається кнопка «Просувати». Її необхідно натиснути;
Кнопка «Просувати» під зображенням в Інстаграм
- Далі система поцікавиться метою просування: ви хочете залучити користувачів зі свого регіону або заманити відвідувачів на профіль / сайт. Виберіть пункт, відповідний вам;
Виберіть мету просування в рекламі Інстаграм
- Потім з’явиться форма, про яку ми вже згадували вище. Тут вам потрібно заповнити пункти форми і, таким чином, налаштувати рекламу;
- У пункті «Кнопка дії» потрібно вибрати з двох пунктів надаються контакти або адреса, куди потрібно дістатися. Виберіть «Зателефонувати», щоб залишити свій номер мобільного для контакту. У пункті «Як дістатися» ви можете залишити свою адресу проживання або надання будь-яких послуг (не обов’язково);
Пункт налаштувань реклами «Кнопка дії»
- Пункт «Назва Аудиторії» можна пропустити, так як що писати в назві аудиторії реклами Інстаграм для просування, ви вже знаєте;
- У пункті «Бюджет» налаштуйте ціну, кількість показів і інші параметри. Все залежить від ваших уподобань;
Налаштування бюджету в рекламі Instagram
- «Тривалість» — вкажіть час, протягом якого буде показана реклама. Можна вибрати 1, 7 і більше днів.
Налаштування тривалості показів реклами
- Виберіть підлогу аудиторії при необхідності. Можна вказати «Чоловік», «Жінка» або обидва пункти відразу.
Вибір статі аудиторії в Instagram
Вибравши пункт «Охоплення людей поблизу адреси», ви зможете вказати свій особистий сайт, куди будуть перенаправлені користувачі.
Читайте також: вчимося відповідати на питання в Інстаграме.
Обмеження, які не варто порушувати
Ви повинні пам’ятати про обмеження, які не варто порушувати в соціальній мережі Instagram. При перевищенні цих лімітів, аккаунт користувача автоматично блокується на строк, відповідний певному порушення.
Серед них:
- Можна залишати тільки 50 коментарів на годину;
- За 1 годину можна підписатися тільки на 200 профілів, за 1 хвилину — 20 підписок;
- Не можна підписатися / відписатися від більш ніж 1000 профілів за добу;
- Можна ставити не більше 1 000 лайків в день, не більше 200 на годину.
Обмеження на активність в Instagram
Як багатьом відомо, соціальна мережа Instagram, де можна додати назву своєї аудиторії для просування, належить Facebook. Якщо ви хочете створити повноцінну рекламу з максимальними можливостями, необхідно створити її за допомогою веб-версії на Файсбуке. А після цього прив’язати майданчик до Інстаграм.
У мобільній версії просування є кілька недоліків:
- При створенні реклами з телефону вам будуть доступні тільки 2 мети;
- Немає параметрів настройки для схожою аудиторії, як це можна зробити через площадку на Facebook;
- Не можна рекламувати в Stories;
- Немає можливості вибору певних платформ для показів. Наприклад, тільки для iOS;
- Обмежені параметри налаштування аудиторій;
- Немає середньодобового бюджету для розрахунку;
- Відсутня можливість вибирати час для показів (графік);
- Відсутня ціна за клік;
- Обмежений формат реклами.
Якщо ви хочете розмістити рекламу, ви повинні враховувати ці обмеження і зробити правильний для себе вибір платформ. У всякому разі ви вже знаєте, що саме потрібно писати в назві аудиторії для просування свого аккаунта в Інстаграм.