Як перевірити залишок хвилин на інших операторів — Київстар

залишок хвилин на інших операторів
Оператор мобільного зв’язку Київстар є дуже популярним серед населення України. Так як оператор створив дуже вигідні умови для зв’язку, надає численні послуги, акції та бонуси. Завдяки якості зв’язку і відмінному відношенню до користувача, оператор заслужив величезну аудиторію абонентів і їх багаторічну вірність.

Оператор створив вигідні умови не тільки для дзвінків по території України, а й для дзвінків за її межі. А також вигідні і дзвінки на інших операторів стільникового зв’язку України. Існують кілька тарифів, в послуги яких входять безкоштовні хвилини на інші мобільні мережі або ж ви можете скористатися пакетом хвилин спеціально для інших операторів. Кількість таких хвилин становить від 30 до 100 хвилин. Вартість підключення безкоштовна, а щомісячна абонплата становить від 10 до 20 грн.

Підключити дану послугу легко, для підключення на 30 хвилин вам необхідно відправити запит на номер * 264 * 30 #. Для 100 хвилин відправити запит на номер * 264 * 100 #. Нарахування хвилин станеться відразу ж після зняття абонплати, але підключити її можливо тільки за умови пополненного рахунку мінімум на 50 грн. Замовлення можна здійснити не обмежена кількість разів на місяць. Відмовитися від наданої послуги можна досить просто, відправивши запит на номер * 264 * 0 # (Для 30 і 100 хвилин).

Як же перевірити залишок хвилин на інших операторів

З підключенням послуги ми розібралися, тепер слід більш детально розглянути, як перевіряти пакетні хвилини. Слід періодично перевіряти кількість хвилин, так як ви запросто можете перевищити ліміт, звичайно ж, це нам абсолютно не потрібно, так як після всіх витрачених хвилин слідом за ними і підуть кошти з основного рахунку.

  • Найпростішим способом перевірки є відправка запиту на номер * 149 #, з його допомогою ви дізнаєтеся не тільки залишок хвилин, але і термін закінчення користування послугою.
  • Наступний спосіб полягає в дзвінку оператору. Ви можете зв’язатися з ним і проінформувати про залишок на рахунку хвилин. Також ви можете більш детально проконсультуватися з приводу даної послуги і задати всі ваші запитання на рахунок зв’язку і послуг.

Якщо ж у вас не виходить самостійно підключити або перевірити залишок хвилин, ви можете звернутися в найближчий сервісний центр. Там вас проконсультують і виконають всі необхідні дії замість вас.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector