Телефон абонента зайнятий, залиште повідомлення після сигналу — що це значить

Стільниковий зв’язок набирає свої оберти, і мало хто може уявити життя без неї. Однак, ажіотаж приносить «побічні ефекти» в особі проблем зі зв’язком і перевантаженістю операторів. Якщо ви намагаєтеся додзвонитися до друга, знайомого або члена сім’ї, але робот постійно вигукує «Телефон абонента зайнятий, залиште повідомлення після сигналу» — ця стаття для вас!

Давайте розглянемо всі причини — від очевидних до більш рідкісних. Тільки після цього ви зможете зорієнтуватися — що ж це означає.

Що-значит-ситуація-коли-абонент-постійно-зайнятий
Що означає ситуація, коли абонент постійно зайнятий?

Людина вже з кимось говорить

Найперше, що спадає на думку — людина з кимось розмовляє, і лінія зайнята. Але такий варіант підходить лише для власників старих моделей, переважно кнопкових.

Справа в тому, що сучасні смартфони мають функцію багатозадачності і багатоканальні дзвінків. Тобто, навіть дзвінок на другій лінії у людини відобразитися, а значить будуть йти гудки.

Технічні неполадки

Як уже згадувалося раніше, мобільний зв’язок нарощує свою міць, що призводить до різних збоїв. Як не дивно, це відбувається постійно, хоч популярні оператори (МТС, Білайн, Мегафон, Теле2) і вдосконалюють своє обладнання.

Технічні неполадки типові для великих свят — наприклад, Новий Рік. У бій курантів кожен хоче перекинутися привітаннями з близькими людьми, що відбувається в один проміжок часу.

Телефон-абонента-зайнятий-залиште-повідомлення-після-сигналу
Під час свят мережу операторів може бути перевантажена

Результат — мережа навантажується, а абонент чує в динаміці набридаючу фразу, що телефон абонента зайнятий і потрібно залишити повідомлення після сигналу. Єдиний варіант — намагатися додзвонитися знову і знову до «переможної спроби».

Послуга «Я зайнятий»

Популярні мобільні оператори намагаються робити життя абонентів краще, і наступна причина постійних гудків — яскравий приклад етому.Услуга «Я зайнятий» (може називатися по-іншому) — це своєрідний блок для дзвінків у встановлений час.

Після її підключення і установки тимчасових рамок, абонент не приймає дзвінки в «незручні години», не відволікаючись від роботи, навчання або інших важливих справ. Користувач, підключаючи її, блокує вхідні на рівні оператора.

Телефон абонента зайнятий через Заблокований Розблокувати

Ще одна причина неможливості додзвонитися — додавання в «Чорний Список«. Процедура здійснюється як в настройках телефону, так і на рівні оператора мобільного зв’язку. Така опція є у багатьох операторів — Білайн, МТС, Мегафон, Теле2 і ін.

Послуга-Чорний-список-від-оператора-Білайн
Послуга «Чорний список» від оператора Білайн

Потрапили в таку ситуацію? Є кілька варіант «обходу» обмежень:

  • Спробуйте відправити звичайну смску, попросивши абонента видалити вас з чорного списку. Перед цим рекомендується підключити повідомлення про доставку смс-повідомлень.
  • Просто зателефонуйте з іншого номера — якщо так дзвінок проходить, ви потрапили в «Чорний список». Правда, є шанс все вирішити, якщо людина підніме трубку і захоче з вами говорити.
  • Використовуйте альтернативні способи зв’язку — Viber, WhatsApp або Telegram надають можливість аудіо- і відеодзвінків.

Також варто коротко згадати про режим «Не турбувати» (в літаку, автономний) — він повністю відключає можливість вхідних викликів і смс. Подібний варіант обійти не вийде.

Заважає мобільний інтернет

Новітні моделі смартфонів, як уже згадувалося, використовують кілька каналів для прийняття вхідних. Однак, більш ранні представники ринку іноді не приймають дзвінки при використанні інтернет-з’єднання (або ж роблять це через раз). В такому випадку, порадьте своєму співрозмовнику звернутися безпосередньо до оператора зв’язку для отримання консультації з питання.

пошкодження телефону

Найрідкісніший випадок — пошкодження телефону, що впливають на з’єднання. Таке може статися з кожним смартфоном, навіть при легкому ударі. Виробники намагаються якомога сильніше убезпечити покупців від таких неприємних ситуацій, але поки захист не доведена до досконалості.

Телефон-абонента-зайнятий-залиште-повідомлення-після-сигналу
Збої в модулі зв’язку або SIM-карті також призводять до появи повідомлення

Єдиний варіант — звертатися в ремонт або повертати пристрій по гарантії. В крайньому випадку перевірте роботу SIM-карту на іншому телефоні, можливо проблема в ній.

висновок

Ми описали найбільш часті варіанти появи відповіді «Телефон абонента зайнятий, залиште повідомлення після сигналу» при дзвінках. Якщо ж вам не можуть додзвониться з цієї причини, тоді обов’язково перевірте всі описані способи і підключення послуги у оператора.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector