Вартість поста в Інстаграмі у знаменитих і не дуже блогерів

Ми часто бачимо в інстаграмі рекламні фотографії та ролики. Здається, що приховані мотиви є в кожному популярному пості знаменитого блогера або хоч трохи популярного людини. Однак звернемо нашу увагу на замовника. Адже в цьому питанні — він головна фігура. Саме він визначає прийнятну для себе вартість поста в інстаграмі, а, значить, створює атмосферу конкуренції і ринкових відносин.

Як правило, немає обмежень для тих, хто хоче розкрутити свій товар, сторінку або послугу за допомогою соціальної мережі. Цією людиною може бути і менш відомий блогер, і творча особистість, і компанія, і бренд одягу або косметики — хто завгодно. Головне, щоб він представляв, чого хотів би досягти, і як повинна виглядати реклама продукту.

Ціна «поста слави»

Якщо говорити про те, скільки доведеться віддати за фото з вашим брендом або ролик з посиланням на вас, то варто розділяти вітчизняних блогерів і зарубіжних. І справа не тільки у вартості послуг, перекладі або збереженні валюти, але і в цільової аудиторії. Вся рекламна кампанія повинна проводитися на тій території, де здійснюється діяльність фірми. Теж стосується і розкрутки особистого профілю: якщо ви націлені на інтереси жителів нашої країни, то краще всього вибирати популярні російські Інстаграм блоги.

Однак за вартістю рекламних постів і в Росії, і за кордоном лідирує Інстаграм. Запитайте чому? У ньому рекордно низькі ціни на сьогоднішній день за всі види мультимедійних постів. А якщо враховувати перспективний розвиток даної соціальної мережі, то вкладення в неї будуть найбільш вигідними.

Давайте подивимося більш детально, скільки коштує реклама у зарубіжній знаменитості. Всі ми знаємо Селену Гомес, у якій 144 мільйони передплатників в Інстаграм.

Подивитися цю публікацію в Instagram

Introducing DEFY- my latest campaign with @PUMA. #DoYou

Публікація від Selena Gomez (@selenagomez) 31 Май 2018 о 7:40 PDT

Одноразовий показ вашого продукту у неї на сторінці обійдеться в 550 тисяч доларів. З огляду на масштаб зірковості, звернемо увагу і на Кім Кардашьян, що має 124 мільйони передплатників в Instagram. Для користування її послугами вам доведеться заплатити 500 тисяч доларів, що трохи менше попередньої цифри.

В цілому ж, мінімальна вартість реклами у зарубіжних зірок 400 тисяч доларів за один пост. Однак в цьому випадку посилання на ваш профіль або фірму можуть побачити люди буквально по всьому світу, що дасть можливість розширити цільову аудиторію.

Якщо ж у вас немає таких грошей, то досить витратити близько 5 тисяч доларів на мінімально розкручений аккаунт. В цьому випадку ви можете також домовитися і про взаємні послуги, щоб знизити або замінити оплату і співпрацювати на тривалій основі.

Як вам такі ціни? Дуже дорого? У такому випадку зверніть увагу на вітчизняних блогерів. Вони набагато скромніше, якщо брати в розрахунок валютне співвідношення вартості послуг.

В середньому, при розрахунку цін російські знаменитості беруть по 100 тисяч рублів за кожен мільйон передплатників, однак зустрічається і більше співвідношення. Так Ксенія Собчак, володіючи близько 5.9 мільйонів передплатників, просить за одне викладене фото товару 250 тисяч рублів.

Подивитися цю публікацію в Instagram

Пудровая норка @braschifur дуже вдало скрашує сірий московський грудень. І зігріває відмінно;) #braschi

Публікація від Ксенія Собчак (@xenia_sobchak) 14 Гру 2018 в 10:28 PST

Приблизно стільки ж ви заплатите за рекламу знаменитої телеведучої Ксенії Бородіної з 12 мільйонами передплатників.

Подивитися цю публікацію в Instagram

Публікація від Ксенія Бородіна (@borodylia) 27 Гру 2018 в 8:19 PST

Ольга Бузова, настільки популярна на сьогоднішній день особистість, може також зробити для вас рекламний пост. Для своїх 14,4 мільйонів передплатників вона просить порівняно низьку вартість поста: 200 тисяч рублів. Для знаменитості її рівня позначена ціна досить маленька.

Подивитися цю публікацію в Instagram

Публікація від Ольга Бузова (@ buzova86) 23. Лис 2018 у 7:11 PST

Більш скромні «розцінки» у менш популярних блогерів і зірок. Вони досягають розмірів від 15 тисяч рублів до 40 за один пост. Далі в міру зменшення передплатників за аналізовані пости просять все більш низьку вартість.

Що вибрати: чорний піар чи якісну розкрутку?

Навіть самий пересічний блогер може зробити свою сторінку більш привабливою для реклами. Природно, для того щоб дорости до запаморочливих сум, необхідно сильно постаратися, проте все в ваших руках.

Одним з найкоротших шляхів до успіху і завоювання слави служить старанне прагнення відзначитися. Так, це скрізь працює. Це може бути чорний піар — безвідмовний засіб для просування. Він включає в роботу, так зване, «сарафанне радіо» — потужну людську силу.

Таким потужним інструментом користуються навіть згасаючі знаменитості, в спробі повернути колишню славу

Відвідайте популярний проект на зразок «будинку — 2» або «давай одружимося». Вам нічого не варто влаштувати скандал на публіці, включивши все найгірше, що є в вас. Звичайно, показувати себе з такого боку хотілося б меншій кількості людей. Однак це найкоротший шлях до збільшення популярності і залученню бажаючих рекламувати свій товар з вашою допомогою.

Бажаєте зробити все більш красиво? Тоді спробуйте сервіс для розкрутки Zengram.

З його допомогою ваша сторінка наповниться реальними людьми, а також ви отримаєте ряд лайків і коментарів на всі опубліковані записи. Швидкий і зручний сервіс сподобається вам з перших же хвилин використання. Досить зареєструватися і відразу можна почати працювати. В якості пробного періоду всім новачкам пропонується 5 діб використовувати послуги Zengram безкоштовно.

Підведемо підсумки. Якщо ви хочете, то можете самі розкрутити свій Інстаграм і почати рекламувати товари. Всі мрії реально здійснити. Якщо ж, навпаки, вам необхідно замовити пост з вашим товаром, то спочатку зверніть увагу на свою цільову аудиторію. А потім вибирайте відповідного блогера, щоб здійснити рекламу.

Питання наших читачів


# 1. Хто може замовити рекламу у блогерів?

Абсолютно всі, хто володіє достатніми коштами.


# 2. Скільки коштує реклама у знаменитих блогерів?

Російські блогери беруть від 200 до 250 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян за рекламний пост, зарубіжні ж просять від 400 до 550 тисяч доларів.


# 3. Чи можна почати самому заробляти на рекламі?

Звичайно. Досить стати знаменитим, розкрутити себе. Що можна зробити за допомогою чорного піару або онлайн-додатки Zengram.

У тебе залишилися питання після нашого матеріалу? Постав їх у коментарях! А також дивись відео по темі.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector