Як ставити і використовувати хештеги в Твіттер, ТОП популярних хештегов

Як швидко розкрутити особистий мікроблог, залучити нових читачів або просто знайти інформацію на необхідну тему? Відповідь проста: зверніть увагу на хештеги. Грамотне використання ключових слів допоможе починаючому користувачеві мережі обзавестися цільовою аудиторією.

Ілюстрація на тему Як ставити і використовувати хештеги в Твіттер, ТОП популярних хештегов

Що таке хештег в Твіттері як його поставити

Хештег це ключове слово, для вживання якого необхідно використовувати решітку. Символ решітки «#», поставлений перед написаним словом, перетворює це слово або фразу на заслання, пройшовши по якій користувач може прочитати повідомлення, відмічені конкретним хештегом.

Перед гратами не варто ставити пробіл або знаки пунктуації, так як використання цих символів провокує некоректне відображення мітки. Також всередині фрази, яку потрібно перетворити в хештег, не можна використовувати пробіли, їх слід замінювати на символ підкреслення. «Словесну мітку» ставлять в будь-якій частині твіти.

Приклади: # хештегі_в_твіттере, # хештег, # твіттер.

Використання хештегов в Твіттері

Ключові слова допоможуть користувачеві звернути на себе увагу, виділити провідну ідею, що публікується замітки, класифікувати і групувати інформацію, забезпечити миттєвий пошук по цікавим темам.

Ілюстрація на тему Як ставити і використовувати хештеги в Твіттер, ТОП популярних хештегов

Існує кілька типів словесних міток. Досвідчені користувачі зазвичай ділять їх на три категорії:

  • тематичні, що зв’язують замітку з конкретною темою;
  • подієві, що мають відношення до певного випадку;
  • масові — для участі в розважальних, культурних заходах.

Згідно зі статистикою, вживаючи в нотатках правильно підібрані хештеги, юзер збільшує залученість інших читачів в 2-3 рази. Головне не переборщити. Не використовуйте багато словесних міток в одному твіті, не робіть їх довгими і нечитабельними.

Які символи можна використовувати в хештегом Твіттера

У написанні тега використовуються як маленькі, так і великі літери, нижнє підкреслення (# ІспользуйХештегі, # люблю_твіттер). Знаки, які роблять відображення тегів некоректним: * () = ~ `! @ + $% ^.

Контролюйте кількість символів. Максимальна довжина повідомлення, опублікованого в Твіттері, не перевищує 140 символів. Тому ідеальні використовуються наразі — короткі, прості. Бажано використовувати скорочення і абревіатури.

Ілюстрація на тему Як ставити і використовувати хештеги в Твіттер, ТОП популярних хештегов

Як хештеги впливають на ретвіти

Люди шукають інформацію, переходячи по хештегом від замітки до замітці, від користувача до користувача. Використовуючи топові позначки, ви опинитеся в стрічці, яку побачать мільйони користувачів Твіттера. Спробуйте створити власний хештег, щоб привернути увагу громадськості до того чи іншого вашому твіту.

Спеціальні «взаємні хештеги» використовуються для залучення потенційних передплатників (#FollowMe, #FollowBack, # ВзаімнийФолловінг, # взаімноЧітаю, # цепочка_твіттерскіх). Використовуйте ці слова-мітки, якщо хочете швидко набрати цільову аудиторію.

Найпопулярніші хештеги Twitter

Переглянути злободенні хештеги можуть навіть починаючі користувачі соціальної мережі. Зверніть увагу на блок «Актуальні теми: У світі». Зліва зібрані популярні теги, зазначено кількість твітів, в яких користувачі використовували ту чи іншу мітку.

Теги, які користуються популярністю в Твіттері протягом уже довгого часу, не обмежуються сакраментальним «взаімние_подпіскі». Спробуйте використовувати:

#runews — останні новини в російській сегменті;

#russia — тег, присвячений Росії, найчастіше використовується жителями інших країн;

#ukraine — аналогічний хештег про Україну;

# Факт — захоплюючі факти, цікава інформація.

Ще приклади деяких відомих хештегов: #socialgood, #cause, #volunteer, # 4change, #dwts, #nowplaying, #sytycd, #alllivesmatter, #fashion, #health, #fail, #ff, #wcw, #blacklivesmatter, #bluelivesmatter та інше.

Ілюстрація на тему Як ставити і використовувати хештеги в Твіттер, ТОП популярних хештегов

Як підібрати хештеги в Твіттері самостійно

Для зручності користувачів розроблені спеціальні програми, які сильно спрощують процес самостійного підбору необхідних тегів. Ось найбільш популярні сервіси:

Hashtags.org — аналіз хештегов для бренду, бізнесу, продукту, сервісу, події або особистого блога. Більшість функцій доступні тільки власникам платних акаунтів.

WhattheTrend — відстежує актуальні теми і події для конкретного часового відрізку, населеного пункту.

HashtagifyMe — шукає підходящі хештеги, досліджує популярність, кореляції, тенденції. Вибирає найбільш підходящі мітки.

На сайті Tagdef можна дізнатися, що означають конкретні хештеги. Вивчіть значення популярних абревіатур і скорочень, щоб грамотно використовувати мітки в написанні заміток в особистому блозі.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector