Реклама на Фейсбук: як налаштувати покроковий запуск кампанії початківцям

Реклама на Фейсбук — простий спосіб розкрутити компанію, адже мільйони людей щодня заходять на сайт і бачать її. До того ж це один з найдешевших способів ознайомити людей зі своєю продукцією або послугами.

Ілюстрація на тему Реклама на Фейсбук: як налаштувати покроковий запуск кампанії початківцям

Як працює таргетована реклама?

Термін «таргетовану рекламу» походить від англ. слова «target» — мета. Це така реклама, яка спрямована на цільову аудиторію. З її допомогою користувач зможе залучити цільову аудиторію до свого товару або компанії. Вона швидко допомагає підвищити рейтинг компанії, і впізнаваність потенційними клієнтами, розширити аудиторію і просувати продукцію. Позитивний результат отримаєте тільки в тому випадку, якщо будуть правильно задані настройки реклами. В налаштуваннях потрібно вказати правильні параметри і чітко позначити цільову аудиторію, на яку розрахований товар.

Facebook стежить за поведінкою передплатників, за тим які групи вони відвідують, де ставлять лайки, чим цікавляться. Таким чином, додаток саме визначить хто з людей підходить по параметрам орієнтування, а хто ні. Плюс в тому, що з усієї кількості передплатників будуть обрані максимально тільки ті, хто потрібен. Це заощадить час і принесе плідний результат.

Як виглядає реклама?

Майданчиків для показу багато, щоб дізнатися як вони виглядають, варто переглянути їх приклади, і вибрати той, що максимально підходить особисто вам.

Ілюстрація на тему Реклама на Фейсбук: як налаштувати покроковий запуск кампанії початківцям

Також бренд може представлятися відеороликом, слайдами, текстовим блоком, все залежить від мети рекламодавця та очікуваного результату.

формати реклами

Доступні кілька форматів реклами, які використовуються в Фейсбук. Давайте ознайомимося з кожним з них.

  • Світлина. Хороший спосіб познайомити передплатників з брендом. Таким чином можна швидко привернути увагу, не перевантажувати людей інформацією. За бажанням до фото додайте короткий опис, що не більше 90 символів.
  • Відеоролик. Використовується для того, щоб розповісти про головні переваги компанії, товару або послуги. Великою популярністю користуються навчальні відео. Вони сприяють збільшенню кількості передплатників.
  • Слайд шоу. Призначено для людей, у яких немає можливості скористатися швидкісним інтернетом. Таким чином ви зможете надати огляд товару з описом в доступній формі.
  • Колекція. Даним чином ви зможете розмістити фото, опис до нього і відео з покроковою інструкцією. Перевага способу в тому, що люди можуть самі вибрати зручний для себе формат перегляду.
  • Кільцева галерея. Дозволить створити групу цікавих оголошень з одночасним використанням до десятка відео та фото з посиланнями на них.
  • Текст. Даний спосіб зручний для тих, хто хоче викласти максимум інформації в описі. У блок поміщається до п’ятисот символів.
  • Полотно. Тут ви зможете розмістити фото, великий текст, відео та галереї. Все залежить від вашої креативності та творчого потенціалу. Це дозволить залучити до себе потенційних клієнтів.

Щоб домогтися успіху, головне визначиться для чого саме вам потрібна реклама, а далі все залежить від старанності і бажання.

Дії перед запуском

Для ефективності перед запуском варто зробити такі дії:

  • Створити бізнес сторінку — це персональна сторінка компанії чи бренду в Facebook. Якщо цього не зробити, то ви не отримаєте доступ до найефективніших способів реклами, тому це обов’язкова умова. Зробити це легко, але не досить для запуску реклами. Після створення сторінки варто відразу ж оформити її. Для цього не потрібно багато часу. Якщо з першого разу щось не виходить, подивіться відеоролик, в якому буде детально розповідатиметься як правильно оформляти бізнес-сторінку. Не забувайте про те, що зовнішній вигляд завжди привертає увагу або навпаки відштовхує.
  • Далі потрібно встановити так званий Піксель конверсії Фейсбук на свій сайт. Піксель Facebook — це спеціальний фрагмент коду, який після установки на сайт дозволить відстежувати поведінку передплатників (зі смартфонів, планшетів та інших пристроїв), проводити аналіз рекламних кампаній і підвищувати їх рейтинг. Після його установки ви отримаєте доступ до важливих функцій і зможете:
  1. Відстежувати конверсії на сайті;
  2. Оптимізувати рекламу під потрібну особисто вам конверсію;
  3. Створювати індивідуалізовані аудиторії;
  4. Створювати схожі аудиторії.

Завдяки пікселів конверсії помітно підвищиться результативність реклами.

Додаємо рекламу на сайт

Надаємо детальну інструкцію, як додати на сайт рекламне оголошення.

Ви володієте бізнес сторінкою, і щоб це приносило дохід, необхідно постійно займатися її просуванням. Для цього варто запустити рекламу. Зайдіть в свій аккаунт, виберіть потрібну публікацію, і натисніть на кнопку «Піднімати публікацію», вона розташована в правому нижньому кутку.

Ілюстрація на тему Реклама на Фейсбук: як налаштувати покроковий запуск кампанії початківцям

Перед вами відкриється вікно, за допомогою якого ви налаштуєте всі що потрібно для просування товару.

Ілюстрація на тему Реклама на Фейсбук: як налаштувати покроковий запуск кампанії початківцям

  • Тепер перевірте наявність необхідних даних для запуску реклами на сайті. Багато що залежить від того, що саме ви будете просувати. У більшості випадків потрібен URL-адресу сайту, дата і час проведення заходу, якщо це концерт чи якесь інше виступ, логотип або фото. Відкрийте особистий профіль і опустіться вниз сторінки, тут побачите вкладку «Створити оголошення», клацніть на неї.
  • Створіть рекламу. Щоб переконається, що вона нормально виглядає, можна скористатися функцією попереднього перегляду, вона розташована в нижній частині сторінки. Таким чином, якщо щось буде не так, ви швидко усунете недоробки.
  • Обов’язково використовуйте картинки; перед їх завантаженням переконайтеся в тому, що вони поширюються по вільної ліцензії, інакше придбаєте небажані проблеми. Краще використовуйте такі фото, які зробили самі.
  • Для зовнішнього URL потрібно вписати його в потрібне поле. Після цього впишіть заголовок оголошення, текст, і не забудьте про фотознімок або логотип.
  • Для рекламного оголошення потрібно буде вибрати між сторінкою з оголошенням типу «Подобається», і сторінкою з оголошенням типу «Публікація». У першому випадку користувачеві буде показано, що хто-небудь зі списку його друзів оцінив вашу сторінку. Ще надійде пропозиція клацнути по кнопці «Подобається». У другому випадку передплатнику буде показаний уривок і зображення з вашого останнього оголошення на сайті.
  • Далі необхідно визначиться з ярликом адреси, після цього потрібно додати текст і логотип.
  • Наступний етап — вибір цільової аудиторії. Добре подумайте, кого саме зацікавить ваш товар, вкажіть вік, стать та інші необхідні параметри. За замовчуванням Facebook встановить ті параметри, які були вказані при створенні сторінки. Не використовуйте дані настройки, краще натисніть на кнопку «Створити нову аудиторію».

Ілюстрація на тему Реклама на Фейсбук: як налаштувати покроковий запуск кампанії початківцям

Чітко дайте аудиторії назву, таким чином не заплутаєтеся в майбутньому. Обов’язково вкажіть підлогу, вікові рамки, географію та інтереси передбачуваних клієнтів. Під час створення будуть доступні обмежені настройки вибору цільової аудиторії, але постарайтеся вичавити максимум з того, до чого буде доступ. Припустимо, у вас буде можливість показати оголошення не тільки в одному населеному пункті, а й в радіусі декількох кілометрів від нього. Щоб це зробити, потрібно клікнути на кнопочку у вигляді стрілки, розташовану праворуч від населеного пункту, який ви вказали.

Ілюстрація на тему Реклама на Фейсбук: як налаштувати покроковий запуск кампанії початківцям

Радіус можна вказати вручну, або ж встановити шпилькою. Будьте уважні при виборі інтересів клієнтів, Facebook буде давати спеціальні підказки, але все ж не забувайте звертати увагу на їх категорії.

Ілюстрація на тему Реклама на Фейсбук: як налаштувати покроковий запуск кампанії початківцям

Після всіх проведені операцій не забудьте натиснути на клавішу «Зберегти», таким чином робота по створенню аудиторії буде завершена. Якщо щось буде не влаштовувати, то завжди можна збільшити або зменшити аудиторію.

Наступна дія — це установка бюджету і терміну дії реклами. Дані вибираються за замовчуванням або встановлюються вручну. Тут же буде вказана передбачувана сума бюджету і дата закінчення показу оголошення.

Ілюстрація на тему Реклама на Фейсбук: як налаштувати покроковий запуск кампанії початківцям

Тепер необхідно визначиться з валютою, якій будете оплачувати послуги. Найкраще вибрати ту валюту, яка використовується для особистого рахунку, пізніше ви прив’яжіть його до особистого аккаунту. Тут все зроблено для зручності клієнта, доступна будь-яка валюта, незалежно від країни в якій ви проживаєте. Як тільки закінчите з настройками, клікніть на кнопку «Піднімати», вона розташована внизу праворуч.

Після цього необхідно сплатити послугу. Тут потрібно подумати як зручніше здійснювати оплату, за кліки або ж за покази. Подумайте над тим, якою валютою будете розраховуватися. Також ви отримаєте можливість вказати той час, коли вам найзручніше демонструвати свій товар.

Ілюстрація на тему Реклама на Фейсбук: як налаштувати покроковий запуск кампанії початківцям

Здійснити оплату можна кількома способами:

  • Пластиковою карткою Mastercard;
  • Пластиковою карткою Visa;
  • Пластиковою карткою American Express;
  • Пластиковою карткою Discover;
  • Системою PayPal;
  • Яндекс гроші;
  • З рахунку мобільного телефону.

Плюс реклами через Фейсбук в тому, що вона розрахована на різний бюджет користувачів.

Ілюстрація на тему Реклама на Фейсбук: як налаштувати покроковий запуск кампанії початківцям

Обов’язково налаштуйте той варіант, який буде вам максимально зручний. Якщо все буде зроблено правильно, публікація буде передана в чергу на модерацію. У ФБ строго контролюють всі обнародувано контенти, так що краще заздалегідь ознайомитися з усіма правилами, інакше публікація буде скасована, і всі докладені зусилля будуть марними. Якщо все буде в порядку, то пост пройде модерацію приблизно за двадцять хвилин і ваша реклама буде працювати. Позитивний результат залежить від того, наскільки ви все продумали і врахували можливі нюанси.

Тепер ви знаєте все що потрібно для просування компанії або товару. Сподіваємося на те, що у вас все вийде з першого разу.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector