Помилка Skype — не вдалося встановити з’єднання, підключитися, увійти в мережу

Програмі Skype, як і всім іншим, властиві збої в роботі.

Якщо при запуску програми Skype вибиває помилку, то причин цьому може бути кілька. Починаючи від проблем з підключенням до мережі інтернет, до помилок в установці самої програми.

Помилка виду «На жаль, не вдалося підключитися до Skype»

Якщо при завантаженні програми Skype, Вам видає помилку підключення, то найпоширенішими причинами цього є:

  • Слабке з’єднання, проблема з підключенням до інтернету.
  • Іноді користувач забуває свій логін і пароль. Якщо необхідно оновити програму Skype.
  • Антивірус блокує вхід в програму.
  • Можливо проблема в драйверах.
  • Збій програмних налаштувань програми

Chat

Які є шляхи вирішення цих проблем

Перш ніж шукати шляхи вирішення проблеми, необхідно точно визначити її джерело:

Якщо проблема з інтернетом. Вона виникає тоді, коли на пристрої немає підключення до інтернету. Для вирішення цього питання можна спробувати перезапустити роутер або модем. Якщо у Вас провідний інтернет, перевірте шнур підключення. Варто перевірити, як відкриваються сторінки браузера. Якщо погано завантажуються інші вкладки, зверніться в службу підтримки. Можливо, провайдер проводить якісь технічні роботи, через це відсутній інтернет. Проблема з підключенням до Skype, часто трапляється у тих людей, які користуються мобільним інтернетом на комп’ютері.

Якщо Ви забули пароль і логін для входу в програму, то пройдіть процедуру їх відновлення. Це перестане перешкоджати входу в програму Skype.

Якщо проблема криється в антивірусній програмі, то не варто видаляти її, досить додати додаток Skype в список дозволених програм.

Якщо програма Skype застаріла, перевірте останні її поновлення.

Спілкування в Інтернеті

Часто користувачі не усвідомлено вносять зміни в налаштуваннях. Досить перевірити всі налаштування Skype.

Як варіант, повністю переустановите програму. Для цього видаліть з жорсткого диска ПК всю інформацію, яка стосується програми Skype. Можна зробити це вручну або скористатися додатковою програмою чищення комп’ютера від непотрібних файлів.

Якщо ці способи не допомогли вирішити Вашу проблему, то ідеальним варіантом буде звернутися з листом до служби підтримки клієнтів. У ньому докладно викладіть свою проблему, вид операційної системи і характеристики ПК, а також обов’язково прикріпіть скріншот повідомлення про помилку підключення і вкажіть версію Skype, яку Ви використовуєте.

Для того щоб не виникали труднощі в роботі з цією програмою в подальшому рекомендується:

  • Перевіряти оновлення браузера.
  • Періодично переглядати мережеві настройки програми Skype.
  • Запишіть в блокнот свій логін і пароль входу в програму.

Це дозволить перестрахувати себе в разі, якщо їх забудете.

Зміцнюйте свої родинні та дружні стосунки регулярним спілкуванням за допомогою програми Skype.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector