Помилка 480, 474, 066, 453 в Меркурій (185Ф, 115Ф) — як виправити

Онлайн-каси, з огляду на нововведень до законів РФ про «Веденні підприємницької діяльності», торгові точки тепер використовуються повсюдно. Однак, зіткнення з невідомою до цього технікою нерідко призводить до виникнення труднощів і проблем. Даний матеріал розповість про цілий ряд проблем, а саме помилки 480, 474, 066, 453, що виникають в касах Меркурій (185Ф, 115Ф).

Що це за збої?

Помилки 480, 474, 066, 453 в Меркурій версій 185Ф і 115Фсистемні несправності, неможливість виконання тих чи інших функцій пристрою з різних причин, відсутність зв’язку з ОФД.

Каталізатором виникнення може стати банальна несправність мережі Wi-Fi / GPRS або несумісність каси. Завдання власника — оперативно визначити точне наслідок появи.

Більшість з представлених в статті збоїв не пов’язані між собою — тому варто розбирати кожен окремо.

Як виправити помилку 480 в Меркурії

Перша з розглянутих проблем пов’язана з процедурою реєстрації оператора в системі обробки інформації. Найчастіше з’являється в початковому періоді роботи з онлайн-касою (185Ф, 115Ф, 130Ф). Вирішується шляхом наступних маніпуляцій:

  1. Використовуємо клавіші управління «+» і «-«, знаходимо пункт меню «Програмування».
  2. Натискаємо «Підсумок» ( «ІТ»), після чого вводимо встановлений пароль або код за замовчуванням.
  3. Далі кнопками знаходимо графу «Оператори», підтверджуємо дію.
  4. Знаходимо «Адмін», частіше також перебором «+» «-«.
  5. Підтверджуємо вхід клавішею «ПІ», вводимо пароль знову.
  6. Якщо все зроблено правильно — на екрані з’являється інформація про адміністратора та пункт з паролем.
  7. Вводимо необхідні дані (Прізвище, Ім’я, По батькові оператора), використовуючи таблицю символів або сторонні пристрої введення.
  8. По черзі протискуєте «ІТ» і «РЕЖ», після чого з’являється вікно підтвердження записи введеної інформації.
  9. Протискуєте клавішу «3», після чого операція успішно завершена.

Іноді потрібне перезавантаження системи для роботи з новими настройками — виробляємо.

Виправляємо помилку 474

Причиною появи найчастіше стають невірні дії з боку персоналу компанії або магазину. Справа в некоректному закритті зміни після закінчення робочого дня — в певний момент часу касовий апарат починає обробку отриманої інформації, її передачу на сервера ОФД як звітності. Це провокує повне відключення роботи клавіш на певний проміжок часу.

Нерідко подібний сценарій лякає недосвідченого працівника — він починає вмикати / вимикати прилад, що порушує цілісність необхідних операцій. Помилка з’являється на ранок, після спроби початку нової сесії.

Для вирішення необхідний вхід в процес «Технічні скиди» — включаємо ККТ з затиснутою клавішею «В3», після чого підтверджуємо перехід кнопкою «ІТ». Найчастіше після нетривалої роботи по усуненню і перезавантаження проблема зникає.

В іншому випадку — неможливість коректного запуску криється в поломці флеш-чіпа. Такий сценарій передбачає звернення до фахівців, так як самостійні спроби ремонту можуть привести до поломки всього ланцюга комплектуючих.

Дана процедура не вимагає значних витрат, проте неприємна в плані втрати часу і зриву графіка роботи.

Рекомендуємо наш матеріал щодо вирішення проблеми 478 в Mercury.

Рішення помилково 066 — потрібно провести гасіння

Максимально допустиме значення тривалості зміни, яке запрограмовано в онлайн-касі — 24 години, що цілком очевидно. У цьому факті і криється причина даної проблеми. Простими словами — вона виникає в разі, якщо проміжок безперервної роботи апарату перевищив добу, що нерідко буває в цілодобових гіпермаркетах.

Рішення подібної ситуації банально — вимикаємо касовий апарат, закінчуючи сесію. Після нетривалого очікування відновлюємо роботу, тим самим починаючи нову. Рекомендується робити відкриття / закриття зміни кожен 23 години, так як постійна поява помилки 066 може спровокувати більш масштабний збій в роботі, невірну обробку даних.

Помилка 453 в Меркурії 185Ф, 115Ф

Подібне повідомлення на екрані — наслідки перереєстрації касового апарату, яка викликала проблеми з сумісністю операційної системи.

Для відновлення коректної роботи рекомендується використовувати файли конфігурації більш ранніх версій. Інакше апарат просто не буде передавати правильну інформацію, що може привести до виникнення розбіжностей з ОФД.

Спеціалізовані ресурси рекомендують скористатися варіантами раніше ФФД 1.05 — наприклад, взяти за основу настройки від лютого 2017 року. У будь-якому випадку, повідомити ОФД про виникнення помилки зайвим не буде — не виключено, що вони зможуть запропонувати більш актуальний і дієвий метод вирішення.

висновок

У разі, якщо одна з представлених помилок в результаті не зникла — радимо зателефонувати або особисто відвідати найближчий ОФД, за яким закріплена компанія. Відкладати на завтра, тим більше наступний тиждень не варто — з огляду на відключення від мережі можуть послідувати штрафні санкції, існують прецеденти судових розглядів.

Після звернення фахівці повинні допомогти, в крайньому випадку — виправдати відсутність даних до виправлення неполадок системи. Сподіваємося, цей матеріал допоможе у виправленні помилок 480, 474, 066, 453 в онлайн-касах Меркурій (185Ф, 115Ф, 130Ф). Безперебійної роботи в майбутньому!

Ссылка на основную публикацию
Adblock
detector