Яке воно, успішне просування компанії в соціальних мережах?

Ви володієте бізнесом і ще тільки думаєте: чи потрібно просування компанії в соціальних мережах? Однозначно, воно необхідне кожному і зараз ми гарненько це розтлумачимо.

Власники великих виробництв і брендових товарів можуть вважати, що обійдуться успішно без зайвих витрат, володіючи тільки сайтом і потужною маркетинговою стратегією. Підприємці вважають витратною розкрутку в соцмережах або приписують її корисність тільки для популярних брендів.

Однак і ті й інші помиляються. Просування компанії будь-яких розмірів і напрямків навіть необхідно в соціальних мережах. За допомогою тільки одного популярного сайту можна залучити тисячі нових покупців або клієнтів. А тепер помножте на всі популярні соціальні мережі, в яких можна завести акаунти і залучати передплатників, з мінімальними витратами на розкрутку, щоб отримати необхідну популярність. Уже стало цікаво, як і з чого почати просування? Тоді ви на правильному шляху.

Варто відзначити, що в наш час найбільш перспективною в області розкрутки соціальною мережею є Інстаграм. Так, саме в ньому простіше і ефективніше просувати свою компанію. Він є зростаючим і країнам, що розвиваються проектом: тільки за останні кілька місяців офіційний додаток розширило функціонал, а також спростило інтерфейс до роботи на комп’ютері та ноутбуці.

Крім позитивних якостей самого Instagram варто звернути також увагу і на користувачів. Основна частина людей, яка користується ним, платоспроможна. Цільова аудиторія даної соціальної мережі в той же час не завантажена пропозиціями про покупках, рекламою фірм або іншими засобами поширення інформації про придбання товарів і послуг.

Зазначені вище аспекти дозволяють вийти Інстаграму на лідируючі позиції в сфері просування і розкрутки компаній будь-якого рівня розвитку: від самих маленьких і створених нещодавно до популярних і улюблених брендів.

Чи готові спробувати відбиватися від напливу клієнтів? Тоді давайте разом створимо популярний аккаунт в Instagram!

ефективний старт

Насамперед необхідно подумати про оформлення аккаунта. Найкраще зробити це заздалегідь. Завчасна підготовка важлива за кількома напрямками:

  • Кожна компанія має потребу в гарному логотипі. Замовити його можна у професійних дизайнерів, або скористатися власною фантазією. Головним правилом при створенні лого є читабельність і універсальність.
  • Необхідно подбати про назву вашої справи. Воно повинно бути чітким, лаконічним і співвідносні з продукцією, що випускається.
  • Заздалегідь розробіть свій стиль. Його варто дотримуватися не тільки при виборі упаковки та оформлення продукції, а й підтримувати в Інстаграм.
  • Подумайте, чим ви можете відрізнятися від конкурентів, в чому саме унікально вашу пропозицію. Іншими словами, чому варто надавати перевагу вашу продукцію або послуги іншим аналогічним, представленим на ринку.

Після невеликої підготовки сміливо можна створювати сторінку в Інстаграм і заповнювати її. Завдяки заздалегідь продуманим діям оформити аккаунт з нуля ви здатні всього за кілька хвилин.

Отже, в якості аватара найкраще використовувати логотип компанії. Якщо ж зображення не вписується в коло, то трохи зменшіть його і тоді все вийде.

В поле «назва» напишіть найменування вашої компанії. Для того щоб зробити його оригінальним і привабливим, можете використовувати такі прийоми:

  • Використовуйте популярні запити. Наприклад, можете через дефіс після основної назви перерахувати всі слова, пов’язані з вашою діяльністю. Такий прийом дозволить знаходити ваш профіль при пошукових запитах.
  • Використовуйте гру слів. Вона привертає увагу, змушує зупинитися і розгадати загадку, яку ви створили. Наприклад, популярне кафе «Blind tiger» навмисно пропускає в своїй назві букву «i». Коли відвідувачі цікавляться «втратою», то їм пояснюють: усе через те, що «тигр сліпий». Адже вимова звуку «i» схоже зі словом «eye», в перекладі означає «око». Ось така алегоричність подача назви.
  • Користуйтеся лише одну з розкладок для написання назви компанії в Інстаграм. Це заощадить час користувачів, а також збільшить популярність пошуку. Справа в ліні і зайнятості більшої частини цільової аудиторії. Тому чим менше вони натискають на зайві клавіші, тим більша ймовірність знайти вас.
Також читайте:  Чи потрібно навчання просуванню в Інстаграм в 2019 році?

Далі заповніть опис. У ньому не потрібно придумувати щось незвичайне. Досить розповісти про ваш унікальну пропозицію, вказати адреси та контакти для зв’язку.

Щоб виділити головну інформацію, скористайтеся наступними прийомами:

  • Розділіть на рядки весь текст. Набагато простіше знайти потрібну інформацію, коли все розставлено по своїх місцях. Це допоможе вашим клієнтам і передплатникам зрозуміти, чим займається компанія, як знайти її в реальному житті і якими способами можна зв’язатися для придбання товару. Для зручності використовуйте приховані символи або невидимі знаки.
  • Не намагайтеся заповнити зайвими хештегом «порожні» місця. В даному випадку вони не впливають на пошукові запити і тільки займають простір.
  • Використовуйте смайли. Вони дозволяють виділити головну інформацію, а також надати невимушеності навіть самому строгому тексту. Та й просто приємно виглядають на загальному тлі букв. Адже вам теж подобається спостерігати їх на інших сторінках? Головне, не перестарайтеся.

досконалість форм

При оформленні сторінки в Інстаграм у вас напевно виникло питання: що це за бізнес-аккаунт і чим відрізняється від мого нинішнього? Тепер саме час відповісти.

При реєстрації в соціальній мережі всі користувачі отримують самий звичайний початковий профіль. Його функціонал дозволяє викладати фото, відео і робити історії, коментувати пости друзів і ставити лайки. Для «побутових» цілей вистачить і такого варіанту сторінки.

Однак компаніям найкраще перевестися в бізнес-профіль. Він містить розширені можливості для здійснення дій по розкрутці і збільшення популярності. При переході на нього у вас на сторінці в Інстаграм з’являться кнопки «Зв’язок» і «подзвонити», а біля кожного поста — «просувати». Перші два написи при натисканні на них дозволять вашим передплатникам задати своє питання, замовити товар або написати інші пропозиції і побажання. Друга — створена спеціально для вас.

Клікнувши на неї, ви перейдете в меню по набору параметрів для розкрутки. За порівняно невелику вартість сам Instagram накрутить вам лайки, збільшить кількість коментарів і передплатників.

Також абсолютно безкоштовно ви зможете відслідковувати всі види активності на вашій сторінці. Зробити це дозволить статистика. У ній є всі дані як по окремих видах викладаються матеріалів, так і в усьому обліковому записі в цілому.

Тепер ви розумієте, наскільки вигідно переходити на бізнес-профіль в Інстаграм? Зробіть це прямо зараз.

Принципи ведення справ

Після оформлення аккаунта і переходу до бізнес-профілю, ви можете приступати до заповнення контентом. Саме завдяки йому залучаються нові клієнти, збільшується популярність і рекламуються товари або послуги. Тому дуже важливо приділяти йому достатньо багато уваги особливо на початку просування.

Також читайте:  Як заробити на лайок в Інстаграмі: де, хто і скільки платить?


Перш за все, відбирайте і викладайте тільки якісні матеріали: фото і відео. Вони повинні бути бездоганні за технічними характеристиками рівно так само, як і з естетичних.

Особливу увагу приділіть стилю. Інстаграм надає можливість користувачам бачити на вашій сторінці кілька постів одночасно. Тому необхідно вибрати єдиний фільтр, колірну гамму і форму фото і відео. Вони повинні поєднуватися один з одним, а також красиво презентувати ваш товар або послугу.

Крім того, варто використовувати привабливі обличчя людей, адже усмішки і радісні погляди так ваблять спробувати те, що робить їх щасливими нехай навіть на знімку. Або як би ненароком опублікуйте ваш товар поруч з тваринами: багатьом подобаються милі кошенята, цуценята або кумедні екзотичні супутники людини.

А для більшої привабливості додайте привабливий текст. У ньому може міститися опис товару або послуги, інформація про вартість або рекламну пропозицію. Притому варто відзначити, що подібні послання можна залишати як в якості коментарів до посту, так і у вигляді напису усередині нього.

Крім того, обов’язково залиште хоча б пару хештегов. За ним користувачі зможуть знаходити ваші пропозиції в пошуку. Фахівці радять використовувати прості і найчастіші запити.

Однак не варто перестаратися: досить включити всього пару слів, щоб текст виглядав привабливо і одночасно сприяв збільшенню передплатників.

Основні хитрощі вказівки хештегов приблизно такі ж, якими користуються при створенні Інфоблоки.

сила руху

Для того щоб ваша популярність в Instagram росла з перших же секунд створення аккаунта і тривала решту часу, необхідно користуватися лише двома пунктами: зворотний зв’язок і онлайн-сервіси. Розглянемо спочатку перший, оскільки він дуже важливий для створення атмосферности профілю та утримання з’явилися передплатників.

Отже, важливо оперативно відповідати на всі повідомлення від користувачів, максимально чітко даючи їм всю необхідну інформацію. Теж стосується і коментарів. Кращим вибором також буде невимушене спілкування. Використовуйте «модні» слова, підтримуйте стиль спілкування вашої цільової аудиторії і використовуйте смайли для створення довірчої атмосфери.

Також варто відповідати взаємністю на лайки і підписуватися самим на популярних користувачів, які можуть виявитися вашими клієнтами.

Для початку просування бренду в Інстаграм рекомендуємо вам також скористатися онлайн-сервісами. Вони виділені другим обов’язковим пунктом. Найпопулярнішими для комплексної розкрутки є Pamagram і Zengram.

Вони дозволяють збільшити число реальних передплатників, виключаючи будь-які проникнення спамерських пошукових роботів. Для того щоб переконатися в оперативності та ефективності кожного з них, діють спеціальні пропозиції. Завдяки пробним діям ви зможете переконатися в правильності вибору просування компанії через соціальні мережі. Спробуйте самі, якщо все ще не вірите.

Питання наших читачів


# 1. Чи варто починати просування маленької компанії в Інстаграм?

Звичайно, варто. Просування будь-якої компанії ефективно в соціальних мережах.


# 2 Що дає володіння бізнес-аккаунтом?

Перехід на бізнес-профіль допомагає переглядати статистику, просувати акаунт в Інстаграм і активує кнопки для зв’язку.


# 3. Які сервіси дозволяють дати старт популярності в Інстаграм?

Найкращими є Pamagram і Zengram.

У тебе залишилися питання? Став їх у коментарях! А також не забувай дивитися відео по темі.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector