Хештеги для Інстаграма для розкрутки в 2018-2019 році

Здавалося б, зовсім недавно Інстаграм зробив доступним можливість постити відео матеріали нарівні з фотографіями. Але на що тепер здатна ця мережа? Зараз можна з легкістю почати заробляти в власному профілі. Але всі ми розуміємо, що для цього потрібна розкрутка і дуже копітка. Тому ми розповімо, які хештеги для Інстаграма для розкрутки використовують і як не нашкодити своїм профілем. Щоб не перетворитися на банальний профіль Інстаграмщіка, яких хоч греблю гати, потрібно вміти правильно їх використовувати.

Що таке хештег?

Хештеги використовуються в багатьох соціальних мережах — це так звана мітка, яка відображає суть публікації і дозволяє швидко знайти необхідні фото. І одночасно це свого роду посилання на пости, з таким же змістом. Тобто людина може клікнути на цю мітку і перед ним з’явиться список зображень з такою ж тематикою і хештегом.

При розкручуванні аккаунта в Інстаграм вони відіграють велику роль: від їх грамотного використання буде залежати популярність аккаунта, кількість передплатників і лайків. При цьому немає чіткого правила, скільки їх повинно бути — головне, щоб був присутній сенс. Досвідчені користувачі рекомендують використовувати від 5 тегів, а система ввела обмеження — не більше 30 міток під одним записом.

Щоб поставити хештег, спочатку введіть грати (#), потім друкуєте слово без пробілів.

Після пропуску тег припиниться. Якщо ви хочете щоб мітка складалася з двох слів — можете схитрувати і скористатися замість пробілу нижнім підкресленням. Пам’ятайте, чим довше і складніше тег, тим менше шансів, що по ньому знайдуть вашу запис. Це ж вам не пароль придумувати ��.

Писати їх можна будь-яким способом, який вам найбільше буде приємний:

  • Можете друкувати їх усередині основного тексту. Але, як правило, мало, кому приємно таке читати. Це потрібно робити в міру або ж жартома додати один тег, але не більше.

  • Найпоширенішим і приємним для очей способом є надрукування в кінці тексту.

  • В крайньому випадку, деякі друкують в коментарях, але зазвичай так роблять, коли основний текст не вмістився:

Для чого потрібні хештеги?

Як ми з’ясували раніше, інструментом розкрутки поста і, відповідно, аккаунта. Але насправді не тільки для цього. Спочатку призначення тегів було:

  • Рассортировка. Перше їх призначення було саме таким, щоб користувачі могли сортувати все по темам. І це було дійсно хорошою ідеєю, адже люди могли більше не мучитися і з легкістю знаходити потрібні їм матеріали по одному запиту. Як, наприклад, фото їжі або тварин.

  • Допомога в пошуку на акаунті. Багато вже популярні блогери спеціально створюють мітки, за якими їх передплатники зможуть важливу для них інформацію. Наприклад, виклали ви пост про те, як позбулися акне, зручніше зробити хештег для того, щоб ті, хто не побачив цей пост, зміг по мітці знайти його. Приклад: # мояборьба_акне ». Або щось в цьому роді.

Тепер же хештеги допомагають в підвищенні активності на сторінці і залученні нових передплатників і клієнтів за допомогою таких інструментів:

  • Конкурси. Це незамінна річ для конкурсів, точніше для їх проведення. Зараз майже всі конкурси так і проводяться. Правила участі — це розміщення репоста з тегом на своєму профілі, наприклад, # хочу_iphone. Так організаторам конкурсу буде легко знайти учасників для вибору переможця.

  • Реклама. Зараз майже всі блогери що-небудь рекламують, так як співпрацюють з багатьма рекламними компаніями. Вони пишуть про цей продукт або товар, після чого в хештегом вказують бренд. Наприклад, #ostin, # Даніссімо.

  • Пошук потенційних покупців. Дуже зручно використовувати тег з місцем розташування будь-якого закладу, перукарні, припустимо. Клієнт може пошукати і знайти що-небудь цікаве недалеко від свого будинку. Наприклад, # парікмахерская_арбат. Перевірте самі, і вийде дійсно багато таких постів.

Що називають популярними хештег?

Коли ви в пошуковий рядок будете вводити щось зі знаком #, то перед вами з’явиться великий список, в якому буде міститися ваш запит. І поруч справа з кожним варіантом буде вказано кількість його використання, тобто частота використання цієї мітки іншими користувачами.

Нові мітки з’являються щодня, тому складно насправді з’ясувати однозначне першість. Але ми може назвати деякі з поширених хештегів російською мовою на сьогоднішній день:

# Інстаграм, # росія, # ЖИЗНЬПРЕКРАСНА, # друзі, # лайки, # дівчата і багато іншого.

Також перерахуємо трохи топових англійською мовою:

# Like4like, #love, #instdaily, #follow, #fashion, #instatag, #followme і багато іншого.

Дуже часто, буває, користувачі змішують їх і ставлять одночасно і англійською, і російською: #summer # відпочинок.

Вони всі ставляться до поширених, тому що можуть підійти до будь-якого матеріалу в даній мережі. Щоб зрозуміти, що краще писати, потрібно вміти ділити теми на категорії. Часто для того, щоб розібратися в чому-небудь ми починаємо аналізувати об’єкт і відносити його до якої-небудь категорії. Це працює асоціативний ряд, такий же принцип і в створенні хештегов.

Підбірка хештегов за категоріями

Актуальні категорії:

  1. Звичайно ж, першою буде їжа. Вже пару років ця категорія не збавляє позиції і залишається актуальною в просторах Інстаграма. Неважливо, чи готуєте ви самі або просто фотографуєте в різних ресторанах і пишіть відгук, — будуть доречні такі хештеги:

# Їжа, # смакота, # кушатьхочется, # піщабогов, # блюдодня, # едадолжнабитьвкусной, # едадляжізні, # кушатьподано, # вкусноіполезно, # етовкусно

  1. Домашні вихованці, а конкретно усіма улюблені коти. Майже у кожного є кіт, якому віддається вся любов і увагу. І як же Інстаграм без них? Ці мітки ідеально підійдуть в такому випадку, багато також варіантів англійською:

# Котик, #cat, #catlover, #ilovemycat, #pet, #meow, # котікіправятміром, # мимими, # коте, # киця, # кошкітакіекошкі

  1. Материнство. Інста стала дуже популярна серед молодих матусь, які готові поділитися досвідом у вихованні дітей або просто писати про корисні штучки в питаннях материнства. Використовують вони зазвичай (так само перерахуємо і англійські):

# Дітлахи, # діти, # любовьмоя, # синочок, #kids, #children, #family, #instakids, #happy, # невеликий, # ребеноксчастлів, # посмішка

  1. Селфі. Іншими словами, фото самого себе. Пару років тому вони стали настільки популярні, що на телефонах почали покращувати фронтальні камери, щоб краще робити Селфі. І не варто забувати про те, скільки заробили в одну мить виробники селф-палиць. І для цього існують:

#selfie, #selfiestick, #face, # селфівмашіне, # селфіманія, # селфімногонебивает, # селфівзеркале, # особа, # селфівліфте, #selfieoftheday

  1. Аутфіт. Зараз багато дівчат викладають фотографії зі своїми нарядами, щоб що-небудь порадити або прорекламувати. Такі собі б’юті-сторінки. Їх мітки зазвичай виглядають так:

#style, #clothes, # стиль, #instastyle, #mylooktoday, #lookbook, # лукдня, # платьемечти, #mylook, # мойстіль, #lookoftheday

  1. Подорожі. Ну і наостанок сама надихаюча і цікава категорія — тревеллінг. Багато блогерів постять фото і відео матеріали з усіх куточків світу. І тут вашим путівником будуть:

# Мандрівник, #tavel, #travelblog, #tourist, #trip, # відпустку, #instatravel, # поїздка, # похід, #traveltheworld, #vacationtime, # подорожуй

Насправді, таких категорій дуже багато, і кожен день з’являється щось нове. Тому шукайте для себе щось незвичайне, і головне — не перестарайтеся з їх кількістю, потрібно відчувати міру

Правила використання

Не варто думати, що якщо ви закидали пост хештег, то ваш пост миттєво злетить в ТОП. Насправді, все далеко не так просто, це лише половина успіху. У кращі публікації потрапляють не ті пости, де дуже багато лайків, а ті, які зібрали багато сердечок в перші хвилини публікації. Чим більше фотографій із зазначеним хештегом, тим більше лайків повинна зібрати запис для виходу в ТОП.

Розглянемо закономірність, скільки у публікації має бути лайків в залежності від кількості фото із зазначеним хештегом, щоб запис потрапив в кращі:

  • 100 млн фото і більше — не менше 10 000 лайків;
  • менше 100 млн — 5-10 тисяч;
  • 600-900 тисяч фотографій — від 1 000 до 5 000 лайків;
  • 50 — 400 тисяч — до 1 тисячі;
  • менше 50 000 — 100 лайків.

Як можна ефективно просунутися через сторонні сервіси?

Сервіс DoInsta пропонує комплексне просування аккаунта протягом місяця. Вам не потрібно заглядати на сервіс, досить один раз налагодити процес і насолоджуватися приростом передплатників.

Нас цікавить просування по хештегом. Як воно працює? Після підключення аккаунта у сервісу, вам потрібно вибрати тип просування «За хештегом» і вказати список тегів з якими сервіс буде просувати аккаунт.

Додатково ви можете вказати користувачів, з чиїми передплатниками буде працювати сервіс, і задати кількість дій на добу, які DoInsta не перевищить. Потрібно це для того, щоб знайти аудиторію, якій буде потенційно підходити ваш аккаунт. Припустимо, у вас магазин дитячого одягу. Програма шукає людей з дітьми, і автоматично підписується і лайкать їх акаунти.

Вартість послуг сервісу 1000 рублів на місяць, що досить недорого, враховуючи, скільки грошей ви заощадите.

Питання наших читачів


# 1. Скільки хештегів має бути приблизно під одним постом?

Сервіс дозволяє не більше 30 хештегів під одним постом. Ми рекомендуємо використовувати не більше 7 тегів. Тоді їх ефективність значно вище, так як вони не виглядають полотном незрозумілих слів, а конкретизують тематику поста.


# 2. Скільки разів повинен бути використаний хештег, щоб він став популярним?

Найпопулярнішими вважаються ті, що використовували понад мільйон разів. Хештеги з частотою менше 50 тисяч, не є популярними, але якщо ви використовуєте їх для просування товару або послуги, вони можуть виявитися гараздо ефективніше тегів мільйонників. Після публікації пост не загубиться через кілька хвилин в купі різноманітних фото, а призведе клієнта відразу до вас.


# 3. Як прискорити просування по хештегом?

Рекомендуємо використовувати сервіс комплексного просування DoInsta. У ньому ви можете задати список хештегов, за якими буде просуватися ваш аккаунт, і, таким чином, підвищити популярність аккаунта.

Залишилися питання чи потрібна допомога? Пиши в коментарях! А також дивись відео про те, як просуватися по hashtag’am за допомогою Doinsta.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector