Послуга Тиждень довіри від Київстар — як замовити і підключити

Замовити послугу Тиждень довіри Київстар
Мобільний оператор Київстар не перестає дивувати абонентів своїми новими акціями та послугами. Так як користувачів у оператора понад 25 мільйонів, то компанії просто необхідно підтримувати свою популярність. Цікавою послугою стала «Тиждень довіри», якою можуть скористатися користувачі домашнього інтернету. У даній статті ми розглянемо, як замовити і підключити дану послугу.

Що для цього потрібно послуги Київстар «Тиждень довіри»

Послуга «Тиждень довіри» полягає в тому, що оператор дає вам тиждень на користування домашнім інтернетом безкоштовно. Якщо з яких-небудь причин ви не змогли оплатити послуги домашнього інтернету або, наприклад, у вас тимчасові фінансові труднощі, то ви можете підключити цю послугу. Вона дозволить вам користуватися тиждень домашнім інтернетом від Київстар безкоштовно. Замовити її можна тільки в тому випадку, якщо доступ в інтернет у вас вже відключений. І за умови, що попередній місяць користування був повністю оплачений. Так само для підключення у вас не повинно бути ніякої заборгованості на особовому рахунку і термін відключення інтернету не повинен перевищувати 10 днів. Дана послуга можлива тільки один раз до чергової абонентської виплати.

Київстар практикує СМС-інформування. Тому відразу ж після підключення даної послуги, вам прийде СМС-оповіщення про підключення і терміни дії послуги. За три дні до відключення ви також отримаєте смс, в якому вас попередять про закінчення терміну користування. Останнє СМС вам прийде в день відключення, в ньому буде повідомлено про закінчення терміну дії домашнього інтернету і вам необхідно внести абонентську плату.

Як замовити послугу Тиждень довіри

Замовити послугу «Тиждень довіри» дуже легко.

  • Вам слід увійти в особистий кабінет системи «Мій Київстар» або підключиться до неї.
  • Або ж ви можете зателефонувати на номер 460 і залишити заявку на підключення. А також ви можете більш детально дізнатися про послугу «Тиждень довіри» і отримати відповіді на всі ваші запитання.
  • Також, при наявності номера телефону Київстар, ви маєте можливість замовити послугу за допомогою комбінації * 461 #.

Якщо раптом з підключенням до послуги у вас виникли питання, то ви можете звернутися в онлайн-помічник Київстару, де вам негайно допоможуть консультанти компанії.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector