Як працювати з групами в Твіттері: ведення та розкрутка паблік

Соціальна мережа Twitter має корисну функцію — фоловерів можна об’єднувати в списки. Ви можете використовувати списки користувачів для самих різних цілей, наприклад, щоб згрупувати окремо колег по роботі, членів сім’ї та друзів. Якщо у вас багато фоловерів, ця функція може виявитися надзвичайно корисною.

Ілюстрація на тему Як працювати з групами в Твіттері: ведення та розкрутка паблік

Використання списків в Твіттері

Довідковий центр Твіттера каже, що терміни «список» і «група» це одне і те ж. Важливо це розуміти, щоб уникнути в подальшому плутанини. Сам по собі список, це саме група однотипних акаунтів, об’єднаних за будь-якою ознакою. І коли ви переглядаєте стрічку новин списку, Твіттер показує тільки твіти від тих, хто опинився в цьому списку.

При занесенні аккаунта в списки він стає більш значущим для аудиторії, ніж інші популярні сторінки. Скориставшись цим розділом можна легко впорядкувати і впорядкувати блоги в міру власних уподобань.

Розробники програми надали можливість користувачам створювати приватні та публічні види списків. Вони будуть доступні тільки вам, або ж відкриті для всіх користувачів.

Для використання списків в Твіттері потрібно:

  1. перейти в розділ «Створити список»;
  2. ввести назву і опис списку;
  3. вибрати тип списку (відкритий або закритий):
  4. завершити процес кнопкою «Зберегти список».

Для додавання користувачів в список Твіттері потрібно:

  1. перейти на сторінку аккаунта;
  2. зайти в меню і вибрати «Додати в список»;
  3. у спливаючому вікні буде показаний перелік вже існуючих списків, в які можете додати користувача (якщо списків ще немає, можна створити його, куди автоматично буде внесений обраний аккаунт);
  4. щоб видалити користувача досить прибрати галочку зі списку.

Робота з цією функцією є простою і в той же час дуже зручною для користувачів.

Ілюстрація на тему Як працювати з групами в Твіттері: ведення та розкрутка паблік

Особливості ведення паблік в Твіттері

Створення сторінки в соціальних мережах — відмінний спосіб заявити про себе.

Починаючи роботу над паблік, постарайтеся зацікавити читачів інформацією, яка буде змушувати їх заходити на вашу сторінку частіше і рекомендувати аккаунт своїм читачам. Для цього необхідно бути нестандартним і захоплюючим співтовариством або незвичайної особистістю.

Щоб вести паблік в Твіттері потрібно розробити стратегію для залучення передплатників. Чим більше буде охоплення читачів, тим більше уваги необхідно їм приділяти. Дуже важливо не спамити кожну секунду постами, а помірно і за планом давати інформацію. Не шкодуйте час на оформлення постів і самої сторінки, адже аудиторії важливо заходити в співтовариство з затишною атмосферою.

Для успішного ведення паблік в Твіттері дуже важливо залишатися справжніми, чи не лукавити і дотримуватися поставлені цілі і завдання.

Ілюстрація на тему Як працювати з групами в Твіттері: ведення та розкрутка паблік

Як розкрутити паблік в Twitter?

Відомі компанії і інтернет-магазини користуються послугою розкрутки аккаунта. Вміле користування паблік привертає велику аудиторію, яка переходить в список клієнтів. За допомогою розкрученої сторінки легко підвищується впізнаваність і створюється власний імідж.

Ось основні правила розкрутки паблік в Twitter:

  • вивчіть цільову аудиторію;
  • вивчіть своїх конкурентів;
  • найвірніший спосіб залучити аудиторію — правильно обраний контент (цього пункту підходить фраза «Стислість — сестра таланту», адже легені і короткі тексти сприймаються краще, ніж довгі нескінченні рядки;
  • оформлення сторінки за принципом «Зустрічають по одягу» (сторінка, яка привабливо оформлена, викликає великий інтерес у публіки);
  • систематично спілкуйтеся з аудиторією і нагадуйте про себе постами (можна створити план публікацій на тиждень і виконувати його за списком);
  • знаходите групи схожою тематики (групи з великою кількістю читачів відмінний варіант заявити про себе);
  • користуйтеся послугою реклами для просування аккаунта (такі групи допоможуть розширити аудиторію);
  • підписуйтесь на велику кількість людей і тоді вони найімовірніше будуть відповідати взаємними підпискою;

З кожним роком цільова аудиторія Twitter стабільно збільшується, що стає доброю нагодою для розвитку власного паблік в самих різних сферах.

Ілюстрація на тему Як працювати з групами в Твіттері: ведення та розкрутка паблік

Кросспостінг з групи

Кросспостінг, це можливість публікації записів з однієї соціальної мережі в іншу. Тобто, ви публікуєте запис в Твіттері, а він автоматично з’являється у всіх ваших соціальних мережах. Це дуже зручно: можна заощадити час і одночасно опублікувати пост на всіх всіляких майданчиках.

Щоб організувати кросспостінг з групи в Твіттері потрібно розуміти, куди саме потрібно переносити записи. Справа в тому, що універсального методу, придатного для всіх соціальних мереж одночасно, не існує. Для кожної площадки доведеться налаштовувати кросспост окремо. І це тема дуже об’ємна, що виходить за рамки даної статті. Зазвичай для кросспостінг використовуються різні сторонні сервіси, призначені саме для цього.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector