Перейти до контенту

Сортувальний центр Столбіще (420300, 420311) – де це знаходиться

Сьогодні, одержувач кореспонденції може відстежити повний шлях посилки. Як правило, пошта проходить через сортувальні центри (АСЦ) і поштові відділення. Відстежуючи доставку, виникають питання про об’єкти, особливо тих, де часто затримуються посилки. Про один з таких об’єктів ми поговоримо далі. Сортувальний центр Столбіще (420300, 420311): де це і які статуси відображаються під час обробки посилки?

Що це за поштовий вузол

СЦ Столбіще – це філія Казанського ЛПЦ, має індекси 420300, 420311 і 420310. Тут обробляються звичайні і рекомендовані листи, бандеролі і посилки. В обов’язки цього сортувального пункту входять завдання логістики, необхідні для прискорення транспортування посилок за напрямками. Також АСЦ частково виконує опцію митниці і митної перевірки.

Сортувальний-центр-Столбіще-420300-420311-де-це-знаходиться
У Столбіще розташована філія Казанського ЛПЦ

СЦ Столбіще охоплює кілька областей і регіонів. Об’єкт працює на 3500 відділень, що дає можливість уявити щоденний оборот підприємства.

Де знаходиться АСЦ на карті?

Адреса об’єкта: Татарстан, с. Столбіще (поблизу Казані). Власний телефонний номер центру: +7 (843) 292-50-55. Також для отримання будь-якої необхідної інформації можна продзвонити на гарячу лінію Пошти Росії: 8-800-2005-888.

Робота центру

Багато які очікують доставки одержувачі незадовільно оцінюють функціонування об’єкта. Але по факту, СЦ обробляє величезну кількість кореспонденції, працюючи на межі можливостей. Для підвищення якості обслуговування в Татарстані вже створюються додаткові цеху. На думку керівництва, зниження навантаження сприятливо відіб’ється на рівні обслуговування.

Цехи оснащені сучасним обладнанням, що дозволяє автоматизувати велику частину операцій.

Пристрій-цехів-АСЦ-Пошти-Росії
Пристрій цехів АСЦ Пошти Росії

Статуси сортувального центру Столбіще

Як відомо, листи і бандеролі проходять кілька етапів:

  1. Прибуло в сортувальний центр. Фіксація відбувається при вивантаженні кореспонденції.
  2. Сортування. Власне, в цей момент відбувається обробка і розподіл кореспонденції. Процес практично повністю автоматизований, але і ручна робота тут теж ведеться.
  3. Покинуло центр (відбуло). Лист вирушили в поштове відділення, інший сортувальний центр і вийшло за межі робочих цехів.
  4. Додатково об’єкт виконує опції митної перевірки. Тому користувачі можуть бачити статуси – «Проходить митне очищення» та інші пов’язані.

Згідно висунутим до подібних об’єктів нормам, посилка проходить весь цикл обробки за 1-3 доби, але на ділі нерідко відбуваються затримки.

Можливі причини затримки

Трекінг дозволяє визначити, де знаходяться йдуть лист або посилка. Він же дозволяє виявити місце, де вони застрягли. Користувач може звернутися в цю філію Казанського ЛПЦ і з’ясувати обставини.

Серед причин затримки можуть бути наступні.

  1. Велике навантаження. Нерідко це відбувається на свята.
  2. Пошкоджена упаковка. За регламентом, процедура включає складання акту, відновлення цілісності та багато іншого.
  3. Проблеми з документами.
  4. Людський фактор.

На жаль, незважаючи на використання сучасних технологій, можливостей центру недостатньо для оперативного опрацювання та наступного пересилання кореспонденції. Як результат, посилка може відправитися на склад, де буде чекати подальшого сортування. На це йде до декількох тижнів.

Сортувальні-центри-часто-відчувають-перевантаження
Сортувальні центри часто відчувають перевантаження

Що робити, якщо посилка застряла

Перш за все, звернутися до служби розшуку посилок: www.pochta.ru/support/claims. Саме сюди перенаправляють абонентів оператори гарячої лінії. Необхідно заповнити форму і дочекатися відповіді.

Що виходить на практиці? У більшості випадків відправка запиту на розшук не впливає на швидкість проходження сортувального цеху. Тому не варто розцінювати цей механізм як засіб прискорення.

Інший момент: посилка літає туди-назад і по колу. Таке буває дуже часто і як заявляють представники Пошти Росії – це пов’язано з особливостями побудови маршруту відправлень.

Підведемо підсумки

Тепер ви знаєте, де знаходиться центр Столбіще і що там обробляється кореспонденція Казані та інших прилеглих регіонів. Незважаючи на перехід до автоматизації процесу, цеху об’єкта не завжди справляються з навантаженням, через що одержувачі вимушені чекати посилки, бачачи в сервісі трекінгу затримку. Цілком ймовірно, що ситуація покращиться з запуском інших сортувальних цехів. Ну а поки, є ймовірність, що адресату доведеться почекати деякий час. Це відбувається не завжди. Причин розводити паніку немає, адже реальні втрати трапляються вкрай рідко.

Залишити відповідь