Позачергове зняття абонплати Київстар — Як замовити

позачергове зняття абонплати Київстар
Київстар — це дуже популярний оператор мобільного зв’язку України, який надає населенню величезну кількість різноманітних послуг. Київстар є телекомунікаційним національним оператором, надає мобільний зв’язок і можливість підключиться до інтернету. Компанія заснована в 1994 році, а надавати послуги початку в 1997 році, тобто через три роки після заснування. Як відомо, у оператора достатньо різноманітний вибір тарифних планів і послуг. Тарифні плани залежать від ваших потреб і фінансового становища, так як їх вартість залежить від кількості послуг, що надаються в пакеті. Трапляється так, що ви забули вчасно поповнити рахунок для зняття щомісячної абонплати або замовлення нової послуги. Тому в даній статті ми з вами розглянемо позачергове зняття абонплати Київстар, як замовити і скористатися даною послугою.

Як замовити позачергове зняття абонентської плати

У нових тарифних планах немає такої опції, лише поповнити мобільний рахунок і чекати наступного дня! У більшості випадків абонплата знімається автоматично, при наявності достатньої суми на рахунку. В меню * 100 # виклик можна замовити позачергове зняття абонплати, тільки за умови що вона не знімалася. Якщо ж ви використовували обсяг послуг раніше, то ви можете підключити тарифний план з великим об’ємом послуг.

Може трапитися збій в системі і абонентська плата може бути не знята, в такому випадку кожен день з 00.00 до 00.03 буде здійснюватися повторний запит для її підключення. У цьому випадку дата нарахування абонплати не зміниться.

Якщо ж абонентська плата не здійснитися, то ви зможете користуватися послугами згідно з наданим вам тарифного плану. Для кожного тарифу вартість послуг абсолютно різна, всю цю інформацію ви можете дізнатися, ознайомившись зі своїм тарифним планом більш детально.

Також читайте:  Як перевести гроші з Лайфа на Київстар і навпаки

Як замовити позачергову плату за опцією -33%

Скористайтеся одним з варіантів:

  • Сервісний номер 477 * 1;
  • Спеціальні команди: * 238 * 4 # — для позачергового нарахування, * 238 * 3 # — (щоб визначити дату нарахування абонплати)
  • Система самообслуговування «Мій Київстар».

Щоб залишити заявку на підключення позачергового зняття абонплати необхідно зв’язатися з оператором компанії Київстар. Він більш точно і конкретно відповість на всі поставлені вами питання і безпосередньо допоможе вам залишити заявку. Більш детально ознайомитися з цією послугою ви можете на офіційному сайті Київстару, по телефону у консультанта служби підтримки компанії або задавши своє питання в офіційному співтоваристві Київстар.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector