Помилка ФН-234 на касі — як виправити і закрити архів

Помилка ФН-234 виникає при закритті архіву фіскального накопичувача. На ФР вискакує сповіщення: «Вичерпано ресурс криптографічного співпроцесора ФН». Іноді: «Вичерпано ресурс КС», в залежності від фірми ФН (Атол, Евотор). Як виправити цю проблему? Як закрити архів? Зараз розберемося.

Помилка ФН-234 — суть проблеми

Помилка ФН-234 показується, в основному, після закінчення періоду експлуатації накопичувача. Рішення проблеми — заміна ФН. Перед цим потрібно закрити зміну, відіслати в ОФД всю документацію і закрити архів.

Але, у користувачів часто виникає помилка при закритті архіву. При цьому, чеки друкуються нормально, в ОФД чеки відправлені, зміна закрита, а в Х-звіті показує значення «нуль». Спочатку потрібно відшукати причину неможливості закрити архів. В цьому випадку вискакує повідомлення: «Вичерпано часовий ресурс ФН».

Справа в тому, що новий ФН в ЛК не можна завести, так як потрібно чек про закриття попереднього ФН.

Причини появи помилки

Причина може з’явитися як через найдрібнішої неполадки, так і з-за більш серйозною. При виникненні останньої, рекомендуємо звернутися до фахівця, так як рядовий користувач не в змозі усунути всі неполадки. Причини можуть бути такими:

  • Підключення до ФН;
  • відкрита зміна;
  • технічні неполадки на підприємстві;
  • неполадки з апаратною частиною ФН;
  • установка (настройка) драйверів;
  • застаріла прошивка;
  • Х-звіт не дорівнює «нулю»;
  • неправильні час і дата крайнього документа.

Можливі рішення проблеми для Евотор і Атол

Виправлення неполадок передбачає хоча б мінімальні знання в апаратної і програмної частини ФН. Але, впоратися з помилкою може спробувати і будь-який новачок, тим більше, що це зовсім не складно.

Для Евотор і Атол пропонуються однакові методи вирішення проблеми. Всього-то, в залежності від моделі можуть відрізнятися назви функцій і пунктів параметрів. Необхідно виконати наступні дії:

Також читайте:  Помилка 50, 28, 38 при відправці СМС - як виправити

При закритій зміні:

  • особистий кабінет — з’ясуйте час і дату крайней документації. При цьому, необхідно запам’ятати дані про вдало надрукованому в останній момент чеку;
  • Якщо зміна все ще відкрита — необхідно її закрити. Якщо не вдається це зробити, пропускайте всі інші пункти і звертайтеся в службу сервісного центру;
  • переставити час на точний час останнього документа / 10 хвилин пізніше. Виставляти потрібно сьогоднішню дату. Необхідно зайти в термінал;
  • передати документи в ОФД і перевірити загальна їх кількість;
  • дочекатися передачу всіх документів в ОФД і закрити архів. Зайдіть в параметри і знайдіть пункт: «Заміна ФН». У разі, коли архів не закривається, слід розібратися з прошивкою (перепрошити), нульнуть (виставити значення Х-звіту на нуль), погратися з датами і часом ФН. Можна поставити як сьогоднішній день, так і на кілька хвилин пізніше останнього успішно виконаного документа (дата і час останнього робочого дня ККТ). Також, спробуйте підключити онлайн-касу до комп’ютера і через утиліту або спеціальний софт закрити архів. Там же пишуться всі дані.

    Закриття-архіву-в-Атол-30Ф
    Закриття архіву в Атол 30Ф

  • Якщо архів закритий, а дані не передалися в ОФД, необхідно перевірити правильність даних, що вводяться (особливо, сам адреса ОФД, який потрібно ввести нові). Важливо домогтися відправки паперів в службу ОФД!
  • поставити і перереєструвати новий ФН в ФНС і ОФД.

Пам’ятайте: щоб виконати перераховані вище дії, необхідно щоб каса завжди була підключена до інтернету.

При відкритій зміні:

Власноруч усунути помилку 234 не вдасться. Відправляйтеся в сервісний центр. Радимо робити це негайно, так як втрачаються ваші власні гроші.

висновок

Ми розібралися, що помилка 234 найчастіше хвилює тих, хто не подбав заздалегідь про заміну до вийшов терміну експлуатації. Виправити помилки можна легко, маючи навіть самі мінімальні знання про апаратну і програмну частини онлайн-каси. Сподіваємося, що наші варіанти вирішення вам допомогли.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector