Що робити, якщо не працює мікрофон в ДІСКОРДІЯ — погано чутно, луна

Мікрофон на смартфоні

Використання месенджерів для спілкування є пріоритетним способом комунікації в сучасному світі. Подібні додатки наділяють користувачів значною кількістю функціональних можливостей, без яких сьогодні ніяк не можна. Серед них: відправка миттєвих текстових повідомлень, здійснення голосової та відео зв’язку, обмін файлами і документами. Discord універсальна програма, яка увібрала в себе всі ці функції. Крім цього, за допомогою неї користувачі, геймери можуть створювати самостійні стрім-канали та транслювати музику, робочий екран.

Сьогодні ми поговоримо про функції голосового зв’язку, а саме про проблеми, які можуть виникнути. Простіше кажучи — чому в ДІСКОРДІЯ не працює мікрофон. У цій статті ви дізнаєтеся про основні причини неполадок при відтворенні і запису звуку і методи їх усунення.

Чому не працює мікрофон в ДІСКОРДІЯ

Чому ж не працює звук в ДІСКОРДІЯ? Під час спілкування можуть виникнути неполадки зі звуком. Ваші співрозмовники можуть не чути жодного повідомлення від вас ( «мене не чути!»). Або навпаки, вам гірше чути співрозмовників. Не поспішайте робити висновок про глючності програми і прати її. Це можна вирішити завдання і викликана вона може бути поруч причин:

  • неправильна установка додатки;
  • відсутність відповідних драйверів;
  • не працює мікрофон в ДІСКОРДІЯ.

Дівчина з гарнітурою

Найбільш часта проблема пов’язана з мікрофоном, без цього сполучної ланки ви не досягнете спілкування. Перш ніж грішити на мікрофон перевірте його роботу в інших подібних програмах. Запустіть Skype, Viber і спробуйте зв’язатися з ким — небудь. Якщо все прекрасно працює, значить, проблема в налаштуваннях самої програми. Для настройки зйомки зробіть:

  1. Відкрийте програму ДІСКОРДІЯ.
  2. Перейдіть в персональні налаштування облікового запису.
  3. У вікні, клікніть на кнопку «Голос і відео».
  4. Виберіть відповідний пристрій для введення зі списку (вбудований мікрофон комп’ютера, зовнішній пристрій, підключений до лінійного вхід або через usb).
  5. Налаштуйте гучність під тим же меню, скориставшись спеціальним повзунком.
  6. Поміняйте режим введення в відповідному меню.
  7. Якщо ж після настройки програми і зміни режиму звук не з’явився, перейдіть в налаштування відтворення на лицьовій панелі Windows.
  8. Відкрийте вкладку записи і перевірте наявність потрібного пристрою для запису.
  9. Мікрофон повинен працювати нормально, в разі відсутності такого повідомлення потрібно встановити драйвера.

Чат-рум ДІСКОРДІЯ

Перевірте чи включений звук на комп’ютері

Схожою проблемою є ситуації, коли вас чути, але ви не чуєте своїх товаришів. Перш за все, перевірте саму аудіосистему комп’ютера. Немає нічого простішого, як перевірити мікрофон. Увімкніть будь-який плеєр і запустіть музичний трек. Звуку немає? Значить несправність в устаткуванні для відтворення звуків. Це можуть бути колонки, динаміки або навушники. Або в ньому не встановлено драйвери. У разі наявності звуку в іншому додатку, потрібно розуміти, як налаштувати сам Discord. Для цього:

  1. Запустіть програму.
  2. Зайдіть в налаштування облікового запису.
  3. Відкрийте розділ налаштування звуку і відео.
  4. У випадаючому меню виберіть використовуваний пристрій виведення звуку.
  5. Якщо не допомогло, то на панелі завдань Windows клацніть на іконку у вигляді динаміка і перейдіть в налаштування.
  6. Перевірте, який пристрій стоїть за умовчанням. Можливо, вам доведеться для цього пристрою дозволити доступ до мірофону.
  7. Переконайтеся, що співрозмовник, з яким ви спілкуєтеся, чи не заглушений.

Дівчина на дивані з ноутбуком

Оновлення додаток і драйвера до останньої версії

Які ж можуть бути шляхи вирішення проблеми? Причини неполадок можуть бути в застарілих драйвери на пристрої або в їх повній відсутності. Для уточнення цієї інформації перейдіть в диспетчер пристроїв на своєму комп’ютері. Знайдіть мікрофон і клікніть на нього, тут ви отримаєте всю інформацію про драйвер. Швидше за все, буде потрібно оновити драйвер. Скачайте його з Інтернету або виконайте автоматичне оновлення, якщо це можливо. Також не забувайте вчасно оновлювати сам додаток.

Якщо нічого не допомогло — зверніться в техпідтримку

У разі неможливості ремонту несправності самостійно зв’яжіться зі службою технічної допомоги. Зрештою, рішення проблем користувачів, це їх завдання. Напишіть листа з заявкою, в якій опишіть детально суть проблеми. Протягом доби техпідтримка компанії зв’яжеться з вами і запропонує варіанти вирішення завдання. Допомога працює щодня, цілодобово.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector