Розглядаючи до покупки на аліекспресс, той чи інший гаджет або річ, необхідно ознайомиться не тільки з останніми відгуками на товар, але і з негативними поставленими раніше. Але далеко не на всі негативні відгуки варто звертати увагу, а тільки на ті, які несуть смислове навантаження. Відгуки типу: «Товар не прийшов, гроші не повернули» — взагалі не мають ніякого сенсу і незрозуміло чому даний індивідуум не зміг повернути гроші. Як працює пошта, ми всі чудово знаємо і ми повинні розуміти, що ймовірність того, що посилка загубиться в дорозі відсотків 5 (чисто суб’єктивна думка людини зробив близько 500 покупок з Китаю). І, в більшості випадків, продавець в тому, що посилка не прийшла — не винен.
Хоча бувають і не добросовісні продавці надають «лівий» трек номера для відстеження. З цієї причини, через кілька днів після відправки перевірити виданий вам номер за допомогою сервісів відстеження посилок, наприклад, відстежити Укрпошту можна за цим посиланням. І якщо номер не відстежується, то краще задати питання продавцю. Чому саме ви не бачите поточний стан замовленої вами посилки. Крім цього на усі товари з магазину Аліекспресс діє захист товару.
Як працює захист товарів на Аліекспресс?
Під кожним товарів в магазині нижче кнопки купити є ось таку примітку
В якому чітко і ясно сказано, що ви отримаєте повне повернення коштів, якщо замовлений вами продукт не прийде. Хоча і для того щоб повернути гроші Вам необхідно буде зробити деякі дії.
Як повернути гроші за товар, який не прийшов?
Як тільки захист товару добігає кінця (3-5 днів до закінчення) у вас є 2 варіанти. Перший продовжити захист і для цього навіть є окрема кнопка.
Або відкрити суперечка, що більш переважно. Тому що в такий спосіб ви на 100 відсотків будете захищені. Для цього переходимо в замовлення і тиснемо відкрити суперечка.
Вибираємо тільки повернення, ви ж не хочете за свої гроші повертати товар в Китай.
Далі вибираємо в поле очікуване рішення, тільки повернення коштів. В поле Виникла проблема — Проблеми з доставкою товару і Захист вже закінчується, але посилка ще в дорозі. І звичайно ж прописуємо суму повернення. В поле детальна інформація на англійській мові пишемо, що я замовляв (а) товар 55 днів тому, але товар не отримав (а). Прошу повернути кошти.
Варто сказати, що якщо ви не знаєте англійської, то гугл перекладач в цьому Вам допоможе. Далі чекаємо відповіді від продавця, якщо продавець не погоджується або хоче, щоб ви відхилили суперечка, а він нібито продовжить захист — таку пропозицію слід відхилити. І чекати загострення суперечки, щоб втрутився Аліекспресс. Тривалість таких переговорів може затягнутися від 1-2 днів, до двох тижнів, але в кінцевому підсумку кошти повернути виходить завжди.