Як налаштувати таргет в Інстаграме через Фейсбук

В таких відомих соціальних мережах, як ВКонтакте і Фейсбук бум на рекламу вже знижується. Зараз все переходять на Інстаграм. На це є пояснення, тут аудиторія користувачів дуже активна. Людей можна залучати різними методами, як білими, так і чорними. Варто розглянути перший спосіб, адже другий є таким, що суперечить правилам. Відповімо на питання, як налаштувати таргет в Інстаграме через Фейсбук, і які кроки для цього потрібні.

Ілюстрація на тему Як налаштувати таргет в Інстаграме через Фейсбук

Крок 0 — визначення стратегії

Перш ніж запускати рекламу, потрібно чітко визначити стратегію. Це буде продаж товарів або послуг «в лоб», або залучення користувачів на ресурс, а може передплатників в особистий аккаунт. Стратегій безліч варіантів, але все залежить від переслідуваної мети. Для себе її потрібно ясно розуміти. Після того, як користувач визначився, що йому потрібно, варто переходити до першого кроку.

Крок 1 — Створення аккаунта

Налаштування рекламної кампанії в Інстаграм відбувається так само, як і в Фейсбуці. Тут немає нічого складного. Для початку потрібно створити обліковий запис в Facebook (якщо його ще немає). Наповнювати його варто реальними даними, особистими фотографіями та іншою інформацією людини, який є членом команди користувача або своїми власними. Створена сторінка на Фейсбук стане адміністратором рекламного кабінету.

Крок 2 — Зв’язати акаунти

Далі, якщо аккаунт в Інстаграм вже існує, його потрібно зв’язати з Facebook. Щоб це зробити, потрібно зайти в бізнес-менеджер (загальна панель, що дозволяє управляти різними кабінетами Фейсбуку, а також Instagram). Він розташований за посиланням: business.facebook.com. Після переходу слід клікнути по іконці «Створити обліковий запис» і пройти просту реєстрацію (це займає кілька хвилин і не вимагає особливих знань). Далі потрібно натиснути на кнопку «Налаштування кампанії», вона знаходиться вгорі праворуч у кутку.

Для тих, хто раніше не налаштовував рекламну кампанію в Фейсбук, потрібно зробити рекламний аккаунт в бізнес-менеджері. Важливо при налаштуванні в пункті «Валюта» вибрати не долари, а рублі. Це вигідніше, мінімальний бюджет на добу буде дорівнює 60 рублям. Якщо вибирати долари, то денний бюджет буде починатися від 5 $.

Після того як рекламний аккаунт в ФБ буде створений (або він вже був), потрібно клікнути по іконці «Акаунти Instagram» у спливаючому меню зліва. Тут треба сказати права на свій аккаунт в Інстаграм, з якого буде проводитися показ реклами.

Для перевірки того, що все було прикріплено правильно і для початку подальших дій, слід пройти в Ads manager. Посилання на нього: facebook.com/ads/manager. Він є головним місцем для старту і контролю над усіма подальшими процесами.

Ілюстрація на тему Як налаштувати таргет в Інстаграме через Фейсбук

Крок 3 — Вибір цілей

Ось тут тепер відбувається початок націлювання в Instagram. У Ads manager, потрібно натиснути на іконку «Створити оголошення». З’явиться список з цілями, під які буде відбуватися оптимізація рекламної кампанії Фейсбук (він же Інстаграм). Соцмережа, використовуючи свої алгоритми, почне здійснювати покази частіше, не показувати рекламу певним людям, вибирати найкраще місце в стрічці і робити багато чого іншого. Все це буде робитися для того, щоб вийшло досягти мети, обраної на конкретному етапі.

Існує 3 основні стратегії:

  • Впізнаваність. Тут вся робота націлена на те, щоб потенційні клієнти починали дізнаватися, а також запам’ятовувати рекламований продукт.
  • Ліди. Сюди входить все, що пов’язано з можливими клієнтами або взаємодією з матеріалом користувача.
  • Конверсії. Тут все націлене на дію, від самої заявки до придбання.

Щоб з’ясувати всі подробиці про мету, потрібно навести курсором мишки на знак питання.

Ілюстрація на тему Як налаштувати таргет в Інстаграме через Фейсбук

Крок 4 — Налаштування кампанії

Після того як користувач вибрав мету і привласнив ім’я своєї кампанії, з’явиться вікно, де будуть її детальні настройки. Розглянемо подальші дії на прикладі мети «Переходи». Вона цікава для користувачів в комерційному плані.

Налаштування конверсії

Для розуміння Фейсбук того, що вироблено цільове дію (конверсія), йому потрібно показати, потрапляючи на яку саме сторінку Лід стане вважатися успішно виконаним. Для цього потрібно натиснути на поле «Сайт» і вибрати Define a new custom conversion. Після цього потрібно вказати посилання на сторінку «Спасибі», куди клієнт потрапить час на запит. Виданий код необхідно вставити на ваш ресурс, між тегами. Щоб дізнатися, яким чином це зробити, потрібно прочитати про це в підтримці Facebook за посиланням: facebook.com/business/help/952192354843755.

Ілюстрація на тему Як налаштувати таргет в Інстаграме через Фейсбук

Для перевірки коректності роботи можна використовувати плагін для браузера Facebook Pixel Helper. Також це можна зробити на сторінці «Спасибі», там червоне коло повинен стати зеленого кольору.

Налаштування аудиторії (узагальнені характеристики)

Не варто встановлювати настройки таким чином, щоб показуватися всім. Ця стратегія програшна. Потенційну аудиторію потрібно серйозно звузити.

Пункт «Індивідуально налаштована аудиторія» варто пропустити, адже її напевно немає у користувача, ще не налаштовується рекламу.

Місця. Тут потрібно вибрати країну, місто чи радіус (зазначити шпилькою), де буде розташовуватися цільова аудиторія. У користувача є можливість вибору людей, які проживають в конкретному місці або тих, хто був там недавно.

Налаштування за віком підлозі мови. Хоча ці пункти є різними, але їх налаштування досить прості.

Налаштування аудиторії (детальна вибірка)

Цей крок є дуже важливим. Для підбору аудиторії потрібно витратити багато часу, тоді ефект буде максимальним при найменших витратах. Після того, як загальні характеристики будуть визначені, праворуч можна побачити потенційний охоплення своєї аудиторії. Ці показники завжди потрібно відстежувати і якщо все в порядку, то робити нічого не потрібно.

Детальний таргетинг. Тут можна проводити налаштування за інтересами, а також поведінки аудиторії. Фейсбук відстежує всі, що користувач читає, куди ходить і інше. У цьому рядку слід прописати можливі інтереси та поведінкові фактори. Наприклад, можна вибрати «Директор». Після введення слів в детальний таргетинг, користувач побачить їх дублювання. Тут потрібно звертати увагу на колонку праворуч, де вказується що це, «Посада», «Інтерес» або інше. Щоб побачити опис, потрібно навести курсор на потрібний рядок.

Зв’язки. Тут вказані всі люди, які пов’язані зі сторінкою користувача або його спільнотою. Під час налаштування націлювання дана дія не принесе ніякого ефекту, особливо якщо немає групи або кампанії на Facebook.

Ілюстрація на тему Як налаштувати таргет в Інстаграме через Фейсбук

Після того як всі дії будуть зроблені, найкраще зберегти аудиторію. Це потрібно для того, якщо буде прийнято рішення про зміну мети, ТВ-тюнерів реклами.

Крок 5 — Види плейсменту

У цьому полі потрібно прибрати галочки з усіх плейсмент, крім Інстаграм. Це робиться в меню «Редагувати плейсмент».

Типи пристроїв. У цьому пункті можна налаштувати, де буде показуватися рекламна кампанія (скрізь, тільки у версії для мобільного, тільки на комп’ютері). Така дія потрібно виробляти, якщо рекламодавець точно знає, що, наприклад, з телефону замовлення здійснюватися не будуть.

Розгорнуті параметри. Ці настройки можна робити тільки в тому випадку, якщо рекламодавець точно знає поведінкові чинники своєї цільової аудиторії.

Якщо користувач поскупиться і вирішить показувати рекламу ще й в Facebook, то не зможе побачити реальних показників. Робити цього не варто.

Крок 6 — Бюджет і графік

У цьому пункті відбувається настройка того, скільки коштів рекламодавець буде витрачати, за що буде платити і тривалість кампанії.

Ілюстрація на тему Як налаштувати таргет в Інстаграме через Фейсбук

Гроші і час (детальна вибірка)

Цей пункт є одним з найважливіших, тут встановлюється вартість таргетированной реклами в Instagram.

Бюджет. Тут можна налаштувати бюджет на 1 день або на все дію рекламної кампанії. Незалежно від того, що саме буде вибрано, ефект однаковий. Для визначення ідеального бюджету його потрібно міняти з ходом в 5-10% і аналізувати результат праворуч, стежити за тим, як збільшується охоплення. Якщо бюджет був збільшений на 25%, а охоплення підвищився на 5%, то це перебір.

Фейсбук, щоб освоїти кошти рекламодавця, почне показувати оголошення невеликій кількості користувачів, найчастіше одному. Щоб розібратися, погано це чи добре, потрібно проводити тестування.

Розклад. Для тих користувачів, хто вирішив на постійній основі рекламуватися, щоб захоплювати лидов, варто вибрати пункт «Безперервно показувати мою групу оголошень». А, наприклад, для проведення акції з конкретними числами, потрібно поставити певний часовий проміжок.

оптимізація стратегії

Оптимізація. В описуваному прикладі, потрібно вибрати конверсії, адже спочатку була поставлена ​​мета отримати найбільшу кількість цільових дій. Другим за пріоритетністю потрібно вибрати кліки, а після покази.

Вікно конверсії. Це проміжок, за який клієнт вирішує, подати заявку чи ні. В середньому, це 1 день.

Сума ставки. Найкраще в цій графі залишити АВТО.

Інші налаштування практично не потрібні. На цій сторінці залишилося тільки створити «Назва групи оголошень». Воно може бути будь-яким.

Крок 7 — Оголошення

Після цього кроку оголошення рекламодавця зможуть побачити всі. Його система буде показувати в стрічці новин. Можна створити нове оголошення або взяти те, що є.

формат

Тут потрібно визначитися, якого виду буде показуватися реклама: відеоролики, слайд-шоу, картинки:

  • Кільцева галерея.
  • Одне зображення.
  • Одне відео.
  • Слайд шоу.
  • Полотно.

Вибираючи рекламу, потрібно враховувати технічні характеристики.

Сторінка і публікація

  • Тепер потрібно прописати текст, заклик до дії і посилання для переходу.
  • Приєднати сторінку Фейсбук. Потрібно вибрати сторінку на ФБ.
  • Аккаунт Інстаграм. Потрібно вибрати аккаунт, з якого буде показуватися оголошення. Його необхідно добре оформити.
  • URL-адресу сайту. Тут потрібно прописати адресу ресурсу, куди потрапить людина після переходу на заклик до дії.
  • Заголовок. Його можна і пропустити.
  • Текст. Він повинен бути таким, щоб викликав бажання пройти по вказаному посиланню.
  • Заклик до дії. За замовчуванням варто «Детальніше», але його можна змінити.

Ілюстрація на тему Як налаштувати таргет в Інстаграме через Фейсбук

Також є розширені параметри, але застосовувати їх може тільки фахівець. Після зроблених налаштувань слід уважно перевірити оголошення, переконатися, що воно виглядає як треба і натиснути кнопку «Розмістити замовлення». Орієнтування та ретаргетінг в Facebook допоможе привести цільових відвідувачів.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector