Коли контекстна і медійна реклама краще, ніж SEO просування? —

реклама в мережі - www
Даний матеріал, швидше за все більше для власників бізнесу, які хочуть розширити аудиторію свого проекту або ж підвищити продажі своїми силами. І перше що можна зустріти в мережі це створити сайт для свого бізнесу і почати його просування. Але далеко не завжди просування сайту в ТОП пошукових систем вигідно і принесе бажані результати.

Зараз детально зупинимося на цьому питанні.

Коли від просування краще відмовитися і вкласти гроші в контекст?

Необхідно розуміти, що чим більше у Вашій тематики пошукових фраз і чим популярніше тематика, тим дешевше в кінцевому підсумку буде коштувати один відвідувач, трохи нижче зупинимося на тому як порахувати вартість одного переходу. А якщо кількість запитів на місяць досить низька, то кожен потенційний споживач ваших послуг або товарів буде Вам обходитися відносно дорого. У цьому випадку варто змінити план просування і розрахувати вартість контекстної реклами на ваш проект. А за допомогою сервісів по управлінню ставками Ви можете скоротити Ваш бюджет на контекстну рекламу відсотків на 50. За рахунок автоматичного і постійного контролю за максимальною ставкою.

В такому випадку Вам не доведеться замислюватися про позиції в пошукових системах, про фільтри і алгоритмах, все буде прозоро — платиш і отримуєш покупця.

Як порахувати рентабельність SEO просування?

Найпростіший варіант це звернутися в компанію, яка займається просуванням ресурсів в мережі інтернет і замовити розрахунок. Так як конкуренція серед таких компаній досить висока, то розрахунок вам зроблять практично безкоштовно, але цифри у різних компаній можуть відрізняться в кілька разів. Справа в тому, що кожна компанія має свої стратегії просування і ідеальним способом буде з наявний розрахунків шляхом перерахунку дізнатися скільки коштуватиме один відвідувач на сайті або ж вартість одного переходу на сайт за конкретною пошуковій фразі. Дане значення можна взяти дуже усереднено.

Коли не має сенсу ні контекст, ні SEO?

Але бувають ще більш неординарні випадки, коли Ви або Ваша компанія створила новий продукт або ж дана послуга настільки унікальна у Вашому місті, що про неї ніхто не знає. Внаслідок чого потенційний користувач навіть не намагається шукати Ваші послуги. У цьому випадку буде працювати — тільки медійна або банерна реклама. Дану рекламу ще називають вид просування з відкладеним попитом, грубо кажучи, людина побачила банер з сайтом, а через час згадав про даний вид послуг (товарів) і повертається вже знаючи необхідне поєднання слів.

замість висновку

Зараз в просуванні ресурсів в мережі — не існує ідеальних рецептів і кожен власник веб студії буде «хвалити своє болото». Тому максимальну рентабельність від контексту, SEO або медійної реклами можна отримати тільки за допомогою експериментів над своїм же проектом, але далеко не у всіх вистачає терпіння і грошей.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector