Роль і специфіка анкоров для пошукової оптимізації —

посилання
Всім відомо, що анкор, що містить ключові слова, є одним з важливих чинників для формування видачі пошукової системи. І як гугл, так і яндекс постійно нагадують вебмастерам про те, що ідеальний контрольний профіль сайту — явялется його природність. І подаючи ті чи інші знаки пошуковикам, треба знати міру. Але всі ми прекрасно розуміємо, що без зовнішнього впливу сайт може так і залишитися без уваги користувачів і пошукових систем. У підсумку виходить, що так звану природність доводитися формувати особисто, дотримуючись кількох правил:

— Пошукова система на відміну від людини має величезну перевагу, тому як робот пошукача має в своєму розпорядженні повну статистику по всіх сайтах в мережі. І вже грунтуючись на цих даних розрізняє профілі сайтів. Зрозуміло, що численні посилання, розміщені на одній сторінці і посилаються на певний сайт — не зовсім добре. Більш природно сприймаються численні посилання з різних ресурсів. Крім того, особливу цінність сайт набуває, якщо посилання належать сторінок, розміщених на різних доменах;

— будь-яка людина зверне увагу на анкор з однаковим текстом, але розташований на різних сайтах. Так само поводиться і пошуковик. Однакові тексти посилань на різних сайтах — це підозріло. Простежується ланцюжок прохань послатися на ресурс. Якщо сайт містить цікаву інформацію, на нього не треба тягти користувачів. Він отримає природні посилання без всяких прохань;

— особливо важливий Google і Bing найперший текстовий анкор, розміщений на HTML-сторінці. Наприклад, текст коротко інформує відвідувача про іншому сайті і містить анкор, за якими туди можна перейти. Якщо перший анкор НЕ буде тематичним, наприклад, матиме текст «веб-сторінка», то сайт не отримає від нього додаткового авторитету. В цьому випадку не додасть авторитету сторінці навіть наступний анкор, що містить текст, відповідної тематики;

— пошукові системи не надають особливого значення анкорами, що посилаються на свій же ресурс. Замість того, щоб витрачати на них час, краще зайнятися створенням природних внутрішніх посилань. Однак текстові анкор, розташовані на зовнішніх ресурсах, важливі і ними не можна нехтувати. Для них дуже зручні блоги, сторінки соціальних мереж і т. П.;

— в якості анкора може використовуватися картинка. В цьому випадку анкор не містить тексту. Але пошукові системи користуються атрибутом Alt, роблячи його текстовим анкором. При відсутності атрибута Alt пошукова система звертає увагу на текст поблизу картинки або на назву сторінки;

— для з’ясування цінності анкора пошукові системи аналізують текст, навколишній анкор. Якщо текст анкора тематично не вписується в текст, то цінність його низька. Адже можна в текст про кулінарію вписати анкор про щебінку. Це може бути навіть до речі, не будь це анкором. Слід зазначити, що часто сайти високо піднімаються у видачі завдяки ключовими словами, а не анкорами.

Відзначається, що застереження про марність анкоров, що посилаються на свій же сайт, підтверджується і в Яндексі. Слухачі згодні, що молодий ресурс з безліччю анкоров на сторонніх сайтах виглядає підозріло. Безліч посилань не відповідають природності розвитку ресурсу. Хтось уже поставив експеримент з послідовністю анкоров і переконався в правильності цього положення для Google, але не в Яндексі.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector