Що краще — Твіттер або Фейсбук, чим вони відрізняються

Практичний кожен користувач Інтернету має як мінімум один аккаунт у соціальній мережі. Необхідний він в першу чергу для спілкування з друзями і знайомими, проте деякі використовують його в інших цілях — для ведення бізнесу. Незалежно від цього, в якийсь момент все одно доведеться вирішити, який соціальною мережею користуватися на постійній основі.

Ілюстрація на тему Порівняння двох соціальних мереж Твіттер і Фейсбук: що краще

Яка соціальна мережа краще: Twitter або Facebook?

Віддати пальму першості тій чи іншій соцмережі просто так не вийде, тим більше що майданчик Twitter сильно відрізняється від Facebook. Щоб самостійно визначити пріоритетну, потрібно попередньо ознайомиться з усіма їх достоїнствами і недоліками.

Можливості для спілкування

Основним фактором є можливість спілкування. Якщо майданчик не надає кошти для комунікації з іншими користувачами, то вона не може вважатися соцмережею. Механізми взаємодії в Twitter сильно відрізняються від Facebook, і другий в цьому питанні дуже сильно перевершує свого конкурента. Так, в Фейсбуці без проблем вдасться відшукати знайомого, для цього достатньо лише заповнити свій профіль і сервіс сам запропонує для дружби інших користувачів. Твіттер не реалізував таку систему і найпоширенішим способом пошуку друзів є перехід на їхній профіль за прямим посиланням.

Багато також відзначають, що в Facebook процес спілкування реалізований набагато зручніше. Розробники надають традиційний чат, в якому бесіда йде в режимі онлайн. У Твіттера ж варто обмеження на довжину одного повідомлення і так само воно 140 символів.

Ілюстрація на тему Порівняння двох соціальних мереж Твіттер і Фейсбук: що краще

Аудиторія та популярність

Важливим є також і охоплення аудиторії соцмережею. Чим вона більше, тим популярнішими майданчик є, і тим вище ймовірність знайти нових друзів на ній. Виходячи зі статистики, що надається Facebook, число користувачів, що знаходяться в онлайні, у них досягає 1,28 млрд. У цей час Твіттер в своїх звітах вказує 274 млн активних користувачів. Однак варто зазначити, що Twitter — це відносно молодий проект, який стрімко набирає популярність.

Медіа і розваги

Зберігати високі показники активних користувачів було б складно лише за допомогою можливості спілкуватися в чатах. Саме тому розробники впроваджують на свої майданчики різний медіаконтент для утримання аудиторії. У даній категорії Фейсбук знову здобуває перемогу. Сайт надає можливість інтегрувати в повідомлення і пости відео з YouTube, аудіо з SoundCloud і багато іншого. Крім іншого, в соцмережі можна знайти безліч ігор, які допомагають не тільки скоротати час, але і познайомитися з іншими людьми. Twitter в свою чергу не може похвалитися всім перерахованим вище, в даний час в ньому є можливість ділитися фото, відео та посиланнями на сторонні ресурси.

Ілюстрація на тему Порівняння двох соціальних мереж Твіттер і Фейсбук: що краще

Чим відрізняються Фейсбук і Твіттер?

Кожна соціальна мережа має свої відмінні риси. Незважаючи на те, що в більшості своїй Фейсбук має переваги перед Твіттером, деякі функції другого майданчика для конкретного користувача можуть бути більш актуальними.

Facebook

Facebook — найпопулярніша соціальна мережа, створена в 2004 році молодим студентом Гарвардського університету Марком Цукербергом. Незважаючи на те, що проект з самого початку не замислювався ставати соцмережею, зараз про Фейсбуці знають практично в усьому світі.

аудиторія Фейсбук

Так як Facebook — найпопулярніша майданчик для соціальної взаємодії, то і аудиторія в ній найбільша — 1,28 млрд. Чоловік. З цього числа практично 1 млрд для входу на сайт користується мобільним телефоном. Якщо брати до уваги той факт, що деякі користувачі заводять кілька акаунтів, все одно кількість активних профілів дорівнює 25% від усього населення планети.

З огляду на те, що майданчик відкрита і зареєструватися в ній може кожен бажаючий, на сайті зібралися люди різних соціальних статусів і віків. Варто також відзначити, що саме в Фейсбуці зареєстровано рекордну кількість зірок світової величини.

Ілюстрація на тему Порівняння двох соціальних мереж Твіттер і Фейсбук: що краще

Як вести бізнес і заробляти в Фейсбук

Facebook вже давно став не просто соціальною мережею для спілкування, але і знайшов визнання серед бізнесменів. Зараз цей сайт більше розглядається як майданчик для залучення клієнтів. На ньому можна як заробляти гроші, так і просувати свій бренд. Найпопулярнішими способами заробітку на сьогоднішній день є наступні:

  • Розміщення на сторінці партнерської посилання. При цьому користувач може вибрати партнерську програму самостійно з оптимальними для нього умовами. У деяких випадках, якщо профіль досить популярний, рекламодавці звертаються самостійно, тоді можна диктувати умови самому.
  • Розміщення на сторінці профілю оплачуваної реклами від Фейсбук.
  • Участь в програмі Facebook Posts Market або в Facebook Fanpages.

Це був список способів заробітку безпосередньо в рамках самої соціальної мережі. Однак при бажанні на порталі можна зайнятися просуванням власного бізнесу, що в кінцевому підсумку сприятиме зростанню клієнтської бази.

  • Створення паблік для продажу послуг або товарів. Простими словами, створення своєрідного інтернет-магазину, де буде відображатися список послуг і їх вартість. Вигідно це тим, що не доведеться займатися розробкою власного сайту, відповідно, витрати на просування нижче.
  • Створення рекламного паблік. Користувач також може створити сторінку в Фейсбук, на якій буде рекламуватися його бізнес за межами соціальної мережі. Це дозволить розширити клієнтську базу. Однак варто враховувати, що для отримання результату необхідні будуть вкладення для розкрутки безпосередньо самого паблік.

Ілюстрація на тему Порівняння двох соціальних мереж Твіттер і Фейсбук: що краще

Багато користувачів, які займаються якимось бізнесом, позитивно відгукуються про Фейсбуці як про майданчик для його просування. При цьому розробники сайту з кожним роком збільшують кількість інструментів для маркетингу.

Способи просування і накрутки в Facebook

Заробіток в Фейсбук неможливий, якщо сторінка не користується великою популярністю. Саме тому більшість користувачів цікавить питання просування або накрутки власного облікового запису. Зробити це можна як самостійно, так і за допомогою спеціальних програм. У першому випадку можна зробити двома способами:

  1. Відправляти запрошення в друзі якомога більшій кількості людей. Згодом аккаунт розростеться настільки, що рекламодавець сам його знайде.
  2. Стати контент-мейкером. Це має на увазі створення цікавих постів, які будуть помічені іншими користувачами. В цьому випадку передплатники будуть додаватися до вас самостійно.

Якщо дорого час, але є гроші, тоді можна вдатися до синтетичної накрутці передплатників. Є багато сервісів, які надають дані послуги.

Twitter

Твіттер — менш відома соціальна майданчик, ніж Фейсбук, але вона дуже швидко набирає популярність. Розробив сайт програміст Джек Дорсі і на початку їм користувалися лише його колеги по роботі. Однак через рік на ньому вже було зареєстровано понад 60 тис. Користувачів. Твіттер має багато відмінностей від Фейсбук, головним з яких є ідея спілкування «мікросообщеніямі», довжина яких не перевищує 140 символів.

Ілюстрація на тему Порівняння двох соціальних мереж Твіттер і Фейсбук: що краще

можливості Твіттер

Соціальна мережа Twitter в своєму арсеналі має невелику кількість можливостей, серед яких:

  • Розміщення постів (твітів) на своїй сторінці.
  • Коментування публікацій інших користувачів.
  • Підписка на інших користувачів (для моніторингу нову інформацію).

Як заробити в Твіттері

З огляду на те, що можливостей у Твіттері менше, ніж в Фейсбуці, то і способів заробітку теж менше. Наприклад, на сайті можна створювати свої паблік, відповідно, пропадає великий пласт можливостей просування власного бізнесу. Способи заробітку наступні:

  • Розміщення рекламних постів в своєму профілі.
  • Розміщення партнерських посилань.
  • Заняття веб-дизайном і оформленням сторінок інших користувачів за гроші.

Можливості для просування і накрутки в Твіттері

Способи просування свого профілю в Твіттері схожі з Фейсбук. Перво наперво, якщо ви не хочете платити гроші за просування, необхідно систематично публікувати нові пости. Головне — викладати контент, який буде цікавий іншим людям. Важливу роль відіграє яскрава аватарка і безпосередньо загальне оформлення сторінки.

Ілюстрація на тему Порівняння двох соціальних мереж Твіттер і Фейсбук: що краще

Якщо ж є гроші, а вільного часу немає, можна скористатися накруткою передплатників. Найчастіше для цього необхідно зареєструвати профіль на спеціальному сервісі і заплатити за послугу просування. Великою популярністю користуються такі сервіси:

  • Bosslike;
  • Likemania;
  • Vktarget;
  • CASHBOX;
  • Soclike.

Перераховані ресурси надають інструменти для розкрутки Твіттера та інших майданчиків. Якщо ж хочете використовувати спеціалізовану програму, то варто звернути увагу на Twidium. Серед безлічі хороших інструментів варто відзначити локалізацію елементів інтерфейсу для російськомовного користувача.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector