Як зробити 280 символів в Твіттері писати твіти більше 180 знаків

Головна фішка соціальної мережі Твіттер — короткі повідомлення. Саме короткі твіти- «цвірінькання» і зробили цю мережу популярною. Довгий час один твіт не міг бути довшим 140 символів, але в вересні 2017 року ця змінилося. Тепер ви можете писати повідомлення довжиною до 280 знаків. Читайте далі, щоб дізнатися як це зробити.

Ілюстрація на тему Обмеження довжини повідомлень у Твіттері: чому її збільшили до 280

Twitter збільшив кількість символів до 280

З самого свого виникнення Твіттер встановив всім відоме обмеження довжини своїх твітів — максимум 140 символів. Творці соціальної мережі заявляли, що така цифра була вибрана не випадково: вона практично збігається з довжиною стандартного телефонного SMS-повідомлення. Виходить, що Twitter на самому початку був просто системою обміну есемесками, тільки на більш зручному і сучасному рівні.

У це обмеження включалися взагалі все символи, які були в твіті, включно з текстами посилань. Тому в Твіттер активно використовуються різні системи скорочення посилань, наприклад, bit.ly, goo.gl і тому подібні.

Починаючи з 2015 року ліміт був фактично скасований в особистих повідомленнях. На особисту переписку тепер пропонується 10 тисяч символів в кожному повідомленні — цього більш ніж достатньо навіть для самих балакучих! Але в звичайних твіти обмеження залишилося незмінним.

І ось у вересні 2017 року Твіттер зробив те, чого від нього багато просили: довжина стандартного твіти була збільшена до 280 символів. Спочатку нововведення деякий час пройшло перевірку, і стало доступним для всіх тільки в листопаді того ж року.

Ця новина стала сенсацією в середовищі Твіттер-спільноти. Аудиторія мережі на той час налічувала вже мільярди людей по всьому світу, люди звикли до коротким твітів. Нововведення багатьом не сподобалося.

Ілюстрація на тему Обмеження довжини повідомлень у Твіттері: чому її збільшили до 280

Твіттеряне зі стажем почали відкрито висловлювати своє роздратування рішенням власників мережі. Основна претензія полягала в наступному: вони вважали, що короткі твіти відсікали від Твіттера величезне число бюлетенів, людей, які не вміють стежити за мовою і коротко висловлювати свої думки. Вони вважали, що «стислість сестра таланту», і що тепер в Твіттер хлинуть малоцікаві особистості, активність яких раніше стримувалася 140-символьним лімітом. Адміністрації мережі довелося терпляче і докладно роз’яснювати користувачам причини свого рішення.

До речі, розширення довжини твітів торкнулося не всіх мов. У Китаї, Японії і Кореї все залишилося як і раніше. Чому? Тому що, як виявилося, за допомогою ієрогліфів можна висловити одну і ту ж думку набагато лаконічніше, ніж літерами. Тому в цих країнах і раніше користувачі не відчували особливого незручності від занадто коротких повідомлень.

Чому твіти стали довшими

Рішення перейти від 140 до 280 символів пояснюється, звичайно, не альтруїзмом власників мережі. Твіттер зараз вже занадто великий, і мова йде про бізнес. Компанії такого розміру і грошових оборотів нічого не роблять просто так.

Твіттер довгий час збирав статистику спілкування своїх користувачів. Була виявлена ​​закономірність: деякого, досить істотного відсотку користувачів не вистачає ліміту в 140 символів при написанні повідомлень. Особливо якщо їм потрібно поділитися картинкою або відеороликом. Це призводить до розчарування і навіть до відмови користуватися соціальною мережею! А якби повідомлення були довші, то людям не довелося б намагатися втиснути свої думки в занадто коротке повідомлення. Якщо це зробити, то вони стануть більше користуватися сервісом. Саме тому і було прийнято рішення збільшити ліміт — власники мережі порахували, що аудиторія сервісу від цього суттєво розшириться.

Ілюстрація на тему Обмеження довжини повідомлень у Твіттері: чому її збільшили до 280

Однак рядовим твіттерянам немає діла до бізнес-міркувань адміністрації Twitter. Люди все ще впевнені, що мережа втратила свою неповторну ауру. Дуже короткі твіти змушують виражатися лаконічно, і в цьому багаторічні користувачі бачать особливу атмосферу і красу Твіттера.

Деякі інші обмеження в Твіттері

Політика соціальної мережі передбачає деякі інші ліміти. Це пов’язано з необхідністю зберігати навантаження на обладнання в допустимих межах. Принаймні саме так заявляє сам Твіттер в своєму довідковому центрі.

  • Кількість опублікованих твітів 2400 в день. При цьому ретвіти чужих записів теж вважаються.
  • Кількість особистих повідомлень 1000 в день.
  • Читаються облікові записи 5000.
  • Нові фоловерів 200 осіб на добу.
  • Електронну пошту, прив’язану до аккаунту, можна змінювати чотири рази на годину.

Існують також обмеження, що залежать від кількості ваших фоловерів. Наприклад, якщо на вас підписано менше 500 чоловік, то ви самі не зможете зафоловив більше тисячі. Є й інші маловідомі ліміти, спрямовані на те, щоб люди якомога більше спілкувалися і читали один одного.

Ілюстрація на тему Обмеження довжини повідомлень у Твіттері: чому її збільшили до 280

Сторонні сервіси для подовження твітів

Дуже короткі записи, як 140, так і 280 символів, все-таки багатьох обмежують у вираженні своїх думок. Бувають випадки, коли без довгого тексту не обійтися. Для цього існують спеціальні сервіси, що допомагають складати і публікувати довгі твіти різними способами.

Деякі такі сервіси можуть бути вбудовані в сам Твіттер, і виглядає це так: коли ви набираєте текст і наближаєтеся до обмеження, з’являється спливаюче повідомлення, яке пропонує продовжити набір твіти в іншій програмі. Інші сервіси просто відрізають від довгого тексту все, що не вкладається в ліміт, і вставляють в твіт посилання на цей шматок. Ви можете спробувати самі деякі з таких продуктів, можливо, якийсь із них вам сподобається.

  • JumboTweet
  • TwitLonger
  • TinyPaste
  • XLTweet

В цілому спільнота Твіттер поступово відходить від шоку і звикає писати довші твіти, в межах 280 символів. Чи досягла своїх цілей адміністрація соціальної мережі, коли приймала таке рішення, це питання окреме.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector