Що робити, якщо не працює модем Теле2

Бездротові пристрої для виходу в інтернет давно завоювали серця користувачів у всьому світі. Звичайно, вони мають як недоліки, так і переваги. Такий зручний, компактний і мобільний маршрутизатор, як і будь-яке обладнання, може вийти з ладу або раптом втратити зв’язок з мережею. І тому перед тим як відповісти на питання, що робити, якщо не працює модем Теле2, слід розібратися в причинах такої поведінки.

Чи не працює модем Теле2 - можливі проблеми та їх вирішення

Що являє собою модем

Перед тим як розібратися в причинах несправності, потрібно зрозуміти, як працює цей гаджет. Це невеликий пристрій для зв’язку з провайдером (постачальником послуг інтернету), який перетворює аналоговий сигнал в цифровий. Найстабільнішим з’єднанням володіє обладнання з кабельним підключенням. Мобільні ж модеми не відрізняються гарною якістю зв’язку, хоча популярність їх з кожним роком зростає, так як вони цілком доступні в грошовому варіанті і здатні надати інтернет в місцях, де інші види зв’язку неможливі.

Причини неполадок та їх усунення

  1. Неправильно підключено пристрій або комп’ютер не бачить обладнання.

Дивна причина, зустрічається рідко, але все ж буває. Наприклад, модем не підключився після появи настановної програми на ПК. Тому, якщо не працює модем Теле2, значить, комп’ютер його не бачить. Для цього потрібно зайти в «диспетчер пристроїв», знайшовши його в пошуковому рядку меню «Пуск» подивитися, чи є він у списку. Якщо модему немає, це може означати наступне:

  • Він не підключено або не до кінця приєднаний.
  • Некоректно працюють драйвера або вони зовсім не встановлені.
  • Чи не працює роз’єм USB.
  • Немає підключення мережі.
  • Він несправний.

У цих випадках необхідно спробувати вставити гаджет в інший порт, перезавантажити ПК, перевстановити драйвера і перевірити настройки мережевих підключень.

Вставляємо гаджет в інший порт

  1. Погодні умови, нестабільна швидкість і нульовий баланс.

У разі, якщо не працює 3G-модем, а вихід в інтернет раніше вже здійснювався з його допомогою, є 3 причини цього:

  • Нестабільна швидкість і якість зв’язку багато в чому залежать як від завантаженості мережі, так і від погодних умов. Тут слід почекати і повторити спробу пізніше.
  • Пропала швидкість і модем відключився, значить, баланс на sim- карті нульовий або близький до мінімуму. Необхідно, всього лише, поповнити рахунок.
  • Коли проблеми виникають з комп’ютером, краще довіритися фахівцям, які проведуть діагностику ПК і усунуть несправність.
  1. Нестабільне з’єднання.

У разі, коли немає можливості викликати майстра, можна спробувати наступне:

  • Перевірити, чи є зв’язок між модемом і комп’ютером або ноутбуком.
  • Якщо відображається програма підключення, але з’єднання не відбувається, потрібно визначити рівень сигналу, що відображається в значку антени.
  • Перевірити баланс, якщо рахунок поповнений, а інтернету немає, зв’язатися з фахівцем TELE
  • Якщо впала швидкість, значить, перевищено обсяг трафіку до 15 або 25 Гб. Проблема вирішується шляхом перевстановлення сімки в телефон і набору №628, де робот визначить причину і відновить колишній швидкісний режим.

Якщо модем і його налаштування справні, але немає інтернету, можна спробувати наступні дії:

  • Отримати додаткові настройки автоматично, зателефонувавши за №679 (безкоштовно).
  • Ввести параметри налаштувань з офіційного сайту.
  • При некоректній роботі модему зателефонувати 611 (безкоштовно).Якщо модем не функціонує належним чином, то можна зателефонувати фахівця Tele2
  1. Проблеми з сім-картою.

Коли не працює сімка Теле2, гаджет перестає її визначати, тому немає зв’язку. В цьому випадку необхідно виконати наступне:

  • Вимкнути пристрій і витягти карту.
  • Оглянути її на наявність подряпин і відколів.
  • При попаданні води — витерти і просушити.
  • Правильно вставити сімку в модем контактами вниз і спробувати запустити його.
  • Якщо причина не усунена, потрібно вставити іншу працюючу сім-карту, щоб визначити, в чому причина, в пристрої або в карті.
  • Коли «винна» сім-карта, можна безкоштовно обміняти її в найближчому відділенні Теле2.

Діагностика 3G-модема від TELE2

Якщо ви хоч трохи розбираєтеся в комп’ютерах можна спробувати продіагностувати свій пристрій системою Windows. Знайти обладнання через «Диспетчер пристроїв», натиснувши «Wind + R» вписати «devmgmt.msc», і ввести параметри кнопкою «OK», де розкрити пункт «Модеми».

команда devmgmt.msc

  • Якщо гаджета немає в списку, потрібно витягнути пристрій і знову вставити його в порт. При наявності миготливого індикатора не все ще втрачено. Потрібно всього лише перевстановити драйвера. Якщо модем не горить і позначений значком трикутника, значить, версія драйверів не збігається з операційною системою. Наприклад, програми розраховані на 32 біт, а на комп’ютері стоїть 64-бітна версія.
  • Якщо модем є в списку, правим натисканням миші відкрити меню «Властивості», «Діагностика», «Розпитати модем». В результаті повинен з’явитися текст у вигляді списку певних показань. Якщо його немає, тоді проблема в модемі через драйверів або несумісності з іншими пристроями.
  • У вікні «Властивості» відкрити вкладку «Доп.параметри зв’язку». Рядок ініціалізації повинна бути порожньою або правильної для провайдера Теле2.
  • Якщо опитування модему діагностує пристрій, слід перевірити настройки мережевого підключення. Вибрати клавіші Wind + R і у вікні вписати «ncpa.cpl» і «ok» (для Windows7 відкрити «Центр управління мережами» і «Властивості адаптера»). Потім, знайти потрібний пристрій і правим натисненням вибрати «Властивості», «Загальні», де повинна стояти галочка на потрібному підключенні. У вкладці «Сеть» повинен бути протокол «TCP / IP», виділити його і натиснути «Властивості» (зв’язок підключається автоматично). Якщо все вірно, інтернет повинен з’явитися.

У підсумку всі перераховані вище дії повинні допомогти. Але є ймовірність, що проблему не вирішити без технічної підтримки фахівця. В цьому випадку є два варіанти: можна викликати майстра або звернутися до служби TELE2 (611).

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector