Помилка ФН-235 на касі Атол — як виправити

Сучасні способи ведення бізнесу надають зручність і комфорт кожному підприємцю. Яскравим прикладом є система ОФД (Оператор фіксальной Даних), викорінювати паперову тяганину з податкової. Це економить час і сили, залишаючи їх на розвиток власної справи, істотно допомагаючи глобальному розвитку середнього та великого підприємництва.

Однак, іноді система здає збій — це може відбуватися з вини власника обладнання, технічних робіт на стороні організації. Розбиратися в цьому недосвідченим користувачам ставати непосильним завданням, правда лише при відсутності людської інструкції. Цей матеріал розповість, що вдає із себе «Операція скасована. Помилка ФН-235 »на касі Атол і надасть доступне пояснення щодо виправлення подібного збою.

Помилка-ФН-235-у-касі-Атол
Помилка ФН-235 в касі Атол

Що означає помилка ФН-235?

Суть проблеми — необхідна документація припиняє надходити на обробку в ОФД в зв’язку з неможливістю обміну інформацією. Це пов’язано з простроченням останнього звіту касового апарату, крайній термін становить 30 днів. За його закінченню на екрані онлайн-каси і починає з’являтися Помилка 235.

Короткий перелік можливих причин збою:

  • Відсутня з’єднання з інтернетом / неправильна настройка мережі у касового апарату.
  • Некоректна настройка доступу ОФД.
  • Неправильно зазначені дані в особистому профілі OFD, несплата тарифу на надання відповідного пакета послуг.
  • Поломка ФН (накопичувача).
  • Технічний збій / роботи на стороні оператора, що надає доступ до мережі Інтернет.

Якщо ви не впевнені, що саме з перерахованого вище списку спровокувало збій — перевіряємо кожен з варіантів вирішення проблеми.

Виправляємо збій ФН-235 в Атол

  • Перевірка з’єднання з Оператором фіксальной Даних. Заходимо в «Налаштування», далі пункт «ОФД». У разі активності сполуки — дзвонимо / пишемо на підтримку організації, з описом проблеми.
  • Уточнення питання оплати пакета послуг — перевіряємо статус в особистому кабінеті. У разі відсутності перекладу коштів очікуємо кілька годин, далі звертаємося в організацію, що проводила / через яку проводилась оплата.
  • Переконайтеся в правильності налаштувань зв’язку з Інтернетом, спробуйте зайти на будь-який інший ресурс. Якщо інтернет-з’єднання відсутня — зверніться до свого провайдера за консультацією з питання.
  • Перевірте, чи правильно вказано адресу порту ОФД (підключення). Це можна зробити в меню «Налаштування», далі — «ОФД». Вірний варіант — «ofdp.platformaofd.ru; порт 21101 »(без лапок, зайвих символів / пробілів).
  • Спробуйте перевірити роботу SMART-каси, використовуючи сторонній джерело мережі. Наприклад, підключившись до іншої точки Wi-FI, можна використовувати «Режим модема» в мобільному телефоні.
  • Уважно перегляньте зазначені в особистому кабінеті дані — вони повинні збігатися з аналогічними при реєстрації. В іншому випадку змінюємо, звертаємося до оператора ОФД для уточнення.

Ось невелика відео-інструкція, по перевірці зв’язку з оператором фіскальних даних. Активуйте касу і по черзі вбийте клавіші: «РЕ» + «00» + «3» + «0» + «ІТ» + «4». Каса запустить діагностику і видасть вам роздруківку.

Проблема вирішена — що далі?

Успішно подолали всі труднощі? Тепер залишається тільки чекати, а саме — моніторити процес відправки документів до останнього «затриманого».

Перевірити закінчення операції легко — в графі «Невідправлені документи» повинна стояти цифра «0». У разі, якщо жоден із запропонованих варіантів рішення не привів до успіху, проблема швидше за все криється в фіксальной накопичувачі.

Завжди-починайте-з-найпростішої-діагностики-кас
Завжди починайте з найпростішої діагностики кас

Перевірити це просто:

  • Заходимо в «Налаштування», шукаємо графу «Обслуговування каси».
  • Далі прямуємо в пункт «Додаткові операції», після чого намагаємося роздрукувати документ «За номером» — остання + наступна квитанція.

При позначці «0» після спроби отримання даних — звертаємося в технічну підтримку компанії, яка надала накопичувач. Потрібна повна діагностика обладнання, далі діємо згідно ситуації, що склалася.

Висновок про проблему

Нескладно помітити, що більшість випадків помилкового повідомлення на екрані пов’язано з відсутністю / проблемами інтернет-з’єднання. Довіряйте стабільним провайдерам, проводите найпростішу діагностику системи, і Помилка ФН-235 на касі Атол навряд чи торкнеться вашої справи.

Сподіваємося, що цей матеріал був корисний для вас — при неможливості вирішення за допомогою наданих інструкціях рекомендується негайно звернутися до оператора вашого OFD, повністю пояснивши ситуацію консультанту.

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector