9 причин, чому мало лайків в Інстаграмі

Чому під моїми постами стало менше лайків? Найбільше таке питання хвилює власників акаунтів, які грунтовно працюють над своїм контентом. Як не розгубити і примножити сердечка під постами?

Персональний вхід в світі технологій більше — це канал просування (бізнесу, послуги, себе в ролі фахівця і т.д.). Прогресивні HR-менеджери в першу чергу оцінюють фахівців різних сфер за привабливістю їх профілю в Instagram та інших соціальних мережах.

9 способів убити лайки в Інстаграм

Пропонуємо ТОП-9 найпопулярніших помилок у веденні Інстаграма. Намагайтеся їх уникати при розвитку і оптимізації свого профілю.

Помилка №1. закритий аккаунт

Не знаєте, як швидко зробити так, щоб всі передплатники зникли? Закрийте аккаунт для вільного перегляду.

чому не потрібно закривати акаунт

Якщо обліковий запис створено з метою постити особисті фото з вечірок або з життя для друзів, то тоді в його приватності немає нічого надприродного. Але, коли користувач (потенційний покупець) бачить закритим бізнес-аккаунт, його це насторожує і відлякує. Навряд чи йому захочеться пробитися до вас на сторінку і щось придбати.

Така реакція можлива з двох причин:

  • Запит на підписку повинен бути прийнятий власником облікового запису. Зазвичай, залежно від активності аккаунта, це займає від однієї години до доби. Підсумок такого очікування: користувач втрачає інтерес і забуває, що колись відправляв заявку.
  • Потенційний клієнт не може первинно оцінити бізнес-аккаунт і йде, а головне — це перше враження.

Переконайтеся в настройках, що акаунт відкритий, також перевірте фото в профілі і зніміть мітку приватності.

Помилка №2. однотипний контент

Достаток одноманітних фотографій — прямий шлях втратити лайки в інстаграмі. Люди почнуть відписуватися від вас, тому що перенаситив нічим не відрізняється контентом. Допустимо використовувати Селфі в маркетингових цілях, але зловживати ними не варто. Зробіть контент різних і цікавим, грайте з квітами, працюйте над брендингом.

Помилка №3. висока активність

Неприпустимо розміщувати велику кількість постів за короткий проміжок часу, якщо ви хочете зберегти і примножити передплатників.

періодичність викладання постів

Розмістити кілька фотографій за день або постити фотографії протягом дня одну за одною — два різні випадки. Перший допоможе вам. Другий дуже сильно знизить залученість в ваш аккаунт, тому що в стрічці у користувачів будуть тільки ваші публікації. Згодом вони просто почнуть їх перегортати. У гіршому випадку користувач натисне кнопку «відписатися».

Щоб не робити таку помилку, дозуйте свій контент, дайте аудиторії можливість взаємодії з вами.

Помилка №4. Не відповідати на коментарі

Успішність профілю визначають міцні відносини з передплатниками. Щоб їх побудувати і зберегти, стежте за коментарями і відповідайте на них. Пам’ятайте, що бізнес в інстаграмі будується на двох принципах: залучати і інформувати аудиторію.

чому потрібно відповідати на коментарі

Ігнорування і видалення коментарів передплатник сприйме вкрай негативно. З вашого боку це буде виглядати як зневагу своєю аудиторією, а значить підуть відписки і скоротяться лайки.

Щоб не допустити такої неприємної ситуації завжди перевіряйте чи отримав відповідь ваш передплатник. Для цього досить у графі коментар ввести: @username.

як відповісти на коментар під постом

Передплатник, побачивши повідомлення про вашій відповіді, може написати щось у відповідь, завести дискусію, до якої приєднаються і інші користувачі. Це дуже добре позначиться на активності і аккаунта.

Помилка №5. Відмова від хештегів

Використовуючи хештеги, ви збільшуєте охоплення і кількість переглядів свого профілю. Часто зустрічається такий вислів: «Не перестарайтеся з хештегом, вони схожі на спам» — для Інстаграм такий вислів несправедливо. Щоб контент помітили і знайшли при пошуку, використовуйте релевантні хештеги, які мають пряме відношення до теми вашого бізнесу. Якщо з якихось причин вам не подобається використовувати хештеги в публікації, залишайте їх у коментарях або через 10 точок після основного тексту поста.

Проставляючи мітки, зверніть увагу на популярні Instagram-хештеги у вашому напрямку. Додавайте в більшості тільки їх. А краще придумати свій індивідуальний хештег і просувати його серед своїх передплатників.

Помилка №6. Погано оформлена шапка профілю

Біо аккаунта — це найкраще і єдине місце, де ви можете залишити робочу посилання. Не полишаючи в біо посилання, привернути увагу до вашого сайту, блогу чи Лендінгем-сторінці у вас не вийде. Є варіант додавати URL в текст поста, але це неефективно, тому що посилання потрібно буде копіювати і вставляти в адресний рядок. Користувачам мобільних пристроїв проробляти це не завжди зручно.

приклад добре оформленої шапки профілю та біо

Щоб витягти максимум користі від вашого профілю, завжди повідомляйте в постах або коментарях, що дізнатися подробиці можна, перейшовши за посиланням в шапці профілю.

Помилка №7. відсутність відео

Для вашого продукту або послуги — це та сама хвилина слави, яку надає Інстаграм. Використовуйте відеоконтент, щоб представити бренд з кращих сторін. Залученість в відеоролик буде залежати від якості зйомки і сценарію. Підгляньте, як знімають огляди популярні блогери, у них є чому повчитися.

Помилка №8. Немає основного фото профілю

На аккаунт, де не видно особи або бренду, люди не захочуть підписуватися.

Проведемо паралель з реальним життям. Наші дії, коли ми зустрічаємо знайомого людини в житті? Дивлячись йому в обличчя, ми говоримо »Привіт!» Такий же алгоритм працює на просторах соціальних мереж, особливо в Instagram. Аватар — перше, на що звертають увагу передплатники.

Помилка №9. Ігнорувати профілі конкурентів

Вибираючи відсторонене існування, вибудовувати стратегію розвитку профілю дуже важко. Взаємодія з іншими користувачами і своїми партнерами (конкурентами) допоможе вам вибудувати стійкі стосунки, і зайняти своє місце в галузевій ніші. Підписка на схожі за спрямованістю сторінки, покаже ваш інтерес до їх контенту, надасть вам можливість знайомства і плідного співробітництво.

необхідність аналізу та співпраці з конкурентами

Чи не підписуйтесь поспіль на всі профілі або з ввічливості. Слідкуйте за іншими акаунтами в своїй ніші і визначайтеся з ким налагодити комунікації.

Багато передплатників, але мало лайків: у чому парадокс?

Ви впевнені, що бізнес-ідея перспективна і користується попитом, а передплатників досить, щоб розвивати профіль і отримувати дивіденди? Є кілька пояснень, чому до цих пір мало лайків в Інстаграм, і куди пропали ваші заслужені сердечка.

Системна помилка

Інстаграм — стандартна програма, яка не обходиться без збоїв в роботі через активне користування. Некоректна робота додатка проявляється рідко. Але якщо лайки відображалися ще пару хвилин тому, а потім раптово зникли, поновіть або встановлювати додаток.

Читайте, де взяти живі лайки.
А також про те, як зробити кнопку «Зв’язатися».

Зниклі лайки конкретного користувача

Ситуація: передплатник ставить лайк, а ви його не бачите. Перевірте чи можуть бачити користувачі новина. Якщо так, то проблема криється в профілі користувача. Допомогти вирішити помилки програми допоможуть в технічній підтримці. Зверніться до фахівців, опишіть проблему і чекайте, коли її усунуть.

Профілі-боти

Деякі користувачі шукають жадають швидкого і дешевого розвитку аккаунта, і вдаються до накрутці штучних передплатників. Накручені боти-передплатники — це мертві акаунти. Вони збільшують масу передплатників, але не дають активності в коментарях і лайок. Тому заповітних сердець на сторінці так мало.

чому боти в інстаграм шкідливі

Періодично Інстаграм проводить чистку системи від подібних ботів, тому в одну мить користувач може залишитися без передплатників і грошей. Щоб такого не сталося, рекомендуємо використовувати перевірені сервіси накрутки: Bosslike, Socelin, Pamagram, Zengram або VKtarget.

Три сходинки на шляху збільшення лайків

Повернемося до проблеми під кодовою назвою: зниклі лайки. З’ясовуючи причину проблеми, перевіримо теорію і проведемо експерименти.

Перший ступінь — «більше друзів — більше лайків»

Працюватимемо шляхом додавання в друзі активних і не жадібних на лайки людей. Де їх знайти? Там, де вже багато лайків, а саме чужі популярні пости.

Вибираємо популярні акаунти вашого міста чи регіону, і відкриваємо список оцінили найактуальнішу публікацію. У перший раз ми додали 40 осіб, відповідь отримали від 32. Ці люди почали лайкати останні публікації нашого профілю. Робимо висновок, що від пропозиції дружити відмовляється меншість. Інше питання — чи є толк в такій дружбі?

Другий ступінь — залишати коментарі та лайки

Якщо до цього ваш «царський» лайк потрібно було заслужити, то зараз настав час змінити тактику. Ні для кого не секрет, що система взаємних лайків і коментарів — це робочий спосіб розкрутки профілю.

розкрутка сторінки за допомогою лайків і коментарів інших акаунтів

Для експерименту буде потрібно збільшити зовнішню активність. Лайкать і залишаємо під постами «не друзі» коментарі. Додатково поставимо сердечка на все нові пости друзів. Що вийде: під коментарями розростеться дискусія, хтось точно напише вам в особисті повідомлення. Після продовження спілкування, в більшості випадків опонент не скупиться на лайки або навіть підписку.

Якщо ви провели такий експеримент і він дав позитивний результат, але лайки ви ставити не встигаєте або просто лінь, скористайтеся спеціальним сервісом: One Million Likes, DoInsta або Socialkit.

Крок третій — експерименти з контентом

На початку тексту вже було згадано про важливість гарної картинки. Але бувають ситуації, що тільки власник облікового запису вважає свій контент унікальним і красивим, або контент продуманий, але аудиторія чекає зовсім іншого. У Інстаграм існує негласний закон очікувань. Тобто від об’єктивно красивої дівчини її аудиторія чекає цікавих і пікантних фотографії, а не розумних думок і роздумів. Грубо кажучи, є що показати — показуємо.

приклад якісного контенту для дівчиниПриклад вдалого контенту від Діани Мелісон

Якщо ви не належите до категорії таких дівчат, пропонуємо вам поміркувати і проаналізувати свої фотографії. Зробіть акцент на тих публікація, які зібрали найбільше відгуку і продовжуйте працювати в цьому напрямку.

висновок

Вести соцмережі — це важко, бути в них активним ще важче. Це забирає багато часу і сил. Тому перед тим як вступити в цю нескінченну гонку за лайками і коментарями, ретельно обміркуйте своє бажання. Але якщо ви все-таки зважилися, подивіться на ці дві робочі схеми введення аккаунта: частий і легкий контент або рідкісний, але вдумливий і продуманий до дрібниць. Вибирайте те, що підходить вам.

Закінчивши роботу над контентом, вам напевно захочеться отримати нагороду (лайки) якомога швидше. Для тих, хто не хоче чекати, розробили сервіси по накрутці лайків. Вони мають потужний потенціал просування, і поки конкуренти про них не дізналися — користуйтеся.

Накрутити лайки можна в Likemania, Soclike, Socelin, Pamagram і VKtarget. Кожен із сервісів відрізняються функціоналом і своїми сильними і слабкими сторонами. Об’єднує їх те, що накручені лайки дадуть вам потужний поштовх до розвитку профілю.

А як ти вважаєш, чого не можна робити для просування свого бізнесу? Може ти ще знаєш хороші способи для розкрутки? Поділися своїм досвідом і задавай питання в коментарях! А також дивись відео про активність в інстр.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector