Утримується на митниці в країні призначення — що це значить

Починаючи з весни 2018 користувачі AliExpress часто стикаються з проблемами відстеження статусу посилок з Китаю. Часто приводів для хвилювання немає, затримки обумовлені людським фактором, збоєм системи. Але іноді відправлення зупиняються на митниці, термін гальмування обчислюється тижнями. Даний матеріал розповість, що робити, якщо ваш товар з інтернет-магазину утримується на митниці в країні призначення.

Стан-відправки-Утримується-на-митниці-в-країні-призначення
Стан відправки: Чи утримується на митниці в країні призначення

Що цей статус означає

Утримується на митниці в країні призначення — це статус відстеження, що означає проведення додаткових операцій з відправленням на митному контролі Російської Федерації. У більшості випадків, даний контроль здійснюється в окремих цехах АСЦ Пошти Росії.

Справа в тому, що кожна посилка, відправлена ​​з-за кордону громадянам РФ, перевіряється «Федеральної Митної Службою» — це накладає на посилки ряд вимог.

Список можливих проблем скромний, але деякі з них вирішуються досить складно:

  1. Вартість відправлення: якщо ваша посилка оцінюється в суму, що перевищує 1.500 євро, без складання декларації, сплати мита — затримується аж до виконання однієї з вимог. В окремих випадках перевіряється товар вартістю від 20 євро.
  2. Маса бандеролі перевищує дозволені 50 кілограм — даний випадок також вимагає оплати держмита в розмірі, відповідному тарифами на період відправки.
  3. «Купівля оптом» — в разі виявлення десятків однакових товарів митна служба має право затримати посилку до з’ясування всіх обставин. Дана обставина пояснюється підозрілістю ФТС, неприпустимість маскування комерційного вантажу під приватний.
  4. Вантаж містить товари / продукти, заборонені до вживання, використання на території країни (в тому числі «санкційні»).

Митна-служба-перевіряє-все-посилки-через-кордону
Митна служба перевіряє всі посилки з-за кордону

Митне очищення не пройдена — що це значить?

До вищезазначеного списку проблем можна додати досить нову — з кінця весни 2018 покупці товарів на Аліекспрессе почали помічати новий пункт відстеження: «Митна очистка не пройдена».

Дивували масштаби проблеми — дане повідомлення вискакувало у 1 з 6 користувачів з РФ. Благо, ситуація трохи вщухла, але проблема залишилася, хоч і не в таких масштабах. Дана затримка обумовлена ​​неправильним «машинним» перекладом, використовуваним AliExpress, а саме переважної масою продавців. Неправильний переклад адреси, імені одержувача, країни призначення, дрібних деталей відправлення — мінімум 3 дні затримки на митниці.

Правда, переживати не варто — випадки пропажі, утилізації посилки в таких випадках поодинокі, залишається тільки чекати рішення всіх негараздів. Постраждають лише терміни отримання, доведеться почекати на тиждень-півтора більше.

Митна-очищення-ні-пройдена-невірний-переклад-на-Аліекспресс
Митне очищення не пройдена — неправильний переклад на Аліекспресс

Що робити, якщо посилка утримується на митниці в країні призначення?

Відразу уточнимо — дане рішення підходить лише для фізичних осіб, які замовляють товари індивідуального користування в іноземних інтернет-магазинах.

При виявленні даного пункту відстеження в звіті по трек-номеру слід негайно звернутися до місцевого відділу Митної служби. Для швидкого вирішення непорозумінь перед візитом необхідно підготувати ряд документів:

  1. Чек на покупку товару / виписка з банківського рахунку із зазначенням одержувача. У випадку з електронним чеком необхідно роздрукувати його, краще на високоякісному принтері.
  2. Паспорт громадянина РФ з пропискою, що збігається з адресою доставки посилки.
  3. Роздруковані фотографії товарів, наявних в відправленої посилці.
  4. Листування з продавцем, технічною підтримкою магазину товарів (необов’язково).

Крім того, можна спробувати написати продавцеві безпосередньо — можливо, він вже має інформацію про ситуацію і шляхи її вирішення. Правда, не кожен відправник захоче вникати в локальну проблему, але це вже зовсім інша історія.

висновок

Сподіваємося, цей матеріал допоможе вам вирішити неприємну ситуацію, в якій посилка утримується на митниці в країні призначення — замовляйте тільки у перевірених продавців, перевіряйте відгуки про товар і його отриманні у відповідній графі сайту. В кінці хочу зауважити, що посилка може перебувати в «митному стані» більше 3-х діб, але переживати не варто. Це відбувається через те, що запізнюється оновлення статусів трекінгу або йде перевантаження цехів.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector