Бізнес менеджер Фейсбук: створити або видалити рекламу

Будь-який користувач, який розміщував хоч раз рекламу в Фейсбук, знає, що таке Бізнес-Менеджер. Цей інструмент може знадобитися не всім. Для тих, хто не є великим рекламодавцем і не має безлічі рекламних профілів і сайтів, досить скористатися стандартним менеджером реклами. Але якщо все навпаки і користувач займається активним просуванням товарів / послуг, то Бізнес Менеджер Фейсбук йому просто необхідний. Розберемося в його функціях і як ним скористатися.

Ілюстрація на тему Бізнес менеджер Фейсбук: створити або видалити рекламу

Навіщо вам використовувати Бізнес Менеджер?

Головною причиною застосування Бізнес Менеджера можна назвати те, що він для вас буде таким собі «Командним центром». Під час роботи вам не потрібно буде відволікатися на новинну стрічку, повідомлення від знайомих і інші подразники. У вас також завжди буде доступ до всіх активів: менеджеру реклами, бізнес сторінок, пикселям, а також аудиторії.

Ще однією важливою причиною, по якій вам варто користуватися Бізнес Менеджером, є абсолютна безпека. Коли під вашим управлінням знаходиться безліч сторінок, свій рекламний кабінет, а також клієнти, вам доводиться виробляти багато зайвих дій для переходу з одного каналу на інший. Бізнес Менеджер дає можливість вести рекламу і здійснювати інші корисні дії. Він має широкий функціонал, тому варто в усьому розібратися.

Налаштування Business Manager

Налаштувати його не так складно, як це здається на перший погляд. Після цього ви будете керувати всім, що вам потрібно.

створення

Для того, щоб зробити рахунок у Business Manager, є простий спосіб. Потрібно авторизуватися в соціальній мережі і зробити такі кроки:

  • Пройти за посиланням: https://business.facebook.com.
  • Потім потрібно клікнути на кнопку «Створити обліковий запис», ввести його ім’я, а також свій робочий електронну адресу і клікнути по пункту «Готово».
  • Після цього акаунт буде створений і тепер вам потрібно клікнути по іконці вгорі в правому куті вікна «Налаштування компанії».

Далі ви опинитеся в «Командному центрі» Бізнес Менеджера Фейсбук, в якому у вас буде можливість додавати сторінки, рекламні профілі, людей, пікселі. Ви зможете налаштувати утиліту під вирішення власних конкретних завдань.

Ілюстрація на тему Бізнес менеджер Фейсбук: створити або видалити рекламу

управління каталогами

Використовуючи Business Manager, ви зможете здійснювати управління доступом до своїх каталогів, наприклад, додавати людей, а також партнерів. Ще ви зможете регулювати їх можливість доступу до нього. Щоб керувати каталогами в Менеджері, потрібно зробити наступне:

  • Увійти в налаштування менеджера.
  • Вибрати свій профіль.
  • Клікнути по «Джерела даних».
  • Натиснути на кнопку «Каталоги».

Далі потрібно вибрати варіант дії з ним, з наступних запропонованих:

  • + Додати. Тут ви можете створити каталог або попросити доступ до того, що вже існує. Якщо створюється новий, то потрібно вибрати його ім’я і тип до того, як ви перейдете в Catalog Manager, щоб завершити процес.
  • Додати людей. Тут для вас є не тільки додавання учасників соцмережі в каталог, які є в Бізнес Менеджері, але також і призначати ролі цим людям.
  • Призначити партнера. Додавайте в власний каталог іншу компанію, якій немає у вас в Бізнес Менеджері. Щоб це зробити, потрібно вибрати роль організації в каталозі, а далі згенерувати посилання. Їй ви будете ділитися з іншими людьми. Якщо компанія використовує її, то вона буде мати доступ до вашого каталогу. У разі якщо у неї відсутня Business Manager, його потрібно зробити.
  • Додати товари. Ви додасте свої різні товари в той каталог, який виберіть. Для цього потрібно клікнути по відповідній кнопці і ви потрапите в Catalog Manager для завершення процесу.
  • Прив’язати джерела. Прив’язуйте до власного каталогу Піксель Фейсбук. Це потрібно, якщо каталог планується використовувати для реклами з ретаргетінгом.

Щоб повністю розібратися у всіх нюансах потрібно витратити чимало часу, але воно того варте.

Ілюстрація на тему Бізнес менеджер Фейсбук: створити або видалити рекламу

Доступні ролі для каталогів

У Бізнес Менеджері Фейсбук ви самостійно призначаєте для каталогів ролі і регулюєте доступ партнерів до нього. Ролі дають можливість вам, а також іншим людям у вашому профілі, виробляти різноманітні дії. Ролі бувають такими:

  • Адміністратор (Administrador). Людина, що є адміністратором, має право додати, оновити, видалити товари, а також поміняти настройки свого каталогу. Йому доступна функція редагування групи товарів. Він може призначати роль адміністратора іншим співробітникам в Бізнес Менеджері.
  • Рекламодавець. Якщо ви є рекламодавцем, то у вас вийде працювати з групами товарів для проведення рекламних акцій, але у вас немає права змінювати продукти або настройки. Рекламодавець має можливість тільки робити призначення ролей іншим користувачам як рекламодавцям в профілі Business Manager.

Як бачимо, між ролями в каталогах існують деякі відмінності, це потрібно враховувати.

Запит доступу до каталогу

Якщо ваша організація виступає в ролі агентства, а вам потрібно застосовувати каталог від імені іншої компанії, ви маєте можливість запросити доступ до нього. Ці дії виглядають так:

  • Заходьте в графу налаштувань Бізнес Менеджера.
  • Вибираєте профіль.
  • Клікаєте за графою «Джерела даних».
  • Вибираєте розділ «Каталоги».
  • Клікаєте за пунктом «+ Додати», а далі «Запросити доступ до каталогу».
  • Тепер потрібно натиснути по графі «Додати сторінку» або «Створити». Тут важливий момент. Ваша компанія повинна мати первинну сторінку, це дозволить вам просити доступ до сторінок, а також інших ресурсів, що належить іншим організаціям. Вони зможуть перевірити вашу компанію за допомогою основної сторінки. Основний повинна бути сторінка на Фейсбук з максимально точною інформацією про вашу компанію.
  • Далі потрібно дотримуватися інструкцій, що з’являються на екрані.

Після проведення вказаних дій, ви отримаєте доступ.

Ілюстрація на тему Бізнес менеджер Фейсбук: створити або видалити рекламу

Створення декількох рекламних акаунтів

Панель Бізнес Менеджера зручна і дає можливість вести робочу діяльність з великим числом сторінок для реклами. У кожному з них ви можете самостійно вибрати валюту, часового поясу і пов’язані сторінки. Їх число залежить від різних чинників, таких як:

  • Вашого рекламного минулого.
  • Витрачених на розкрутку засобів.
  • Обсягу вашої аудиторії.

У разі якщо ви досягли межі в створенні акаунтів, то вам потрібно поспілкуватися з адміністрацією соцмережі. Ви зможете подати запит на те, щоб підвищити їх кількість. Кілька таких профілів в Бізнес Менеджері дають вам певні переваги:

  • Запускаючи рекламу в різних державах, наприклад, оголошення для Фейсбук в Іспанії (Anuncios para Facebook), ви платите в валюті цієї країни.
  • Запускаючи рекламу в різних часових поясах, вам буде просто вести планування власних кампаній.
  • Ви можете управляти багатьма сайтами, для яких потрібні різні пікселі і аудиторії.

Business Manager в Фейсбук — це найзручніший інструмент для ведення як одного, так і багатьох рекламних акаунтів. Сьогодні, запускаючи кампанію в соціальній мережі, без нього не обійтися.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector