Зміст
Розкрутка і просування товарів, а також послуг у Фейсбук — непростий процес. Часто для цього наймають адміністратора або використовують спеціальні утиліти, які керують сторінкою / групою. Вони розміщують публікації в спільнотах, і виконують працю соціального менеджера. Ці дві функції цілком може робити бот для Фейсбуку. Розглянемо докладно, що це, як його створити і правильно налаштувати.
Для чого потрібен чат бот і як його встановити
Чат бот (або просто бот) — це додаток, що працює всередині Фейсбук месенджера. Даний програмний код автоматизує вирішення певних завдань. Це відповіді на стандартні запитання чи інші більш складні завдання. Наприклад, прийняття замовлення, демонстрація товарів і послуг, відправка повідомлень з вкладеннями відео і фото-файлів. Користувач, що зайшов на вашу сторінку, легко і просто може почати спілкуватися з ботом, клікнувши по іконці «Надіслати повідомлення». Щоб встановити такий програмний код, ви можете звернутися до програміста або фрілансеру або зробити цю процедуру самостійно. Далі ми це розглянемо докладніше.
Налаштування чат бота для Фейсбук
Роботу потрібно оптимізація, налаштувати його можна, використовуючи всього 3 основних опції. Перша, це клавіші для відправки повідомлень. Користувач, який отримав повідомлення, повинен відповісти і в самому повідомленні підібрати один з можливих варіантів дій. Клік по кнопці може:
- Відіслати відповідь боту.
- Направити людини на конкретний URL-адресу.
- Перенаправити користувача на спілкування з менеджером (якщо потрібен діалог з живим співробітником).
Також можна елементи робота оптимізувати, створюючи підзаголовки, заголовки, головний текст, фотографії та інші частини товарної картки. Зазвичай для цього використовують близько 10 елементів. Ще робота можна оснастити у вигляді магазину-бота. Користувач, натиснувши клавішу «Придбати», побачить чек, в якому будуть вказані умови придбання товару, його опис і способи оплати.
Налаштування даних можливостей потрібно проводити, зайшовши в мову розмітки (Structured Text).
Підготовка до створення бота
Перед створенням робота в Facebook потрібно провести певну підготовку. Новачки часто помиляються і відразу заходять в месенджер. Вони стикаються з труднощами і закидають цю справу. Спочатку потрібно добре продумати структуру:
- Потрібно розібратися з тим, які саме розділи у вас будуть (контактні дані, способи розрахунку, про нас, можливості тощо). Потрібно чітко визначитися з розміщенням інформаційних блоків.
- Далі потрібно продумати, які дії зможе зробити гість у вашому чат-боті: задати певний питання, натиснути на якусь кнопку і так далі.
- Продумайте відповіді власного програмного коду користувачеві. Потрібно зробити підготовку тексту, фото, відеоматеріалів, контактні дані, платіжні реквізити. Бот в цьому плані повинен бути чітко запрограмований.
- Визначтеся, для кого створюється програмний продукт. Це можуть бути клієнти, партнери, співробітники, кандидати на посаду і так далі.
Для створення структури свого власного робота, добре підходить утиліта Xmind. Якщо ви їй ніколи не користувалися, подивіться як це відбувається на Ютубі.
Як створити групу чату бота самостійно
Як було сказано на початку статті, ви можете замовити його у фахівців, але якщо ви вирішили зробити це самостійно, то потрібно йти за такою інструкції:
- Авторизуйтесь в своєму акаунті Facebook, вказавши логін і пароль.
- Далі вам потрібно увійти в сервіс ManyChat, прописавши в браузері посилання: https://manychat.com
- Тепер орієнтуйтеся по цифрам на фото.
№1 вкажіть в пошуку власного браузера. №2 Клацніть по кнопці, Увійдіть за допомогою Фейсбук.
Продовжіть за допомогою свого профілю. Ви потрапите на сторінку налаштувань Facebook bot Messenger.
- №1. Посилання на ваш особистий facebook bot messenger.
- №2. Меню бота.
- №3. Опис робота з опису вашої публічної сторінки, від імені якої він буде вести спілкування з користувачами
- №4. Перехід на оплачувану тариф. Спочатку, цього робити не варто. Це потрібно, коли у вас з’явиться 500 передплатників.
Audience. У цій вкладці розташована база ваших передплатників з їх іменами.
Live Chat. Тут ви можете самостійно вести переписку з передплатниками вашого продукту. №2. З ким ви будете спілкуватися. №3. Поле для введення тексту.
Growth Tools. Це розділ з корисними інструментами, завдяки яким ви будете залучати користувачів в свій продукт.
- №2. Popup вікно. Його ви розташуйте на своєму сайті, як горизонтальну смужку з пропозицією гостю відвідати ваш ресурс.
- №3. Повноцінне вікно popup, встановлюється на великій ділянці екрана.
- №4. Тут ви зможете створити Лендінгем.
- №5. Тут відображається вся статистика.
Broadcasts. Тут ви зробите розсилку людям, підписаним на ваш програмний продукт.
Автопостінг. Тут у вас є можливість прив’язки інших власних каналів, наприклад, Ютуб. Це зазначено цифрою 2. Все, що ви публікуєте, відправлятиметься вашим користувачам в автоматичному режимі.
Settings. Налаштування вашого робота.
- №2. Адміністратор свого бота.
- №3. Оплата різних рахунків.
- №4. Вітальне повідомлення користувачеві, вперше написав вашому чат-боту.
Automation. Дуже важливий розділ, що дозволяє автоматизувати бізнес-процеси.
- №2. Створення головного меню, що показується у користувача при отриманні повідомлення.
- №3. Налаштування відповідей користувачеві.
- №4. Вітальне повідомлення вперше підписався.
- №5. Тут ви створюєте бесіду людині, що підписався на чат-бота за допомогою будь-якого віджета.
Це основні функції вашого програмного продукту.
Можливості чат-бота
Цей продукт підтримує дуже великі, його створення дозволяє вам:
- Демонструвати свою компанію, послуги або продукцію.
- Давати відповідь на різні питання співробітникам, клієнтам або партнерам.
- Показувати контактні дані офісів, магазинів, служб доставки і так далі.
- Знайомити користувачів з каталогом послуг / продуктів.
- Проводити опитування і отримувати необхідну інформацію.
- Запускати нові пропозиції та акції.
- Визначати цільову аудиторію.
- Надавати інструкції, чек-листи, скрипти і інше.
- Отримувати контактні дані відвідувачів.
- Збирати в автоматичному режимі відгуки.
Боти дозволяють багато в чому полегшити роботу з клієнтами. Сьогодні людям, які займаються бізнесом в інтернеті, без них не обійтися.
Переваги чат-бота
Серед переваг варто виділити:
- Безкоштовний старт.
- Максимальна доступність.
- Автоматична розсилка.
- Легкість налаштування.
- Гарний дизайн.
- Можливість в будь-який момент вносити будь-які зміни.
Щоб відчути всі переваги створюваного програмного коду, потрібно спробувати його в справі. Ви не пошкодуєте, тільки потрібно в усьому розібратися.
Кому потрібен чат-бот
Такий програмний код просто необхідний всім, хто займається продажем різних товарів в інтернеті, консалтинговим центрам, MLM -бізнесменам, інфобізнесменов. Грубо кажучи, вони потрібні всім, хто продає товари / послуги, починаючи від юриста, закінчуючи продавцем іграшок.
Навчання чат-бота
Навчити чат-бота ви можете такому:
- Видавати текстові повідомлення з фотографіями.
- Показувати текст з клавішею на екрані.
- Збирати телефонні номери відвідувачів.
- Задавати різні питання.
- Робити опитування.
- Презентувати себе, компанію або товари / послуги.
- Автоматично дублювати пости з інших соцмереж.
- Приймати оплату.
- Створювати Лендінзі.
Створивши описуваний в цій статті програмний код в Фейсбук, ви отримаєте масу переваг, про які раніше й не мріяли.