Чому смартфони з Китаю дешевше, ніж аналогічні їм. Які смартфони варто купувати?

смартфон фото
Фахівці в цій галузі назвали кілька причин, за якими кращі китайські смартфони за ціною виграють у аналогічних моделей з США, Південної Кореї, Тайваню. Деякі марки телефонів з Піднебесної, незважаючи на свою низьку вартість, можуть конкурувати з популярними виробами, виготовленими в інших країнах.

На чому ж економлять компанії з Китаю, що випускають мобільні пристрої?

І перше, що варто сказати — це те, що розробка і ідея будь-якої інновації в смартфонах, ноутбуках, планшетах та інших гаджетах — коштує грошей. А тепер згадайте коли наші «китайські друзі» вносили інновації в світ смартфонів. У кращому випадку вони з високою точністю копіюють ідею, в гіршому (хоча це спірне питання) копіюють крім ідеї ще й реалізацію. З цієї причини їм не потрібно тримати в штаті сотні співробітників, які можливо зроблять, коли то революцію в світі технологій.

Далі, здешевлення продукції відбувається через невисоку ціну на комплектуючі матеріали, з яких збираються смартфони. Але на захист таких китайських брендів як Мейзі і Xiaomi варто сказати, що якість смартфона в даних девайсах прямо пропорційно ціні. Іншими словами, якщо ви берете апарат за 100 $ це рівно в два рази гірше, ніж смартфон за 200 $.

І в той же час при більш низькій ціні вартість ремонту таких смартфонів практично аналогічна і таким брендам як Samsung або Apple переконатися в цьому можна на цій старнічке http://smartbit-service.ru/services/replacement-glass.html компанії по ремонту смартфонів . У підсумку виходить, що купуючи дорогий смартфон, пропорційно плата за подальший ремонт буде обходитися дешевше.

Компанії з Китаю не наймають фахівців з розробки новітнього дизайну для своїх апаратів, тому їх продукція схожа на попередні вироби. Операційна система на них встановлюється від Google і часто не новітнього покоління.

Китайські інженери використовують в своїх розробках процесори Mediatek, а не Qualcomm або Apple Ax. Останні набагато дорожче і продуктивність у них набагато вище. Розробка новітніх технологій не входить в плани китайських фірм. Вони збирають свої телефони вже, з що з’явилися на ринку комплектуючих.

Реклама. Тільки кілька брендів, такі як Xiaomi, Meizu, Huawei відомі широкому колу споживачів даної продукції в західних країнах. Інші ж більш дрібні фірми взагалі не витрачають кошти на рекламні кампанії. Підприємства з Північної Америки і Південної Кореї витрачають мільйони доларів для розкрутки нових марок смартфонів.

Адже ні для кого не секрет, що телевізійні ролики коштують дорого, а за присутність в них знаменитих особистостей доведеться заплатити ще більше. Але багато китайські виробники навіть не думають витрачати на це гроші. Ось і виходить, що вони можуть собі дозволити регулювати в широких діапазонах цінову політику.

Людям доводиться миритися з недосконалістю китайських мобільників. Тим більше що у багатьох споживачів просто не вистачає грошей на дорогі моделі. Ось і не слабшає попит на кращі китайські смартфони, які намагаються завоювати більшу частину цього ринку.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector