Ефективна реклама в Інстаграмі для людей і бізнесу —

Instagram можна використовувати як ефективний засіб, який здатний прорекламувати вас на весь білий світ, щоб мільйони користувачів дізналися про вас, а з іншого боку, яке може знищити вашу репутацію або втоптати в землю. Реклама в соціальних мережах використовується як трамплін, який допоможе вам злетіти на хмару популярності. Ми розповімо вам про секрети розкручених і популярних акаунтів.

запам’ятовується нікнейм

Як корабель назвеш, так він і попливе. Ця крилата фраза не дарма згадана, в першу чергу користувач звертає увагу на назву вашого профілю, а також на його оформлення. Назвіть свій аккаунт оригінально, щоб він відображав суть діяльності вашої компанії, але перестарайтеся з довжиною, все повинно бути лаконічно і читабельно. Бажано, щоб ви створили таку назву, за яким користувач з перших секунд зрозуміє, про що мова.

Тобто ім’я сторінки повинно нести поверхневий сенс діяльності вашої компанії, воно повинно залучати. Повз перегортувалися користувач повинен зацікавитися вашою назвою, захотівши перейти до вас в профіль. Так з’являються перші потенційні покупці. Це хороша реклама, точніше перша лінія реклами.

Для впізнаваності і запам’ятовування вашої сторінки застосуєте наступні рекомендації:

  • Вкажіть адресу, за якою розташоване ваше підприємство;
  • Залиште посилання на власний сайт (якщо такий є);
  • Відзначте спрямованість акка, так, відвідувач відразу зрозуміє, чия це сторінка (кафе, блог або салон краси).

Хештеги для просування

Багато хто недооцінює хештеги, а даремно. Завдяки правильним хештегом, передплатники з’являються набагато швидше, а впізнаваність приходить на порядок швидше. Адже нам важливо, щоб ми були в ТОПі запитів людей і в ТОПі стрічки передплатників і потенційних покупців.

При пошуку продукції за тегами, повинні висвітлюватися саме ваші пости, а щоб це зробити, потрібно набрати якомога більше лайків. Таким нехитрим чином покупці швидше знайдуть вашу сторінку. Коли ваші пости будуть в топах, то спираючись на те, що люди ледачі, вони тицьнути на перший-ліпший профіль, а тут ви.

публікація контенту

Не можна халатно ставитися до змісту вашої сторінки. Воно повинно бути ще крутіше, цікавіше, ніж ваш логотип або назва. Хороший, якісний і, головне, цікавий контент виділить вас з безлічі інших профілів за схожою тематикою. Часто, власники сторінок просто завантажують картинки з розумними цитатами і сподіватися, що це сподобається читачам, але це так не працює.

Щоб створити якісний, що виділяється пост, потрібно дотримуватись деяких правил:

  • Поборіть свою лінь і спробуйте почитати тематичну літературу з мистецтва фотографування. Якщо ви підберете хороше освітлення і поставитеся до цього серйозно, то успіх поста забезпечений.
  • Перевагу віддавайте тим фотографіям, які розкривають ваш посил і відповідають тематиці продукції.
  • Вдаючись до допомоги сторонніх програм або фоторедакторів, які допоможуть створити щось незвичайне або прикрасити звичайне фото.
  • Не обмежуйте себе в оригінальності. Нехай це буде незвичайне, але запам’ятовується фото, яке неодмінно відкладеться у свідомості передплатників.

Тримайте безкоштовну ідею для реклами магазину з продажу кухлів ��

Бачите, це нескладно, слідуючи цим простим правилам, ви можете легко поповнити ряди своїх передплатників, прикувавши їх інтерес. Не забувайте оновлювати стрічку кожен день.

Комплексні сервіси просування

Ми рекомендуємо використовувати дані сервіси для повної розкрутки аккаунта:

  • Pamagram — дає вам можливість просувати вашу сторінку комплексно. Головна фішка — їх алгоритм знаходить потрібні фотографії по геолокації. Досить просто вибрати місцевість і все.

  • Instamaxi- також має пошук користувачів по геолокації і хештег. Основна перевага — швидке виконання поставлених завдань.
  • Do insta — може похвалитися повною автоматикою. Вам потрібно один раз налаштувати програму під себе, а далі вона все робитиме за вас, залишається лише спостерігати і радіти.

  • Markapon- має розширені програми по просуванню і розкрутці сторінок, але ж … хороша реклама — коштує грошей, вірно?

Геотеги для розкрутки

Призначений, зазвичай, як додаткова реклама для залучення передплатників. Адже цікавий пост приверне багато уваги людей, а гео-відмітка призведе їх прямо до вас. Варто відвідувати різні цікаві місця, бажано, людні. Так, авторитет і впізнаваність вашого гео-тега буде грати в вашу користь. Реклама в Instagram — справа тонка, і не терпить банального ставлення до себе. Творіть і витворяють!

А які способи просування свого аккаунта знаєш ти? Поділися своїми ідеями в коментарях, подискутуємо! Не забудь подивитися відео про 3 нестандартні способи реклами в інстр.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector