ВАТ Вимпел-Комунікації — що це і навіщо дзвонять

У нашій країні нерідко трапляється так, коли дзвонить незнайомий номер і пропонує будь-які послуги. Кому-то це не подобається, хтось в захваті, а кому-то такі дії дійсно корисні. Сьогодні ми розглянемо випадки з ВАТ «Вимпел-Комунікації» і розберемося: навіщо дзвонять і що за організація.

Що це за компанія?

«ВимпелКом» — російська телекомунікаційна організація, що займається продажем послуг стільникового зв’язку і кабельного телебачення, близько 10 років. Також, компанія активно займається підключенням високошвидкісного інтернету, як проводового, так і бездротового.

ВимпелКом-відомий-під-брендом-Білайн
ВимпелКом відомий під брендом Білайн

Свою діяльність фірма проводить під торговою маркою «Білайн», а цей бренд відомий багатьом. Правда, там фігурує ПАТ «ВимпелКом».

Навіщо компанія обдзвонює населення?

Останнім часом, на жаль (для звичайних громадян), почастішали випадки незрозумілих дзвінків, що приходять як в пізній вечір, так і в раннє суботній ранок. Гаразд, якщо дзвінки здійснюються з важливою метою, але часто людям просто набирають і дістають їх стандартними соціальними опитуваннями, анкетуванням.

Типові умови дзвінків:

  • опитування громадян Російської Федерації — яким оператором користуєтесь, який тариф віддаєте перевагу;
  • спеціальні пропозиції підключити будь-яку послугу на мобільний телефон;
  • заборгованість по кредитах, простроченням і тд. (Можуть говорити, що борг зростає і збільшується);
  • банальщина про «оцінку якості наших сервісів і операторів».

Окремо про заборгованості

Траплялися моменти, коли люди телефонують і повідомляють про заборгованість за незрозумілим кредиту, хоча ви не були кредитором. Якщо ви не берете трубку, врахуйте, «Вимпел-Комунікації» будуть діяти рішуче і наполегливо.

Нерідкі випадки, коли дзвінки тривали, нехай ви і відмовилися від їх послуг ще рік-два тому. Все одно ви будете забиті у них в базі. Зазвичай, перед дзвінками, дане підприємство попереджає про можливі заборгованості (і тд.) За допомогою смс-повідомлень, що посилаються на ваш номер телефону.

Обов’язково відкрийте особистий кабінет по СІМ-карти, про яку йдеться в боргах. Вивчіть деталізацію і наявність платних підписок, перевірте баланс.

Окремо варто сказати, що борги абонентів перед «Білайн» продаються колекторам. Наприклад, зараз активно розсилаються листи від колекторських організацій ТОВ «РСВ» і ТОВ «КЕФ». У них йдеться про борг за послуги мобільного зв’язку і настійно «рекомендується» їх погасити.

Що робити в таких випадках, як боротися

Перше, що ви можете зробити, це:

  • не брати трубку. Елементарно ігнорувати вхідні дзвінки та повідомлення від операторів ВАТ «Вимпел-Комунікації»;
  • можна додати номер телефону в чорний список;
  • поставити на переадресацію.

Врахуйте, в разі останніх двох пунктів, компанія просто почне здійснювати дзвінки з інших номерів. Очевидно, всіх забанити просто фізично не зможете.

  • спробуйте звернутися в техпідтримку оператора. Безпосередньо в «Білайн» чи «Вимпел-Комунікації». Дзвонити потрібно за коротким номером 0611 або 8-800-700-0611. Оператори колл-центру не особливо горять бажанням розмовляти з незадоволеними клієнтами — знайте це.
  • якщо вам надзвонюють і навіть надсилають паперу, що потрібно терміново погасити борг, не зволікайте, а йдіть в офіс «Білайну». Можливо, дійсно ви колись втрачали свою сім-карту, зареєстровану на ваше ім’я і підібрав чоловік їй благополучно користується збільшуючи борг. Доведеться написати заяву, що «не мій номер і тд.».

Якщо вже взяли трубку, радимо бути уважним: нікому не передавайте свої особисті дані та інформацію про своїх близьких, банківській картці і тд. Це можуть бути шахраї. Тим більше, не варто піднімати трубку, коли дзвонять з незнайомого номера (номер прихований, засекречений).

У разі, коли ви запідозрили, що це шахрайство, з вас вимагають гроші і т.д., надходять будь-які загрози, якщо не віддасте і не оплатите вигаданий штраф, відразу звертайтеся в поліцію і прокуратуру. Не потрібно сумніватися: нерідкі випадки, коли подібних махінаторів ловили і застосовували до них відповідних заходів.

Наочне відео про роботу колекторів по боргах перед Білайн:

Відгуки абонентів про «Вимпел-Комунікації»

Думки людей, які зіткнулися з цією ситуацією, категоричні і радикальні. В основному, коли дзвонять і дістають, краще відмовтеся від даного оператора і перейдіть на інший (благо, їх зараз вистачає).

  • Дмитро пише: «Дзвонили з самого ранку, в неділю !!!, вимагали сказати свої особисті дані, ім’я, прізвище, рік народження, будинок і квартиру. Ще й явно був розрахунок на вихідний день, ранок, голова не варить .. «;
  • Василь: «Сиджу на парі, постійно надзвонюють і заважають вчитися. Відключаю один номер, пробують додзвонитися з наступного .. «;
  • Олена: «Регулярно дістають і вимагають погасити кредит, а я його не брала. Дзвоню на абонентську лінію, в техпідтримку, там глухо. Не беруть трубку .. «.

висновок

Тепер ви знаєте що за організація ВАТ «Вимпел-Комунікації» та для чого вони постійно дзвонять. Якщо ви законослухняний громадянин — не брали ніяких кредитів і боргів, або ж оформляли, але все виплатили, то і боятися вам нічого. Хочете — беріть трубку і спілкуйтеся з ними, не хочете — не робіть цього. Радимо, якщо таке відбувається часто — міняйте мобільного оператора.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector